Samsungi SOLID 2100 i 2700?

Data: 2010-07-04 10:15:14
Autor: Bartosz Paciorek
Samsungi SOLID 2100 i 2700?
Witam,
Troszkę się już skołowałem;
w sumie można znaleźć dwa telefony "odprone bardziej" Sansunga 2100 i
2700, ale nie do końca mogę rozwikłać na czym polega między nimi
róznica.
Ktoś mi to wyjaśni?
Czy jeśli zamierzam kupić taki właśnie bardziej odporny, to wśród
obecnie sprzedawanych modeli, na coś jeszcze warto uwagę zwrócić?

Bartek

Data: 2010-07-04 21:39:38
Autor: ToMasz
Samsungi SOLID 2100 i 2700?
Bartosz Paciorek pisze:
[...]
g3, aparat, ekran...

Ktoś mi to wyjaśni?

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2747&idPhone2=2507

ToMasz

Data: 2010-07-04 13:22:24
Autor: Bartosz Paciorek
Samsungi SOLID 2100 i 2700?
On 4 Lip, 21:39, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> w sumie można znaleźć dwa telefony "odprone bardziej" Sansunga 2100 i
> 2700, ale nie do końca mogę rozwikłać na czym polega między nimi

g3, aparat, ekran...

> Ktoś mi to wyjaśni?

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2747&idPhone2=2507

ToMasz

No tak, dziękuje :-)
CO do róznic to jest ich bardzo mało;
2700 ciut cięższy ma 3G i krócej żyje na baterii,
za to 2100 lżejszy, dłużej żyje na baterii i ma lepszą odporność na
ciecze.

Data: 2010-07-05 16:24:20
Autor: m
Samsungi SOLID 2100 i 2700?

Użytkownik "Bartosz Paciorek" <barek74@gmail.com> napisał w wiadomości news:194eeb56-37a0-4047-bf88-78ebf3ee6269q12g2000yqj.googlegroups.com...
CO do róznic to jest ich bardzo mało;
2700 ciut cięższy ma 3G i krócej żyje na baterii,
za to 2100 lżejszy, dłużej żyje na baterii i ma lepszą odporność na
ciecze.

Kupiłem dziecku 2700
Powód? Mniej odporny na upadki od 2100, ale bardziej wypasiony w gadżety, z większym w pixelach wyświetlaczem

Samsungi SOLID 2100 i 2700?