Samsung jest po prostu slodki ;]

Data: 2012-01-04 17:45:30
Autor: atm
Samsung jest po prostu slodki ;]
Data: 2012-01-05 00:05:06
Autor: Skrypëk
Samsung jest po prostu slodki ;]
atm <_@vp.pl> wrote:
http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu_z_rodziny_galaxy.html

Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorów przemyslowych, krzyczacy ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

Data: 2012-01-05 10:41:34
Autor: atm
On 2012-01-05 00:05, SkrypĂŤk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu_z_rodziny_galaxy.html

Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorĂłw przemyslowych,
krzyczacy ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

W zasadzie to ma sens, jeszcze troche a etui beda bez problemu pasowaly na oba modele ;]

Data: 2012-01-05 10:51:01
Autor: J.F.
Dnia Thu, 5 Jan 2012 00:05:06 +0100, Skrypëk napisał(a):
[...]

Przycisk jest inny. Ale w sumie .. to coz chcecie - tak ma wygladac smartfon.

Patrze na nokie C6 - duzy ekran, szczelina glosnika, rogi zaokraglone z
boku jakies przyciski, no jak tak mogli, zlodzieje :-)

J.

Data: 2012-01-05 12:15:04
Autor: Skrypëk
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Przycisk jest inny.

I tyle.

Ale w sumie .. to coz chcecie - tak ma wygladac smartfon.

Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?

Patrze na nokie C6 - duzy ekran, szczelina glosnika, rogi zaokraglone
z boku jakies przyciski, no jak tak mogli, zlodzieje :-)

Jak co mogli? Bo podobne to z twarzy do nikogo.

Data: 2012-01-05 18:50:30
Autor: jerry
Samsung jest po prostu slodki ;]
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu_z_rodziny_galaxy.html
[...]
i inne umieszczenie obiektywu i dioda "flesza" i szczelina głośnika wyżej niż w i..

Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?
co to ajfon - jedyna słuszna religia? Zastrzegli wymiary smartfona/ekranu
i jego umiejscowienie na obudowie?

Data: 2012-01-05 19:29:51
Autor: atm
On 2012-01-05 18:50, jerry wrote:
[...]

Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:
http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008/10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg
http://www.ipda.cz/sites/default/files//pictures/katalog/fujitsu_siemens_pocket_loox_n560/fujitsu-siemens-pocket-loox-n560_03.jpg
http://www.crimson-systems.com/image9/ipaq2210.jpg
http://i1.expansys.com/img/b/126964/hp-ipaq-hx2490-pocket-pc.jpg
Zauwaz, ze wszystkie maja podobne elementy - ilosc guzikow, joysticki, wlacznik, porty, slot karty itp a jednak maja zupelnie odmienny design, nie sposob je pomylic. Nawet wstod rodziny ipaq roznice w wygladzie sa ogromne. Natomiast po premierze iUrzadzen:
http://www.ipadshouse.com/wp-content/uploads/2011/12/Galaxy-Tab-10.11.jpg
http://www.mackozer.pl/wp-content/uploads/2011/05/apple-vs-samsung.jpg
http://www.chip.pl/images/2011/07/28/copy_of_Untitled1.jpg/image_full

Data: 2012-01-05 21:21:52
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:
http://www.chip.pl/images/2011/07/28/copy_of_Untitled1.jpg/image_full

Innym firmom jakoś się udawało inaczej, ale najwidoczniej wszystkie możliwości we wszechświecie zostały już wyczerpane. Niniejszym Samsung zostały skazany nie tylko na zerżnięcie karoserii ale nawet musiał takie same sztuczne odblaski wyszopować na obrazkach promocyjnych. No przecież nie było już innego wyjścia, no nie dało się już inaczej.

Data: 2012-01-05 22:54:32
Autor: TGor
On 2012-01-05 19:29, atm wrote:

> Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:
> http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008/10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg >

Zaokrąglony. Przycisk w środku...

> http://www.ipda.cz/sites/default/files//pictures/katalog/fujitsu_siemens_pocket_loox_n560/fujitsu-siemens-pocket-loox-n560_03.jpg >

Rozumiem, że skoro kiedyś modne były kwadratowe kształty, to tak ma zostać...

> http://www.crimson-systems.com/image9/ipaq2210.jpg

jw. + znów ten przycisk

> http://i1.expansys.com/img/b/126964/hp-ipaq-hx2490-pocket-pc.jpg

Zaokrąglone kształty. Hmmmm. Kto od kogo?

