[Lekki OT] Sanda造

Data: 2009-07-23 22:20:15
Autor: R.
[Lekki OT] Sanda造
Hej!

Pisz tu, bo inne miejsce do g這wy mi nie przychodzi, a taki sprz皻 kupuj w sklepach "g鏎skich" :)

Ale do rzeczy - powoli dobiega kres 篡cia moich obecnych sanda堯w. Drugi raz z rz璠u mam Bufo Inca, i patrz帷 na te wszystkie Lizardy i inne wynalazki to ch皻nie bym i trzeci raz te Bufo kupi. Potrzebuj max. proste sanda造 - wygodna lekka podeszwa + 3 rzepy :)
No ale czy kupi Bufo to nie wiem, bo moje obecne id do kosza bynajmniej nie dlatego, 瞠 si rozpad造, ale ich aromat i jego wp造w na moje stopy jest hmm... niezno郾y.

I teraz pytanie moje jest takie: mo積a kupi np. z Tevy (Hurricane II) albo z NorthFace'a "podobne" sanda造 na podeszwie z jak捷 super hiper warstw antybakteryjn. Jak ma si komfort w takiej podeszwie do klasycznej, zamszowej?

No chyba, 瞠 kto ma super patent na reanimacj moich obecnych sanda堯w, to ch皻nie sprawdz. Szorowanie myd貫m ma skuteczno嗆 znikom.

Pozdrawiam!
R.

Data: 2009-07-24 05:13:10
Autor: Doczu
[Lekki OT] Sanda造
R. pisze:

[...]

Powiem tak. Kiedy my郵a貫m ze wywalenie 250 PLN na sanda造 (np. Source Stream)to szczyt rozpusty, ale jak kiedy si szarpn掖em na takie, to nie zamieni豚ym na 瘸dne inne. Uzywam intensywnie 3 sezon i nadal 豉dnie pachnie wanili, 瘸dnych smrodk闚 , ca造 czas doskonale wygl康aj.
Mia貫m wcze郾iej jakie z zamszow wy軼i馧k i powiem szczerze, ze teraz bym si nie zamieni.
--
Pozdrawiam Doczu
http://doczu.cba.pl

Data: 2009-07-24 08:00:47
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
Doczu pisze:

[...]

Potwierdzam, te mam Source i po 4 czy 5 latach ci庵le czu ten oryginalny zapach. Kawa貫k gumy, kilka pask闚, nie wida 郵ad闚 zu篡cia.

Jako pierwsze sanda造 mia貫m w豉郾ie te wspomniane wcze郾iej Bufo Inca i po prostu przesta貫m w nich chodzi - ta wy軼i馧ka doprowadza豉 mnie do sza逝 (鄉ierdzi, a  po zmoczeniu trzeba suszy przez za這瞠niem), paski niewygodne i podeszwa jaka taka mi瘯ka. W dobrze zapi皻ych Source chodzi貫m po naprawd trudnym jak na sanda造 terenie, podczas gdy w Bufo ca造 czas wydawa這 mi si, 瞠 wylec mi stopy i nogi przodem, a sanda造 zatrzymaj si dopiero na, khm... ;)

--
bans

Data: 2009-07-24 08:49:26
Autor: Basia Z.
[Lekki OT] Sanda造

U篡tkownik "bans" :

[...]

A jak jest z trwa這軼i takich sanda堯w ?
Swoje poprzednie dwie pary wyka鎍za豉m ka盥 po dw鏂h latach nie u篡tkuj帷 jako specjalnie intensywnie (w zasadzie tylko po miastach, przy zwiedzaniu i po schroniskach, aczkolwiek zazwyczaj zwiedzam du穎).
Teraz te jestem "na kupnie" sanda堯w, bo od po這wy sierpnia wybieram si na Krym, gdzie przewiduj te bardzo du穎 zwiedzania, a turystyczne sanda造 s do tego celu najlepsze.
Moje poprzednie Hi Mountains w豉郾ie si po dw鏂h latach rozsypa造.

Szczerze m闚i帷 - to troch 瘸l by這by mi wywala 300 z na dwa lata, kiedy w sklepach s "chi鎍zyki" po 30 z (jak s康z zapewne mo積a je b璠zie wyrzuci po 2 tyg. u篡tkowania, ale w豉郾ie potrzebuj ich tak na 2-3 tyg. w roku).

