SanDisk = problemy

Data: 2020-07-16 09:47:43
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
SanDisk największe g pod słońcem.
Obchodzić wielkim łukiem.

SanDisk the biggest shit on this planet.
Unreliable and risky for your data.
Avoid at any cost. Stay away.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-07-16 10:56:50
Autor: gajowy
SanDisk = problemy
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsABFC63A4DB15FPanElektronik@127.0.0.1...

SanDisk największe g pod słońcem.
Obchodzić wielkim łukiem.

SanDisk the biggest shit on this planet.
Unreliable and risky for your data.
Avoid at any cost. Stay away.

? coś Ci zaszkodziło??
--
pozdrawiam,
_______

Data: 2020-07-16 10:21:42
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:5f10165a$0$551$65785112news.neostrada.pl>
user gajowy pisze tak:

[...]

Szukam niezawodnego pendrive który ma zapis choć 40MB/s
jest stabilny i niezawodny, nie nagrzewa się w porcie 3.0
i nie wysuwa się sam po nagrzaniu albo nie znika po restarcie.

Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung
Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

Data: 2020-07-16 13:02:57
Autor: gajowy
SanDisk = problemy

user gajowy pisze tak:

> [...]

Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung
Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

Ja jednak polecę Ci tego oplutego wyżej SanDiska z serii Extreme.
Np tego: https://allegro.pl/oferta/pendrive-64gb-usb-3-1-200mb-s-sandisk-extreme-go-7073168937
kupionego u pewnego sprzedawcy. Mam Extreme już kilka lat: szybko, bezproblemowo a o grzaniu nic nie wiem ;)

--
pozdrawiam,
__________

Data: 2020-07-16 13:25:01
Autor: Pawel 'Jarod'
SanDisk = problemy
On 2020-07-16 13:02, gajowy wrote:

[...]

Mam podobny tylko, że starszy i nie polecam. Nie ze względu na grzanie, wolny transfer czy inne parametry techniczne
ale ten zabawkowy ficzer w postaci chowania wtyku USB do środka obudowy. Na pierwszy rzut oka to niby fajne ale
mechanicznie jest to beznadziejnie jeśli chodzi o wytrzymałość. Samo złącze jest full lutowane SMD co słabo wpływa
na wytrzymałość. Dodatkowo nie ma oparcia na obudowie więc całą energia przy ciągłym podłączaniu idzie na złącze.
Ja używam tego pendriva dość intensywnie i co jakieś pół roku muszę poprawiać lutowania.

Data: 2020-07-16 19:16:57
Autor: ąćęłńóśźż
SanDisk = problemy
Jestem BARDZO zadowolony z takiego (no może nie jest mikrusem):
www.amazon.com/PNY-Turbo-128GB-Flash-Drive/dp/B00FE2N1WS
ale ponoć dzisiejsza produkcja już nie taka dobra jak sprzed kilku lat (kupowałem w 2014 r., aż trudno uwierzyć).

Adata ue700Pro 128GB też mam, i wolę tego PNY, robiłem testy:

PNY Turbo 128GB (P-FD128GTBOP-GE):
Writing speed: 46.5 MByte/s
Reading speed: 97.5 MByte/s

Adata ue700 Pro 128GB:
Writing speed: 39.7 MByte/s
Reading speed: 89.9 MByte/s

-- -- -

Data: 2020-07-17 22:14:01
Autor: Irokez
SanDisk = problemy
W dniu 2020-07-16 o 19:16, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Jakiś dziwny ten Adata masz, moja UE700 64GB (nie jest to Pro) w/g CrystalDiskMark osiąga ponad 200MB/s odczyt i zapis 90MB/s na w sumie nienajnowszym laptopie z intelem 7 generacji.