> Zauwaz, ze wszystkie maja podobne elementy - ilosc guzikow, joysticki,

Tak, dla mnie wyglądają identycznie. SGS i iP nie wyglądają identycznie a o nie toczy(ł) się bój. Nawet nie sprawdzam czasu produkcji tychże. Podobnie (jak te PDA) różnią się te "after iPad" (pomijam, że porównano idiotycznie urządzenia "pro" i popularne...

http://appleheadlines.com/2011/08/18/the-entire-industry-copied-the-ipad-design/

Z tym, że to japkowa propaganda, bo może było tak:

https://lh4.googleusercontent.com/-kNKGiOZzAXI/Tmn0ElsA4PI/AAAAAAAAHNo/aK3FT0z-9zI/3AlUc.jpg

:-P

Nie dajcie sobie robić wody z mózgu.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-01-05 23:13:56
Autor: z
On 2012-01-05 19:29, atm wrote:

 > Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:

http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008/10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg

Zaokrąglony. Przycisk w środku...

Dokładnie
I koniec tematu!!! takie kształty już dawno wymyślono.
Jak chcą się o takie rzeczy sądzić niech piszą na Berdyczów.
Załamka

Data: 2012-01-05 23:57:06
Autor: Skrypëk
On 2012-01-05 19:29, atm wrote:

> [...]

I koniec tematu!!! takie kształty już dawno wymyślono.
Jak chcą się o takie rzeczy sądzić niech piszą na Berdyczów.

Ej, a poloneza od mercedesa odróżniasz? Przecież też cztery koła i kierownica w środku.

Data: 2012-01-05 23:14:37
Autor: atm
[...]

Pewnie, ze moze byc aczkolwiek odnosze wrazenie ze to zestawienie wiele nie zmienia. Zauwaz jak producenci zaczeli kastrowac mozliwosc wymiany baterii. Ze swieca teraz szukac tablet z wymiennym akku. Pozostal chyba tylko Thrive, ktory poza tym ficzerem slabo wypada w zestawieniach.
Galaxy 10.1 czy teraz Transformer Prime i kilka innych utracily slot kart rozszerzen co kiedys bylo nie do pomyslenia.
Oczywiscie mozesz powiedziec, ze to trend tak jak to wspomniales odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal wlasnie Apple.

:-P

Nie dajcie sobie robić wody z mózgu.

:]

Data: 2012-01-05 23:26:01
Autor: z
W dniu 2012-01-05 23:14, atm pisze:

Oczywiscie mozesz powiedziec, ze to trend tak jak to wspomniales
odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal
wlasnie Apple.

I to jest jego zasługa ale jednocześnie przekleństwo z którym musi żyć.
Zaklinanie rzeczywistości i kasa na adwokatów może tylko budzić politowanie.
Jest masa produktów na rynku które są do siebie podobne.
Wyobrażasz sobie proces o garnek z dwoma uszami i przeźroczystą pokrywką :-)

Data: 2012-01-05 23:31:31
Autor: atm
On 2012-01-05 23:26, z wrote:
[...]

:-)

Ja wcale nie mam zamiaru bronic Apple, nie mam ich urzadzen i nie zamierzam nabywac bo mnie nie stac ;]
Zauwazam po prostu trendy, podobnie jak to ma sie teraz z ultranotebookami. Apple jakis czas temu wypuscil Air i za jakis czas pokazaly sie takie kwiatki, na pierwszy rzut oka rozniace sie logo na obudowie:
http://static.frazpc.pl/cms/2011/11/asusux21-lg1-500x387.jpg
http://mobipedia.net/wp-content/uploads/2011/09/acer-aspire-s3-ultrabook1.jpg

Data: 2012-01-05 23:54:39
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Jedno ani jedneg kątu prostego, drugie ani jednego łuku.
Och jak bardzo zły przykład.

Data: 2012-01-06 13:16:49
Autor: J.F.
Dnia Thu, 05 Jan 2012 23:26:01 +0100, z napisał(a):
[...]

Jesli wczesniej nikt nie robil przezroczystej pokrywki ...
http://www.uprp.pl/kiedy-wzor-przemyslowy-moze-uzyskac-ochrone/Lead05,156,1789,4,index,pl,text/

Albo np http://ipu.uprp.pl/portal/web/guest/wydawnictwawupbup?p_p_id=portletPublikacji_WAR_PortletPublikacji_INSTANCE_RLtH&p_p_action=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_portletPublikacji_WAR_PortletPublikacji_INSTANCE_RLtH_expand=2419295#pub2419295

powiedzmy biuletyn 26/2011, wzory uzytkowe zaczynaja sie od strony 28.