Warunki jakie powinny dla mnie spe軟ia sanda造 - to przede wszystkim wygoda, musz mie mi瘯k wy軼i馧k wn皻rza i podszycie pod paskami.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-24 09:11:20
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
Basia Z. pisze:

A jak jest z trwa這軼i takich sanda堯w ?

A jak ju pisa貫m - mam Source Stream od  4 czy 5 lat. U篡wane latem bardzo intensywnie, zar闚no w g鏎ach jak i przy "normalnym chodzeniu"

http://www.alvika.com.pl/index.php?id=prod_sandaly&prod=stream

Zielony punkt w podeszwie jest ci庵le widoczny :)

Warunki jakie powinny dla mnie spe軟ia sanda造 - to przede wszystkim wygoda, musz mie mi瘯k wy軼i馧k wn皻rza i podszycie pod paskami.

No to niestety te nie spe軟iaj tych warunk闚 - brak wy軼i馧ki i brak podszycia. Niemniej jednak dla mnie s bardzo wygodne - nigdy mnie nie odparzy造 ani nie otar造.

Wa積a sprawa - razem z nimi dostaje si fajny pokrowiec, kt鏎y idealnie nadaje si do... transportowania rak闚 ;)

--
bans

Data: 2009-07-24 10:39:44
Autor: Jacek Krywult
[Lekki OT] Sanda造
A jak ju pisa貫m - mam Source Stream od  4 czy 5 lat. U篡wane latem bardzo intensywnie, zar闚no w g鏎ach jak i przy "normalnym chodzeniu"

http://www.alvika.com.pl/index.php?id=prod_sandaly&prod=stream

no i naprawd w tym si chodzi tak wygodnie????  te takie paseczki trzymaj dobrze i mocno w tym stop
i sanda造 nie "ta鎍z" na nodze ?

do tej pory u篡wam zwyk造ch tradycyjnych sanda堯w sk鏎zanych, albo pseudosk鏎zanych.
kupionych za 80z.  Nosz w wakacje 7-8 sezon i nie chc mi si popsu. k徙a貫m si w nich w morzu,
by貫m w chorwacji, turcji, grecji, egipcie, chinach i ca造 czas twardo si trzymaj, 瞠 a trudno w to uwierzy.
Tylko 瞠 w jakimkolwiek terenie si nie sprawdzaj, za s豉bo si trzymaj stopy przy podchodzeniu/schodzeniu.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pami皻nik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-07-24 11:17:48
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
Jacek Krywult pisze:

no i naprawd w tym si chodzi tak wygodnie????  te takie paseczki trzymaj dobrze i mocno w tym stop
i sanda造 nie "ta鎍z" na nodze ?

Wielokrotnie zdarza這 mi si schodzi kamienist 軼ie磬 w tych sanda豉ch i by這 OK :) Oczywi軼ie bez cud闚, _prawdziwe_ buty lepsze ;)

Kwestia wyregulowania d逝go軼i poszczeg鏊nych odcink闚 pask闚, wydaje mi si, 瞠 ka盥y znajdzie wygodne ustawienie.

--
bans

Data: 2009-07-24 11:34:56
Autor: Doczu
[Lekki OT] Sanda造
Jacek Krywult pisze:
no i naprawd w tym si chodzi tak wygodnie????  te takie paseczki trzymaj dobrze i mocno w tym stop i sanda造 nie "ta鎍z" na nodze ?

W rzeczy samej. W tych sanda豉ch przeszedlem Ma陰 Fatr od P這skiej do Starych Hor z worem na plecach, oraz Marmarosze od Jez.Vinderel do Repedy. W tym ostatnim przypadku otar造 mi ma造 palec u nogi, ale to wiona ciezkiego plecaka i zej軼ia. Za這wa貫m 瞠 nie za這zy貫m ich na podej軼iu. 疾 o w璠r闚kach po Bieszczadach czy Beskidach nie wspomn.
Naprawd by貫m mile zaskoczony tym jak 3 paski moga wygodnie trzymac stop oraz faktem 瞠 nic nie 鄉ierdzi.
Od tamtej pory przestaly dla mnie istniec sanda造 z wysci馧k.
Gdybym mia kupowac druga par, to bez wahania wywale kolejne 250 PLN, bo naprawd warto.

