Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)

Data: 2012-05-28 13:46:23
Autor: Chris
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Q nabazgrał(a):

Co i jak trzeba ustawic, zeby moc odbierac i wysylac mms-y

Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

Data: 2012-05-28 15:35:32
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

Ponoc "ten typ" mial tak od samego poczatku -
- "nawet" konsultant z orange nie dal rady.
Telefon bede widzial za pare dni,
ale nie widzi mi sie tworzenie i odtwarzanie bekapu.

Czy naprawde ten android / galaxy ma az takie problemy
z odbieraniem / wysylaniem mms'ow?
Czytalem na grupach, ze wlacznie wifi pomaga,
ale w tym przypadku to sie nie sprawdzilo,
ze juz nie wspomne, ze musialbym niezle ocipiec,
zeby miec wlaczone nonstop wifi przez mms'y :).

Komus z galaxy s+ w orange dzialaja mmsy?
Z difolta czy cos trza bylo zamacherowac?

Data: 2012-06-03 08:49:01
Autor: Q
Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)
Zrestartuj tel. do ustawień fabrycznych, odpal od nowa i powinno się samo skonfigurować (mi w HTC samo się ustawia) po tym sprawdz czy działa.

Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
z karta sim sprzed okolo 10 lat.

Po wymianie na nowa wszystko bangla :).

By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

No i szacun dla konsultanta orangowego,
ktory przez godzine uparcie walczyl
(i wielki minus, ze w miedzyczasie probowal
 wciskac rozne pakiety, dodatkowe karty sim, itd :).

Data: 2012-06-03 07:00:17
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 3 Jun 2012 08:49:01 +0200, Q wrote:
> [...]

 Problem rozwiazany - okazalo sie, ze android glupieje
[...]
 By sie przydalo dodac to do jakiegos FAQ.

Vide moj post obok. Uogólniasz na podstawie pojedynczego przypadku...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Samsung i9001 Galaxy S+ mms problem (orange)