J.

Data: 2012-01-06 14:00:02
Autor: z
W dniu 2012-01-06 13:16, J.F. pisze:

Jesli wczesniej nikt nie robil przezroczystej pokrywki ...

Pokazujesz mi przepisy a ja twierdzę że w dzisiejszych czasach (to bardzo ważne) te przepisy sa do d... bo prowadza tylko do nabijania kasy "cfaniaczkom" i prawnikom a hamują postęp.
W dobie kapitalizmu łupanego bez internetu i tak masowego przepływu informacji może to miało jakiś sens.
20 lat temu nie dało się już napisać 3 następujących po sobie akordów gitarowych które już gdzieś nie były wykorzystane.
Normalnie strach projektować bo albo kara za plagiat albo trzeba zabulić za patent. To jest chore.
Co innego robienie podróby kopii 1:1 szpiegostwo przemysłowe itd. ale procesowanie się o prostokąt z zaokrąglonymi rogami czy krzywiznę łuku... Idźmy tym tropem dalej:
Podatek za wykorzystanie alfabetu, koloru, figur geometrycznych...
Przecież ktoś już to wymyślił dlaczego mu nie zapłacić?
Spadkobiercy nie istnieją? Co z tego? Zapłać narodowi który twórcę "wydał". Chcesz żyć w takich czasach?

Data: 2012-01-08 17:21:04
Autor: Skrypëk
z <zch280672@gazeta.pl> wrote:
Normalnie strach projektować bo albo kara za plagiat albo trzeba
zabulić za patent. To jest chore.

Jasne, bo przypadkiem się zaprojektował identyczny kształt karoserii.

Co innego robienie podróby kopii 1:1 szpiegostwo przemysłowe itd. ale
procesowanie się o prostokąt z zaokrąglonymi rogami czy krzywiznę
łuku...

Iphone nie jest prostą figurą płaską.

Data: 2012-01-09 14:15:51
Autor: J.F
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
[...]

No coz, twierdzi sie ze patenty rozwijaja postep :-)
(patenty, nie wzory uzytkowe)

[...]

Tych akordow nie ma znow tak duzo ... wiec pewnie uzyciowiono przepisy.

Normalnie strach projektować bo albo kara za plagiat albo trzeba zabulić za patent. To jest chore.

Albo zdrowe - zastrzegl ktos wzor to placisz, nie zastrzegl - nie musisz.

[...]

W zasadzie to zyjesz juz w takich czasach :-)

J.

Data: 2012-01-05 23:26:20
Autor: TGor
On 2012-01-05 23:14, atm wrote:

> odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal
> wlasnie Apple.

Spopularyzował? Może. A na zdjęciu pokazują, że nie wymyślił. Po prostu ta firma ma kasę na publicity. Pokazali telefon z dotykowym ekranem i ikonami i też 'spopularyzowali'. 99% amerykańskich gospodyń wiejskich uważa, że wręcz wynaleźli.

Data: 2012-01-05 23:35:36
Autor: atm
On 2012-01-05 23:26, TGor wrote:
On 2012-01-05 23:14, atm wrote:

> [...]

ta firma ma kasę na publicity. Pokazali telefon z dotykowym ekranem i
ikonami i też 'spopularyzowali'. 99% amerykańskich gospodyń wiejskich

No i tu jest sedno, nie twierdze ze oni to wszystko cudownie powymyslali tylko zebrali do kupy, nadali marketingowy wizerunek i dobrze sprzedali. Slyszales przed premiera iP4s o Siri? Ja nie.
Pewnie zdecydowana wiekszosc osob tez nie. Jednak to Apple spowodowalo, ze asystent glosowy stal sie istotnym elementem systemu: MS i Google teraz w pocie czola pracuja nad odpowiednikami.

Data: 2012-01-06 12:45:27
Autor: J.F.
Dnia Thu, 05 Jan 2012 23:35:36 +0100, atm napisał(a):
[...]

Zapewne. Aczkolwiek historia jest nieco dluzsza http://en.wikipedia.org/wiki/Siri_(software)

i starocie
http://gizmodo.com/5464877/siri-iphone-app-uses-speech+recognition-technology-to-organize-your-social-life
http://www.readwriteweb.com/archives/siri_your_personal_assistant_for_the_mobile_web.php

Apple prochu nie wymyslilo, tylko go kupilo :-)

Ciekawe czy wybor platformy byl spowodowany wczesniejszymi rozmowami z
apple, strategiczna decyzja ("Jobs na pewno to kupi i dobrze zaplaci"),
latwoscia programowania, popularnoscia iphone na rynku smartfonow w usa,
czy badaniami rynkowymi ("do restaurcji czesciej chodza dobrze sytuowani, a
oni maja ajfony") :-)

J.