Data: 2009-07-28 04:37:37
Autor: Slawomir Gorniak
Sanda造
On Jul 24, 11:39am, "Jacek Krywult" <p...@poczta.onet.pl> wrote:
> A jak ju髒 pisaem - mam Source Stream od 4 czy 5 lat. U髒ywane latem
> bardzo intensywnie, zar籀wno w g籀rach jak i przy "normalnym chodzeniu"

>http://www.alvika.com.pl/index.php?id=prod_sandaly=stream

no i naprawd w tym si chodzi tak wygodnie???? te takie paseczki trzymaj
dobrze i mocno w tym stop
i sanday nie "tacz" na nodze ?

Ja mam jeszcze prostszy model - Source Classic

http://sourcevagabondshops.com/com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_5_12&products_id=5

(dodatkowe paski ze Stream mnie ocieraly juz w sklepie). Chodze w nich
od maja do pazdziernika "wszedzie" poza wyzszymi partiami gor, nigdy
nie mialem okazji narzekac na niedokladne trzymanie stopy. Zielony
punkt ciagle widac, po 5 latach :)

S.

Data: 2009-07-25 11:58:56
Autor: Sheep
[Lekki OT] Sanda造
W dniu 24 lip 2009, o godzinie 8:49, Basia Z. napisa(a):
[...]

A moze skoro to g堯wnie do biegania po p豉skim - takie klasyczne paskowe
sanda造 Scholla (model Heaven)? S b. wygodne w豉郾ie jak si d逝go chodzi
- s to moje standardowe sanda造 do chodzenia po mie軼ie i jest naprawd b.
przyjemnie - nawet na betonie stopa si nie m璚zy (w ko鎍u to niby
"zdrowotne" obuwie :), wy軼i馧k maj naturaln (ale nie jest to zamsz,
tylko jaka taka g豉dziutka sk鏎a). Paski sk鏎zane i bez podszycia, ale
mnie osobi軼ie nie uwieraj. Jedyny minus - 瞠 podeszwa p豉ska w sensie bez
protektora, ale skoro to g堯wnie do terenu ma這 zaawansowanego, to chyba
b璠zie OK? Kosztowa造 mnie w zwyk造m sklepie 180 z, ale pewnie w necie
mo積a gdzie taniej.

Teva Terra-Fi - s te przyjazne dla stopy, sztuczne, ale mi璚iutkie bo tam
jest na tej gumie jaka oddzielna warstwa od samej stopy i jest ona
mi瘯sza. Jedna uwaga - maj one takie wyprofilowanie pod stop po
wewn皻rznej stronie (tak g鏎k), kt鏎a jak kto ma inna budow stopy ni
producent przewidzia, mo瞠 uniemo磧iwi korzystanie z nich - bo b璠zie
cisn望/uwiera. U mniejest niby ok, ale czsem po d逝窺zym chodzeniu nie
wiem dlaczego zaczynam t "g鏎k" czu. Co do trwa這軼i - nie wypowowiadam si, bo jeden model u篡wam tylko w
mie軼ie, a ten drugi z kolei ma這 intensywnie.

I jeszcze mia豉m Bufo Xapatan - okropno嗆, fakt, 瞠 jaka stara wersja, ale
twarde tworzywo, chropowata powierzchnia niemi豉 dla stopy, paski z twardej
niewygodnej ta鄉y, br... Tyle 瞠 do wody dobre.

Data: 2009-08-04 13:12:54
Autor: Marcin Kysiak
[Lekki OT] Sanda造
Basia Z. pisze:

[...]

Co Wy robicie z tymi sanda豉mi?

Moje poprzednie Ecco s逝篡造 przez 9 lat. Nie u篡wa貫m ich na og馧 w g鏎ach, ale intensywnie w mie軼ie, przy je盥瞠niu-zwiedzaniu samochodowym, itp. Mia造 po 7 latach chyba moment z豉pania intesywnego zapachu, ale uda這 si je jeszcze reanimowa na 2 kolejne lata solidnym praniem.

Teraz mam Ecco, kt鏎e s jeszcze wygodniejsze, przew璠rowa貫m w nich ostatnio tras Szczawnica-Czerwony Klasztor-Szczawnica. Niby troszk obtar貫m jedn nog, ale k豉d to raczej na karb wszechobecnego na Drodze Pieni雟kiej kurzu i 篤iru.

W dodatku modele bardzo zaawansowane mo積a kupi na podeszwie Vibram.

Pozdrawiam,
Marcin

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-08-04 04:29:20
Autor: Slawomir Gorniak
Sanda造
On Aug 4, 2:12pm, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
> [...]
> specjalnie intensywnie (w zasadzie tylko po miastach, przy zwiedzaniu i po
> schroniskach, aczkolwiek zazwyczaj zwiedzam du穎).

Wlasnie tez sie zastanawiam! Chodze w sandalach niemal codziennie poza
ok. 4 miesiacami w roku, w najrozniejszych miejscach, i od kilku lat
jest to jedna i ta sama para. Dlatego czytajac czasem newsy mam
wrazenie ze te moje Source to jakas kosmiczna technologia ;-)

S.

Data: 2009-08-04 23:18:23
Autor: Basia Z.
[Lekki OT] Sanda造

U篡tkownik "Marcin Kysiak" :

Co Wy robicie z tymi sanda豉mi?

No ja sama nie wiem.
Urywaj mi si te paski z boku.
Byc moze moje nie by造 topowej firmy.

Teraz wreszcie si szarpn窸am i  kupi豉m Tevy terra fi, moze b璠a mi slu篡 d逝瞠j.
Na razie po kilku dniach chodzenia po mie軼ie uwazam 瞠 s bardzo wygodne.

B.

Data: 2009-08-05 07:48:43
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
Basia Z. pisze:

Urywaj mi si te paski z boku.
[ciach]
Teraz wreszcie si szarpn窸am i  kupi豉m Tevy terra fi, moze b璠a mi slu篡 d逝瞠j.

Nie wiem jak w Tevach, ale w Source te paski IMHO nie maj sie jak urwa, bo przechodz przez ca陰 podeszw tworz帷 p皻le. Ale upewni si dopiero, jak mi sie rozlec ;)

--
bans

Data: 2009-08-06 00:51:39
Autor: Slawomir Gorniak
Sanda造
On Aug 5, 8:48am, bans <g...@o2.pl> wrote:
Nie wiem jak w Tevach, ale w Source te paski IMHO nie maj sie jak
urwa, bo przechodz przez ca陰 podeszw tworz帷 p皻le. Ale upewni si
dopiero, jak mi sie rozlec ;)

Znam przypadek w ktorym paski sie nie rozlecialy, ale guma trzymajaca
je - owszem ;)

S.

Data: 2009-08-06 20:38:40
Autor: Doczu
[Lekki OT] Sanda造
bans pisze:

Nie wiem jak w Tevach, ale w Source te paski IMHO nie maj sie jak urwa, bo przechodz przez ca陰 podeszw tworz帷 p皻le.

Nie przechodz.
Z relacji jednego z uzytkownik闚 http://www.tactical.pl/forum/index.php/topic,54929.msg268980.html#msg268980

P.S.
Nie wiem czy post bedzie widoczny bez zalogowania.

Data: 2009-08-07 08:18:17
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
Doczu pisze:

Nie przechodz.

Bu. To teraz niech sobie przypomn, kto mi taki kit te 5 lat temu wciska! ;)

A druga sprawa - co to za forum przegl康asz? _Sanda造_taktyczne_? Ciekawe czy istniej r闚nie sanda造 strategiczne ;)

--
bans

Data: 2009-08-07 00:01:24
Autor: Slawomir Gorniak
Sanda造
On Aug 7, 9:18am, bans <g...@o2.pl> wrote:
Doczu pisze:
> Nie przechodz.

Tamten post mowi o Source Mojave z serii "Light", ktore maja zupelnie
inna podeszwe niz Classic czy Stream i zgodnie z nazwa, oszczedzaja na
wadze gdzie sie da:
http://www.source-vagabond.com/sandals-men-lightseries.html
http://www.source-vagabond.com/sandals-men-originalline.html

Widzialem Classic z wyrwana guma i.. przechodza.

A druga sprawa - co to za forum przegl康asz? _Sanda造_taktyczne_?
Ciekawe czy istniej r闚nie sanda造 strategiczne ;)

Source kiedys sie otwarcie chwalilo na stronie www ze jest dostawca
sprzetu dla armii izraelskiej, ale cos widze ze przestalo.. Moze to
stad :)

S.

Data: 2009-08-07 09:35:26
Autor: bans
Sanda造
Slawomir Gorniak pisze:

Widzialem Classic z wyrwana guma i.. przechodza.

Czyli jednak, mi這 si dowiedzie, 瞠 mia這 si racj. Urwatowa貫 篡cie sprzedawcy ;)
Powinienem doczyta, 瞠 chodzi o Mojave Light, ale czytanie for闚 ograniczam tylko do "obowi您kowych", z innych uciekam.

