San Escobar zwyk³ym chamem

Data: 2019-08-10 08:47:02
Autor: Yogi
San Escobar zwyk³ym chamem
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyszkowski-kontra-dulkiewicz-kolegium-ipn-podjelo-decyzje-wobec-krzysztofa/65kmbs2?utm_source=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne

"Kolegium Instytutu Pamiêci Narodowej nie wyci±gnie konsekwencji wobec
Krzysztofa Wyszkowskiego - dowiaduje siê Radio ZET. Dzia³ania mia³y zostaæ
podjête wobec dzia³acza Solidarno¶ci po jego atakach na ma³oletni± córkê
prezydent Gdañska, Aleksandry Dulkiewicz."

""Dulkiewicz nie wie nawet tego, kto jest ojcem jej córki, wiêc nic
dziwnego, ¿e do swoich bezecnych szaleñstw na rocznicê wojny wybra³a
niemieckiego oszusta i ¿ydowskiego aferzystê. Gdañszczanie - obud¼cie siê i
ode¶lijcie tê tuskoidow± bandê antypolaków do domu wariatów".

Facetowi ju¿ zupe³nie odbi³o albo zawsze by³ chamem!

Data: 2019-08-09 23:50:33
Autor: Bruno Brunowski
San Escobar zwyk³ym chamem
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 08:47:03 UTC+2 u¿ytkownik Yogi napisa³:
[...]

Zawsze by³ chamem, a na stare lata odbi³o mu zupe³nie. Bez "albo".

--
Bruno

Data: 2019-08-09 23:54:41
Autor: Bruno Brunowski
San Escobar zwyk³ym chamem
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 08:50:34 UTC+2 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
> [...]
> ode¶lijcie tê tuskoidow± bandê antypolaków do domu wariatów".
> Zawsze by³ chamem, a na stare lata odbi³o mu zupe³nie. Bez "albo".

A i jeszcze jedno to nie Witold "San Escobar" Waszczykowski, a zwyk³y kmiot z Gdañska, który nie mo¿e siê pogodziæ z tym, ¿e to Wa³êsa siê wybi³, a nie on.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 13:12:11
Autor: Jacek Bialy
San Escobar zwyk³ym chamem

[...]

A po drugie Bruno - ka¿demu wed³ug zas³ug!   Mi¶ Yogi te¿ siê wybije, gdy spotka swojego oficera prowadz±cego. Nie my¶la³e¶ nigdy o tym?  :-DD

JB

Data: 2019-08-10 05:15:15
Autor: Jacek Bialy
San Escobar zwyk³ym chamem
Znowu misiu podupczy³e¶ Waszczykowskiego z pieczywem... Buuu ha-ha!

Pozdrowienia dla m³odego towarzysza Bubu!
_kolektyw

San Escobar zwyk³ym chamem