--
Irokez

Data: 2020-07-17 22:47:25
Autor: ąćęłńóśźż
SanDisk = problemy
Nie ma takiego testu jak cytujesz.
CDM bada transfery dla różnych wielkości plików, a Ty sobie wybrałeś najkorzystniejsze.
Mój PNY Turbo według CDM jest nieco szybszy (130/60 MB/s) od ue700Pro dla sekwencyjnych operacji (r&w) na dużych plikach, ale przy losowym zapisie małych plików (random write) jest wg CDM aż sto razy (!!!) wolniejszy od Adaty, a wg ATTO praktycznie podobny.
Programy testujące nie są miarodajne, ale trend powinien się zgadzać.

-- -- -
moja UE700 64GB w/g CrystalDiskMark osiąga ponad 200MB/s odczyt i zapis 90MB/s

Data: 2020-07-17 23:07:26
Autor: Irokez
SanDisk = problemy
W dniu 2020-07-17 o 22:47, ąćęłńóśźż pisze:
Nie ma takiego testu jak cytujesz.

?

CDM bada transfery dla różnych wielkości plików, a Ty sobie wybrałeś najkorzystniejsze.

Zgadza się. Sekwencyjny.
Nie wiem co podałeś więc ciężko się odnieść, ale PiteR ma jakiś punkt zaczepienia. Jest ponad 40MB/s

Mój PNY Turbo według CDM jest nieco szybszy (130/60 MB/s) od ue700Pro dla sekwencyjnych operacji (r&w) na dużych plikach, ale przy losowym

Ja mam takich akurat mało

zapisie małych plików (random write) jest wg CDM aż sto razy (!!!) wolniejszy od Adaty, a wg ATTO praktycznie podobny.

a właśnie małe pliki to priorytet dla mnie.
Dlatego używam cały czas Goodram 1GB. Mało który współczesny pendrive osiąga taką prędkość zapisu drobnicy ja ten 15-letni Goodram.

--
Irokez

Data: 2020-07-18 11:58:35
Autor: ąćęłńóśźż
SanDisk = problemy
Procek raczej nie ma nic do rzeczy, bo przy wszelkich transferach dyskowych obciążenie CPU to jakieś ułamki procenta.
Natomiast może mieć znaczenie "generacja" płyty głównej (u mnie Sata-II) i układu obsługującego gniazda USB 3.0.
Do tego kwestia włączonego lub wyłączonego buforowania (cache).

-- -- -
na w sumie nienajnowszym laptopie z intelem 7 generacji.

Data: 2020-07-16 16:30:56
Autor: heby
SanDisk = problemy
On 16/07/2020 11:21, PiteR wrote:
Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung

Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.

a) grzeją się jak głupie (do tego stopnia że nie działaja z OTG telefonu z powodu poboru prądu), dodatkowo grzeją się bez dostepu do danych. Ot, wersja na zimę.

b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm na panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.

Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do uogólnień.

Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

Data: 2020-07-16 16:20:55
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:repob2$33p$1dont-email.me>
user heby pisze tak:

On 16/07/2020 11:21, PiteR wrote:
Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung

Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.

chwal sie które :)

b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm
na panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.

spróbuj kiedyś rozwalic taki plastik jak zabezpieczenie w sklepie na drobiazgi. Jak sie chce to można zrobić plastik tylko się nie chce.
Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do
uogólnień.

te białe już mam długo żadnych problemów.

https://www.techinn.com/no/adata-ac008-usb-2.0-32gb/137371906/p

Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

panie ruska czarna linika albo czarne wiadro do betonu
a nie tam kryształ ;)

krew mnie niedługo zaleje co rusz objawy niewykrywania albo bład kontrolera albo zawieszka i restarty nie pomagaja tylko zimny reset lub wyjęcie z portu. Komp uśnie i już po widocznosci. exFAT źle NTFS też niedobrze. Zamiast pracować to przegrywam backupy. Co ja kontroler pamięci?

Jaki system macie dla większych niż 32gb?