--
bans

Data: 2009-08-08 09:12:50
Autor: Doczu
Sanda造
Slawomir Gorniak pisze:
On Aug 7, 9:18 am, bans <g...@o2.pl> wrote:

Tamten post mowi o Source Mojave z serii "Light",

aa fakt. mea culpa 瞠 nie doczyta貫m. Opar貫m si na wcze郾iejszej dyskusji, gdzie by豉 mowa o Stream.

P.s.
Bansie - na tym forum wszystko jest taktyczne wi璚 nie powinny Cie dziwic sanda造 taktyczne. Takie "zboczenie" forumowicz闚 :)
Pozdrawiam

Data: 2009-08-05 16:00:53
Autor: waruga_e
[Lekki OT] Sanda造
Basia Z. pisze:

Teraz wreszcie si szarpn窸am i  kupi豉m Tevy terra fi, moze b璠a mi slu篡 d逝瞠j.
Na razie po kilku dniach chodzenia po mie軼ie uwazam 瞠 s bardzo wygodne.

Ja rok temu kupi豉m Hurricane lady. Wygodne bardzo. Tylko z ty逝 jest
przyszyta taka pianka chroni帷a przed obtarciem. Pianka ta jest
przyszyta do paska, ale cz窷, kt鏎a wystaje ponad paskiem jest klejona
i w豉郾ie zauwa篡豉m, 瞠 materia pokrywaj帷y t mi瘯k wy軼i馧k
zaczyna si odkleja.
--
waruga_e

Data: 2009-08-12 04:53:34
Autor: zbooy
Sanda造
On 4 Sie, 23:18, "Basia Z."
<bjz_tego_nie_...@poczta.onet.pl_i_tego_tez> wrote:

Teraz wreszcie si szarpn窸am i kupi豉m Tevy terra fi, moze b璠a mi slu篡
d逝瞠j.

Trzeci sezon chodz w kupionych w Nachodzie Tevach Terra Fi 2, i wci捫
dzia豉j, a u篡wam bez przerwy, niech tylko temperatury gdzie tak
powy瞠j +5 si zrobi, a do p騧nej jesieni. Podeszwa co prawda si
ju mocno wytar豉 i zacz窸a w jednym miejscu lekko odchodzi, urwa造
si te plastikowe dzyndzyki na ko鎍ach pask闚, ale poza tym hulaj a
mi這. W g鏎y beskidopodobne nie chce mi si ju ubiera ci篹szych
but闚, kiedy testowo wyszed貫m w sanda豉ch na S豉wkowski i spokojnie
da造 rad, cho pod koniec zej軼ia troch mnie stopy od spodu zacz窸y
bole od kamieni.

Co do 鄉ierdzenia: wal jak ka盥e inne, ale - jak kto ju napisa -
starczy raz na miesi帷 namoczy w wodzie z detergentem i dobrze
wyszorowa, bo nask鏎ek ze st鏕 lubi powchodzi do tych "przyssawek" i
bakterie maj co je嗆 :-)

zbooy

Data: 2009-08-12 14:13:52
Autor: bans
Sanda造
zbooy pisze:

Co do 鄉ierdzenia: wal jak ka盥e inne,

A tu si mylisz. Akurat sanda造 Source _w_og鏊e_ nie 鄉ierdz. Wr璚z przeciwnie, przez kilka sezon闚 podeszwa nas帷zona jakim specyfikiem nawet pachnie!

--
bans

Data: 2009-07-28 02:14:22
Autor: nanotrapped
Sanda造
Powiem tak. Kiedy my郵a貫m ze wywalenie 250 PLN na sanda造 (np. Source
Stream)to szczyt rozpusty, ale jak kiedy si szarpn掖em na takie, to

mam sandaly karrimor-a
http://ngt.pl/310,karrimor-nevada-sandal.html
guma na sandalach powoduje to ze po kilku godzinach choodzenia w nich
stopy sa czarne. cz te source tez barwia stope jak karrimor?
pozdrawiam

Data: 2009-07-28 12:00:53
Autor: bans
Sanda造
nanotrapped pisze:

guma na sandalach powoduje to ze po kilku godzinach choodzenia w nich
stopy sa czarne. cz te source tez barwia stope jak karrimor?

