SanDisk = problemy

Data: 2020-07-17 09:26:26
Autor: 2late
SanDisk = problemy
On 16/07/2020 09:47 AM, PiteR wrote:
SanDisk największe g pod słońcem.
Obchodzić wielkim łukiem.

SanDisk the biggest shit on this planet.
Unreliable and risky for your data.
Avoid at any cost. Stay away.

A probowales skontaktowac sie z Sandiskiem?
Mi kiedys wymienili micro sd po prawie dwoch latach. Na ich koszty wyylki w dwie strony.
Potrzebujesz tylko dowod sprzedazy i numer seryjny.
Wszystkie sandiski u mnie chodza 80 - 90 MB/s (odczyt)

Data: 2020-07-17 14:46:06
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:rerqs3.6mk.1outspace.org>
user 2late pisze tak:

[...]

Kupiłem na Amazonie więc nie ma problemu z oddaniem ale zostawię go na sterowniki. Popytałem znajomków też im się 3.0 grzeją w bezczynności.

Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-07-17 19:16:53
Autor: Marcin Debowski
SanDisk = problemy
user 2late pisze tak:

[...]

To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

--
Marcin

Data: 2020-07-17 21:28:38
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:FOmQG.93230$lz3.46827fx37.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

Za to teraz już kupię nie pendrive a dysk ssd 2.5 i będzie spokój.

To lepiej kup m.2 lub mSATA i stosowną obudowę.

Dlaczego lepiej?

Adaptery sata -> usb już mam. Nieporęczność tego zestawu
nie jest ważna bo tego nie noszę. --

Data: 2020-07-18 00:22:30
Autor: PiteR
SanDisk = problemy
in <news:XnsABFDDA7AA8BEBPanElektronik127.0.0.1>

acha już wiem ;)

1. będzie 2x szybciej na porcie C

https://www.youtube.com/watch?v=dTbx2viyrrQ

Data: 2020-07-18 06:23:28
Autor: Marcin Debowski
SanDisk = problemy
user PiteR pisze tak:

[...]

Przede wszystkim małe to jest. 1/2-1/3 2.5" ssd w zalezności od "form factor". A zalet więcej, choćby to usb-c z większą prędkością.

--
Marcin

Data: 2020-07-18 22:04:35
Autor: 2late
SanDisk = problemy
user PiteR pisze tak:

[...]

Ostatnio 2 razy w ciagu kilku dni byly jakies promocje jednodniowe na amazonie, m.in. kart micro sd 1 TB lub 512 GB

SanDisk = problemy