Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięcitelefonu

Data: 2010-09-19 13:42:25
Autor: sternad
Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięcitelefonu
Telefon wiadomo jaki w temacie(delphi), problem jak w temacie.
Jedyna opcja skopiowania jaką znalazłem to: Kontakty/Więcej/Edytuj/Grupy i wtedy
pojawia się pytanie, czy skopiować do pamięci telefonu. Jak mam kilkaset
kontaktów tak kopiować to mnie coś trafi.

Zna ktoś prostszą metodę? Może jakiś software jak telefon sam nie potrafi... --

Dobra, dałem radę.
Samsung New PC Studio.

--

Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięcitelefonu