Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?

Data: 2010-02-03 16:39:38
Autor: 085
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
Witam i pytam,

jezdzi ktos takim wynalazkiem ? Jak sie sprawuje ?

p, zul

Data: 2010-02-04 09:14:32
Autor: Sebastian Sawicki
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
085 said the following on 03.02.2010 16:39:
Witam i pytam,

jezdzi ktos takim wynalazkiem ? Jak sie sprawuje ?

Bez problemu.
S.

Data: 2010-02-04 12:57:22
Autor: 085
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
Użytkownik "Sebastian Sawicki" <forlist@swps.edu.pl> napisał w wiadomości news:rccq37-c8u.ln1kerber.swps.edu.pl...

jezdzi ktos takim wynalazkiem ? Jak sie sprawuje ?

Bez problemu.

O ! Wreszcie ktos :)

Planuje zagazowac swojego sj413, tyle ze wszyscy mi to odradzaja - ze wstrzasy, ze gazownik poprowadzi rurki pod zawieszeniem, ze ten akurat silnik zle znosi gaz...

Napisz prosze, co to za instalacja i kto ja zamontowal - jakbys jeszcze napisal pare zdan o uzytkowaniu tegoz, bylbym wdzieczny niezmiernie.

p, zul

Data: 2010-02-04 12:19:03
Autor: xs
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
085 <zul@grzybach.pl> napisał(a):
ze ten akurat silnik zle znosi gaz...

To dziwne, bo na forum Swifta nikt nigdy nie pisal nic o problemach z gazem w G13BA. Skoro da sie zagazowac G13B (co prawda sekwencja jest niemozliwa ale blos czy mikser dziala ok) to tym bardziej G13BA ktore jest jak konstrukcja cepa przy mocniejszym bracie. --

Data: 2010-02-04 13:54:44
Autor: 085
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
Użytkownik "xs" <xsystoff@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkedvn$pmn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niby tak :) Nie wiem na ile nieswiadomie powtarzam legendy, a na ile padlem ofiara obiegowych opinii i leniwych mechanikow. Znany w Poznaniu i okolicach magik od aut japonskich schwycil sie za glowe, ze chce do samuraia gaz "widzial kilka samuraiow z gazem i zaden nie chodzil dobrze". Z kolei rozmawiajac z dwoma "lepszymi" zakladaczami LPG w miescie - obaj sie skrzywili, ze do takiego auta, ze ble, ze nie.

Na oponach ktore mam, pali mi pod 10 litrow - jak na silnik 1.3 to jest niemalo - dlatego gaz :]

W kazdym razie, jakby ktos znal porzadnego gazownika, co sie samuraia nie boi - najlepiej w Poznaniu i okolicach, ostatecznie Wlkp - prosze o info...

p, zul

Data: 2010-02-08 12:49:54
Autor: Sebastian Sawicki
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
085 said the following on 04.02.2010 13:54:

[...]

Ladnie sie gazuje, dodatkowo znika problem z gaznikiem przy duzych przechylach.
Instalacja oczywiscie najprostrza, podcisnieniowa, lub bloss.
Inna sprawa, ze przy ponad 20 letnim samochodzie, po zalozeniu gazu licz sie z tym, ze zacznie Ci pewnie brac nieco wiecej oleju, bo zniknie nagar ktory produkuje spalanie benzyny.
Chlopaki nawet wywalaja zbiorniki i montuja butle pod samochodem plus maly 5-10 litrowy zbiorniczek na benzyne.
Zajrzyj na forum4x4 do dzialu suzuki.

S.

Data: 2010-02-09 01:01:25
Autor: 085
Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?
Użytkownik "Sebastian Sawicki" <forlist@swps.edu.pl> napisał w wiadomości news:vga547-ed4.ln1kerber.swps.edu.pl...

Ladnie sie gazuje, dodatkowo znika problem z gaznikiem przy duzych przechylach.

g13ba to komputer i wtrysk :)

[...]

racja co do w/w, dzieki, juz tam jestem :)

p, zul

Samurai G13BA z LPG - ma ktos ?