Data: 2012-01-09 11:10:24
Autor: AL
[...]

z tym samsung w nowych GalaxyTab przegial.

Ostatnio jak kupilem kuzynowi z GalaxyTab (10.1") i tak mu go opisuje:
- tu masz slot na karte sim telefonu, tu masz slot na SD... (eeeeee) no gdzie on jest?
Zaskoczenie calkowite - brak slotu (z niedowierzaniem z trzy razy obmacalem dookola caly tablet czy klapka nie jest gdzies zamaskowana :)

Nie ma - dla mnie duuuzy minus.

Zreszta wkurza mnie ostatnio polityka Samsunga - dla mojego GalaxyTaba P1010 miala byc aktualizacja softu w listopadzie ub.r.  - nie ma do tej pory i pewnie juz nie bedzie po premierze nowych tabletow.

Co do baterii to tez sie zastanawiam - jak to wymienic
--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-09 11:17:34
Autor: Chris
Samsung jest po prostu slodki ;]
AL nabazgrał(a):

z tym samsung w nowych GalaxyTab przegial.
Ostatnio jak kupilem kuzynowi z GalaxyTab (10.1") i tak mu go opisuje:
- tu masz slot na karte sim telefonu, tu masz slot na SD... (eeeeee) no gdzie on jest?

Ty się ciesz że to nie SONY S ... tam masz slot szkoda że po kupieniu karty system widzi to jako napęd zew. i nie można z niego odpalać aplikacji, filmów, muzyki, zdjęć  itd. tylko trzeba kopiować je do pamięci wew. i dopiero mozna zobaczyć.

Data: 2012-01-09 13:10:50
Autor: J.F
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jeeerv$c2r$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Ktore dokladnie Sony ?
O ile jeszcze jestem w stanie zrozumiec ze aplikacje z wewnetrznej pamieci tylko, to reszta troche dziwna.

J.

Data: 2012-01-09 13:49:50
Autor: Chris
Samsung jest po prostu slodki ;]
J.F nabazgrał(a):

[...]

SONY Tablet S (ten jak książka) .... wgrywasz zdjęcia na kartę bo chcesz komuś pokazać i dupa ,.,, musisz je przegrać z karty SD na pamięć wewnętrzną i wtedy dopiero można pokazać (nie potrzebnie dokupione SD 32GB)  :)  chyba że coś zmienili ostatnio ale wydaje mi się że nie. Za to na nowym FV zaczyna się wieszać WiFi gubi sygnał .. znowu wstaje ... wcześniej tego nie było ... poza wygodą w trzymaniu to SONY i w sumie obsługą to daje ciała pod względem oprogramowania tego.

Data: 2012-01-09 14:02:27
Autor: AL
Samsung jest po prostu slodki ;]
W dniu 2012-01-09 13:49, Chris pisze:
J.F nabazgrał(a):

[...]

a nie widzisz tego jako external_SD ?

Jakiego managera plikow uzywasz?
W GalaxyTabach (tych z dod. karta SD) jest tak, ze aplikacje przerzuca z pamieci RAM na pamiec wbudowana i z niej mozna uruchomic aplikacje (oczywiscie jesli taka aplikacja to umozliwia i nie biore pod uwage, ze sa pewne dodatkowe funkcjonalnosci to umozliwiajace, biore teraz pod uwage mechanizmy zaszyte w samym systemie).
Natomiast na zewnetrznej karcie SD mozesz przechowywac sobie wszelkie zdjecia, filmy i co tam jeszcze chcesz.
Chodzisz sobie po tej pamieci np. z managera plikow (ja uzywam najczesciej GhostCommandera) i klikasz na obrazek, film, dokument a system proponuje Ci w czym to otworzyc (lub od razu otwiera).
Intuicyjne jak w normalnym komputerze biurkowym.

Troche mnie zdziwiles, ze Sony zastosowalo jakas inna polityke (tym bardiej, ze tam masz tego samego androida jak w innych tabletach i nie sadze, by producent cos tam mieszal w systemie by ograniczyc jego funkcjonalnosc - tym bardziej, ze masz fabryczne gniazdo pamieci SD).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-05 23:52:37
Autor: Skrypëk
TGor <tgor@gazeta.peel> wrote:
On 2012-01-05 19:29, atm wrote:

[...]

Jaką masz wadę wzroku?

Data: 2012-01-05 21:15:57
Autor: Skrypëk
jerry <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:
[...]

No przecież jest Abibas a nie Adidas, panie sędzio.

Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?
co to ajfon - jedyna słuszna religia? Zastrzegli wymiary
smartfona/ekranu
i jego umiejscowienie na obudowie?

No to właśnie ja się pytam o podstawę tezy "tak ma wygladac smartfon". Jakoś przez tyle lat innym firmom wolno było robić inne, ładniejsze karoserie, do ifona zupełnie nie podobne. Teraz nagle każdy smartfon ma imitować ifona? Kto i kiedy ogłosił taki dogmat?

Data: 2012-01-05 22:56:25
Autor: TGor
On 2012-01-05 21:15, Skrypëk wrote:

No to właśnie ja się pytam o podstawę tezy "tak ma wygladac smartfon".

Tak, jak się klientom podoba. Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Wyjaśnimy.
Karoserie samochodów też się zmieniają z czasem.

Jakoś przez tyle lat innym firmom wolno było robić inne, ładniejsze
karoserie, do ifona zupełnie nie podobne. Teraz nagle każdy smartfon ma
imitować ifona? Kto i kiedy ogłosił taki dogmat?

To ty i japkowi macewangeliści uważacie, że są "takie same" - dla mnie i wielu innych są może podobne, ale inne.

Data: 2012-01-05 23:56:21
Autor: Skrypëk
On 2012-01-05 21:15, Skrypëk wrote:

No to właśnie ja się pytam o podstawę tezy "tak ma wygladac
smartfon".

Tak, jak się klientom podoba. Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Wyjaśnimy.
Karoserie samochodów też się zmieniają z czasem.

I z czasem daewoo wygląda jak audi? Kiedy ten czas nastąpił?

Pod lupą to zawsze podróbki są inne.

Data: 2012-01-06 00:45:33
Autor: J.F
Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomości grup
[...]

No nie, roznic jest wiecej.

Ale w sumie .. to coz chcecie - tak ma wygladac smartfon.
Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?

Nie jak ajfon, tylko jak smartfon :-)
duzy macany ekran, obudowa niewiele wieksza, przyciskow znikoma ilosc, cienki, zaokraglony na rogach - a dalsze roznice to juz w pojedynczych mm liczone :-)

J.

Data: 2012-01-06 03:57:23
Autor: Skrypëk
[...]

Czyli jak coś nie wygląda jak bezczelna chińska podróba ajfona, to już nie smartfon?

Data: 2012-01-06 12:00:51
Autor: J.F.
Dnia Fri, 6 Jan 2012 03:57:23 +0100, Skrypëk napisał(a):
[...]

A co to za smartfon, jak sie na nim nie da wygonie po www surfowac ani
filmow z YT ogladac do poduszki, ani nawet mapy w samochodzie wyswietlic
:-)

J.

Data: 2012-01-06 14:52:27
Autor: Skrypëk
[...]

A ta funkcjonalność to zasługa kształu, koloru, faktury i wykończenia obudowy?

Data: 2012-01-08 18:24:03
Autor: J.F.
Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:52:27 +0100, Skrypëk napisał(a):
[...]

Ksztaltu. No i troche faktury i wykonczenia  - zeby sie z rak nie
wyslizgiwal. A kolor - wiekszosc uzywa podobnych.

J.

Data: 2012-01-08 20:28:34
Autor: Skrypëk
[...]

Telefony innego kształtu i faktury wyślizgują się z ręki? Bajdurzysz.

Ot nawet głupie HTC mają bardziej ergononomiczne kształty i materiały.

A kolor - wiekszosc uzywa podobnych.

Też kompletna bzdura.

Data: 2012-01-09 00:14:48
Autor: J.F.
Dnia Sun, 8 Jan 2012 20:28:34 +0100, Skrypëk napisał(a):
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A kolor - wiekszosc uzywa podobnych.

Też kompletna bzdura.

No coz, gdyby Apple uzyl swej ulubionej bieli, to mielibysmy lepsze
argumenty, a tak to oba telefony wygladaja jak 95% innych.

I mimo wielu podobienstw to oba wygladaja jak wiele innych dotykowcow.

Wiec jesli w ogole Samsung rznal, to ustawil sie na granicy przyzwoitosci
:-)

J.

