Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)

Data: 2012-05-27 15:35:46
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y
na smartfonie Samsung GT-i9001 Galaxy S Plus?
(siec orange / android chyba 2.3 - jesli to ma jakies znaczenie)

PS
Mialem wczoraj ten telefon w reku doslownie na 5 minut
i jedyne co zrobilem to wykasowalem wszystkie
"punkty dostepu" (czy jakos tak :) i wyslalem ze strony orange
ustawienia na internet i mms.
Potem skasowalem ten internet i zostawilem tylko "mms".
Potem wlaczylem "transmisje danych" (czy jakos tak)
i nic - dalej przychodza sms'y aby odebrac mms'a na stronie orange.
Wysylanie mms-ow tez nie dziala.
Szukanie w necie nie dalo nic poza tym na co sam wpadlem.
Wlaczalem/wylaczalem wifi/wlan i tez nic to nie dalo.
Wizyta w salonie orange ponoc skonczyla sie zdaniem
"nic jestem panu w stanie nic pomoc",
mimo, ze telefon zostal tam kupiony na abonament
i pewnie ma simlocka :).

Data: 2012-05-27 16:28:02
Autor: Animka
W dniu 2012-05-27 15:35, Q pisze:
Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y
na smartfonie Samsung GT-i9001 Galaxy S Plus?
(siec orange / android chyba 2.3 - jesli to ma jakies znaczenie)

Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

--
animka

Data: 2012-05-27 21:17:51
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

NCTKNP

Data: 2012-05-28 02:51:25
Autor: Animka
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
W dniu 2012-05-27 21:17, Q pisze:
Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

NCTKNP

Że co?

--
animka

Data: 2012-05-28 13:41:16
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

NCTKNP

Że co?

No Co Ty K. Nie Powiesz
:)

PS
Przeczytalas moj post? Ten pierwszy.
Widac nie.

Data: 2012-05-31 19:49:04
Autor: KiloSierra
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
W dniu 12/05/28 13:41, Q pisze:
Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

NCTKNP

Że co?

No Co Ty K. Nie Powiesz
:)

PS
Przeczytalas moj post? Ten pierwszy.
Widac nie.

przeciez to animka ;)
czego sie spodziewales ;]

Data: 2012-06-01 13:49:54
Autor: Animka
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
W dniu 2012-05-31 19:49, KiloSierra pisze:
W dniu 12/05/28 13:41, Q pisze:
Tu masz na swój telefon
http://ustaw.orange.pl/

NCTKNP

Że co?

No Co Ty K. Nie Powiesz
:)

PS
Przeczytalas moj post? Ten pierwszy.
Widac nie.

przeciez to animka ;)
czego sie spodziewales ;]

Co wniosłeś do tego tematu agencie kilo sera?

--
animka

Data: 2012-06-02 13:12:30
Autor: KiloSierra
W dniu 12/06/01 13:49, Animka pisze:

Co wniosłeś do tego tematu agencie kilo sera?

wykazalem ze jestes analfabetkÄ… funkcjonalnÄ….

Data: 2012-06-02 15:30:11
Autor: Animka
W dniu 2012-06-02 13:12, KiloSierra pisze:
W dniu 12/06/01 13:49, Animka pisze:

Co wniosłeś do tego tematu agencie kilo sera?

wykazalem ze jestes analfabetkÄ… funkcjonalnÄ….

Dokształć się najpierw przynajmniej na poziomie podstawówki i najpierw zacznij się mądrzyć w swoim gronie.

--
animka

Data: 2012-06-03 08:46:35
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Dokształć się najpierw przynajmniej na poziomie podstawówki i najpierw zacznij się mądrzyć w swoim gronie.

Animko,
Chyna jednak najpierw Ty sie doksztalsc,
bo naprawde to wiekszosc Twoich wypowiedzi nic nie wnosi.
Gamoń jesteś i tyle.

Data: 2012-06-03 15:31:29
Autor: Animka
W dniu 2012-06-03 08:46, Q pisze:
[...]

Q,
a ty jesteś zwykłe Qstwo.
Paszli kolino z mojego widoku.

--
animka

Data: 2012-05-28 13:46:23
Autor: Chris
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Q nabazgra³(a):

Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y

Zrestartuj tel. do ustawieñ fabrycznych, odpal od nowa i powinno siê samo skonfigurowaæ (mi w HTC samo siê ustawia) po tym sprawdz czy dzia³a.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2012-05-28 15:35:32
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Zrestartuj tel. do ustawieñ fabrycznych, odpal od nowa i powinno siê samo skonfigurowaæ (mi w HTC samo siê ustawia) po tym sprawdz czy dzia³a.

Ponoc "ten typ" mial tak od samego poczatku -
- "nawet" konsultant z orange nie dal rady.
Telefon bede widzial za pare dni,
ale nie widzi mi sie tworzenie i odtwarzanie bekapu.

Czy naprawde ten android / galaxy ma az takie problemy
z odbieraniem / wysylaniem mms'ow?
Czytalem na grupach, ze wlacznie wifi pomaga,
ale w tym przypadku to sie nie sprawdzilo,
ze juz nie wspomne, ze musialbym niezle ocipiec,
zeby miec wlaczone nonstop wifi przez mms'y :).

Komus z galaxy s+ w orange dzialaja mmsy?
Z difolta czy cos trza bylo zamacherowac?

Data: 2012-06-03 08:49:01
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Zrestartuj tel. do ustawieñ fabrycznych, odpal od nowa i powinno siê samo skonfigurowaæ (mi w HTC samo siê ustawia) po tym sprawdz czy dzia³a.

Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
z karta sim sprzed okolo 10 lat.

Po wymianie na nowa wszystko bangla :).

By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

No i szacun dla konsultanta orangowego,
ktory przez godzine uparcie walczyl
(i wielki minus, ze w miedzyczasie probowal
 wciskac rozne pakiety, dodatkowe karty sim, itd :).

Data: 2012-06-03 07:00:17
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 3 Jun 2012 08:49:01 +0200, Q wrote:
> [...]

 Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
[...]
 By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

Vide moj post obok. Uogólniasz na podstawie pojedynczego przypadku...

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)