Sanctum Officium pedałem

Data: 2015-10-03 11:57:40
Autor: Larry Laffer
Sanctum Officium pedałem
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ksiadz-Krzysztof-Charamsa-wyznaje-jestem-gejem-Szybka-reakcja-Watykanu,wid,17886742,wiadomosc.html

" - Nazywam się Krzysztof Charamsa. Ksiądz prałat Krzysztof Charamsa.
Jestem funkcjonariuszem Kongregacji Nauki Wiary, drugim sekretarzem
Międzynarodowej Komisji Teologicznej, teologiem, filozofem, bioetykiem,
wykładam na Papieskim Uniwersytecie Gregoriańskim. Jestem gejem
- powiedział w wywiadzie do filmu Artykuł 18, pierwszego polskiego filmu
dokumentalnego o walce o równość małżeńską.

Od paru lat jestem drugim sekretarzem Międzynarodowej Komisji Teologicznej,
a od ponad 12 lat urzędnikiem Kongregacji Nauki Wiary, byłego Świętego Oficjum,
Świętej Inkwizycji. "

Czyżby nie chciał jak Suseł współpracować i wolał się przyznać?

Sanctum Officium pedałem