Data: 2012-01-09 01:11:25
Autor: Skrypëk
[...]

Chyba dla daltonistów.

I mimo wielu podobienstw to oba wygladaja jak wiele innych dotykowcow.

Chyba tych podróbek z Chin.

Wiec jesli w ogole Samsung rznal, to ustawil sie na granicy
przyzwoitosci :-)

Oj daleko za nią. Jak stąd do Chin.

Data: 2012-01-08 18:04:29
Autor: Atlantis
W dniu 2012-01-05 00:05, SkrypĂŤk pisze:

Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorĂłw przemyslowych,
krzyczacy ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

Że niby co? Niedługo Apple opatentuje koło i zacznie pozywać do sądu wszystkich producentów samochodów o naruszenie praw patentowych. Afera o kopiowanie "wzorów przemysłowych" miała by sens pięć lat temu, gdy praktycznie wszystkie telefony miały sprzętowe klawiatury, a obudowa miała na tyle duży rozmiar, że można było eksperymentować nad ergonomią, szukaniem idealnego kształtu, proporcji, sposobu rozsuwania.

A teraz? Prosta "tabliczka" z dotykowym ekranem, jednym-dwoma sprzętowymi przyciskami i zaokrąglonymi brzegami (trudno byłoby oczekiwać, żeby były kanciaste, prawda?). I co? Ile wariantów można tutaj wymyślić? Proporcje w dużej mierze narzucane są przez samą technikę - masz obudowę o określonym rozmiarze, musisz w niej zmieścić jak największy wyświetlacz, elektronikę, baterię, na przednim panelu musi jednak jeszcze pozostać miejsce na głośniczek i mikrofon.

To jest taki sam absurd, jak pomysł pozwania do sądu Wedla przez Nestle o kopiowanie ich rozwiązań - sprzedaży czekolady w formie tabliczek.

Data: 2012-01-08 20:16:09
Autor: SkrypĂŤk
Atlantis <NOSPAMmarekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:
[...]

wszystkich producentĂłw samochodĂłw o naruszenie praw patentowych.

Nie zmieniaj tematu. Mówimy o bardzo charakterystycznej obudowie telefonu, a nie o jakiejś idei koła.

A teraz? Prosta "tabliczka" z dotykowym ekranem, jednym-dwoma
sprzętowymi przyciskami i zaokrąglonymi brzegami (trudno byłoby
oczekiwać, żeby były kanciaste, prawda?).

Zaokrąglić można na pierdylion sposobów. W przyrodzie istnieje też wiele innych kształtów niż tabliczka.

 I co? Ile wariantĂłw moĹźna tutaj wymyślić?

Jak dotąd producentom udało się wymyślić całe mnóstwo, często ładniejszych:
http://www.bing.com/images/search?q=smartphone+-iphone

Czy naprawdę twierdzisz, że już wszelkie możliwości zostały wyczerpane?
http://image.made-in-china.com/2f0j00NvWEpTmlHVcf/Smartphone-M88-Support-WiFi-Java-MSN-and-Skype.jpg - Już tylko tak się da? Naprawdę?

Data: 2012-01-09 03:15:32
Autor: Animka
W dniu 2012-01-08 20:16, SkrypĂŤk pisze:
[...]

Nie zmieniaj tematu. MĂłwimy o bardzo charakterystycznej obudowie telefonu, a
nie o jakiejś idei koła.

Jaka cena tego telefonu?
http://www.bing.com/images/search?q=smartphone+-iphone&view=detail&id=103F0AB85217B858384EDAC04F8575DACECEF161&first=0&FORM=IDFRIR

--
animka

Data: 2012-01-09 15:46:50
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Samsung jest po prostu slodki ;]
Dnia 2012-01-08, o godz. 18:04:29
Atlantis <NOSPAMmarekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał(a):

To jest taki sam absurd, jak pomysł pozwania do sądu Wedla przez
Nestle o kopiowanie ich rozwiązań - sprzedaży czekolady w formie
tabliczek.

Poczytaj o sporze browaru w Budejovicach o nazwę Budweiser z
amerykańskim Anheuser-Busch. Spór idzie o typ piwa - czy to rodzaj czy
nazwa własna. W Europie Czesi wygrali. W USA spór o markę nadal trwa.
Oczywiście amerykańskie sądy uważają że ro niemożliwe by ktoś inny niż
ich obywatele miał rację i spór nadal trwa.

Zdrówko

Samsung jest po prostu slodki ;]