Data: 2020-07-16 17:26:04
Autor: heby
SanDisk = problemy
On 16/07/2020 17:20, PiteR wrote:
Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.
chwal sie które :)

Taki czerwony (bodaj, bo nie mam pod ręką) i taki czarny :D

"ADATA UVI50/32GB" np.

Coś jakby ten:

https://www.ceneo.pl/23902543

Ten 64GB wygląda dosc podobnie, ale to nie UVI50.

Data: 2020-07-16 17:27:22
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:reprie$o0i$1dont-email.me>
user heby pisze tak:

Taki czerwony (bodaj, bo nie mam pod ręką) i taki czarny :D

"ADATA UVI50/32GB"

Widać większość szybszych się grzeje.

Data: 2020-07-16 18:31:25
Autor: heby
SanDisk = problemy
On 16/07/2020 18:27, PiteR wrote:
Taki czerwony (bodaj, bo nie mam pod ręką) i taki czarny :D
"ADATA UVI50/32GB"
Widać większość szybszych się grzeje.

Jak transmitują dane to jestem w stanie pojąc. Ale one się grzeją wsadzone do gniazdka. Ten sam problem ma Transcend (USB3->SD), grzeje się nawet bez karty SD :)

Ot, zwykłe dziadostwo, jakiego na tony dzisiaj.

Data: 2020-08-04 09:22:45
Autor: alsor
SanDisk = problemy
W dniu czwartek, 16 lipca 2020 16:31:03 UTC+2 użytkownik heby napisał:
> [...]

> Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

A co ty robisz z tym pendrivem?

To służy jedynie do sporadycznego zapisania plików,
danych w celu przeniesienia do innego komputera... coś jak dyskietka dawniej.

Data: 2020-07-17 09:26:26
Autor: 2late
SanDisk = problemy
On 16/07/2020 09:47 AM, PiteR wrote:
SanDisk największe g pod słońcem.
Obchodzić wielkim łukiem.

SanDisk the biggest shit on this planet.
Unreliable and risky for your data.
Avoid at any cost. Stay away.

A probowales skontaktowac sie z Sandiskiem?
Mi kiedys wymienili micro sd po prawie dwoch latach. Na ich koszty wyylki w dwie strony.
Potrzebujesz tylko dowod sprzedazy i numer seryjny.
Wszystkie sandiski u mnie chodza 80 - 90 MB/s (odczyt)

Data: 2020-07-17 14:46:06
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:rerqs3.6mk.1outspace.org>
user 2late pisze tak:

[...]

Kupiłem na Amazonie więc nie ma problemu z oddaniem ale zostawię go na sterowniki. Popytałem znajomków też im się 3.0 grzeją w bezczynności.

Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

Data: 2020-07-17 19:16:53
Autor: Marcin Debowski
SanDisk = problemy
user 2late pisze tak:

[...]

To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

--
Marcin

Data: 2020-07-17 21:28:38
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:FOmQG.93230$lz3.46827fx37.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

Dlaczego lepiej?

Adaptery sata -> usb już mam. Nieporęczność tego zestawu
nie jest ważna bo tego nie noszę. --

Data: 2020-07-18 00:22:30
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:XnsABFDDA7AA8BEBPanElektronik127.0.0.1>

acha już wiem ;)

1. będzie 2x szybciej na porcie C

https://www.youtube.com/watch?v=dTbx2viyrrQ

Data: 2020-07-18 06:23:28
Autor: Marcin Debowski
SanDisk = problemy
user PiteR pisze tak:

[...]

Przede wszystkim małe to jest. 1/2-1/3 2.5" ssd w zalezności od "form factor". A zalet więcej, choćby to usb-c z większą prędkością.

--
Marcin

Data: 2020-07-18 22:04:35
Autor: 2late
SanDisk = problemy
user PiteR pisze tak:

[...]

Ostatnio 2 razy w ciagu kilku dni byly jakies promocje jednodniowe na amazonie, m.in. kart micro sd 1 TB lub 512 GB

SanDisk = problemy