Nie barwi wcale, co nie zmienia faktu, 瞠 po d逝窺zym chodzeniu stopy tak czy inaczej s czarne ;)

--
bans

Data: 2009-07-28 12:02:35
Autor: Doczu
Sanda造
nanotrapped pisze:
[...]

nie. przynajmniej moich nie barwi.
Ale po d逝窺zym chodzeniu wiadomo 瞠 noga jest brudna od kurzu i brudu kt鏎y dostaje si w okolice 鈔鏚stopia od spodu. Ale na pewno nie jest to wina barwienia sanda堯w.

Data: 2009-07-24 09:18:40
Autor: bans
[Lekki OT] Sanda造
R. pisze:
Hej!

Pisz tu, bo inne miejsce do g這wy mi nie przychodzi, a taki sprz皻 kupuj w sklepach "g鏎skich" :)

A, jeszcze jedno, w 8a s spore obni磬i na sanda造

http://www.8a.pl/page,produkty,kat,56,usun,filtrowanie.html

Co nie zmienia faktu, 瞠 Teva nawet po obni盧e s drogie ;)

--
bans

Data: 2009-07-24 10:32:31
Autor: Tomasz S鎩ka
[Lekki OT] Sanda造
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:20:15 +0200, R. napisa(a):

[...]

Witam!
Czytaj帷 r騜ne opinie n.t. cho熲y Terra-Fi wychodzi na to 瞠 czasem capi a
czasem nie :) R闚nie sporo ludzi narzeka na butki z Gore z tego samego
powodu... I zn闚 - sporo nie. Tak 瞠 obawiam si 瞠 瘸dne obietnice
producenta jak i rekomendacje user闚 nie zagwarantuj ci zadowolenia z
zakupu... Osobi軼ie mam na razie dwie pary Teva - jaki starszy Hurricane, i Pretty
Rugged. Te drugie le膨 w chacie jako klapki po domu i okolicy :) A raz
zbieg貫m i wbieg貫m w nich z chaty do auta :)) Hurricane mam po domu i
zabieram je w g鏎y (jak nie jad do chaty), wiek maj nieokre郵ony - kolega
naby mi je w Globim na wyprzu, i by這 to jakie 5,6,7 lat temu?... No i
tylko paski si od g鏎y machac (od rzep闚), poza tym s bez zarzutu.
Planuj jeszcze naby wspominane Terry, w USA s w b. sympatycznych cenach
i chyba si skusz. Ale nie licz na sterylno嗆 - poc si na tyle du穎, 瞠
IMHO 瘸dne cudowne jony srebra z tym problemem sobie nie poradz.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-07-24 11:08:34
Autor: Pelos
[Lekki OT] Sanda造

U篡tkownik "Tomasz S鎩ka" <nobody@email.com> napisa w wiadomo軼i news:vg92x771gowz.u62xjfevvvx8$.dlg40tude.net...
[...]

<ciach>
Terra Fi - uzywane 4 sezony - pekaja powoli podeszwy na zgieciu palcow.
Jak to w kazdych moich sandalach. Xapatany np. nie przezyly nigdy jednego sezonu.
Co do smrodu - raz w miesiacu na wieczor zostawiam w misce z plynem do prania. rano plukanie i do wyschniecia.
No i codziennie nogi trzeba myc :D
Moim skromnym zdaniem Terra Fi to najbardziej trwaly model z Tevy.
Generalnie sezon zaczynam w marcu a koncze czasami pod koniec pazdziernika :D

Kiedy $ byl po 2zl kupilem Karnali Wraptor (ok 200zl mnie wyniosly).
Mam je juz drugi sezon - terra fi poszly w odstawke.
Bardzo fajne, smierdza jakby mniej niz Terra Fi - tez zwyczajowo raz w miesiacu czyszczenie.
Poscieraly sie te twarde pady na piecie. Niestety pekla mi klamra (wydaje mi sie, ze to poprostu wada konstrukcyjna) - wiec chwilowo czekaja az je naprawie. Naprawde polecam kupowanie w USA :D

No jest tak jak mowisz :)

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

Data: 2009-07-24 11:22:40
Autor: Basia Z.
[Lekki OT] Sanda造
Napiszcie czy wn皻rze tych super - sanda堯w z Tevy jest mi瘯kie ?
Po d逝gim (ok 12-14 godz.) chodzeniu po asfalcie i bruku twardo嗆 podeszwy mocno daje si we znaki (zw豉szcza, 瞠 mam pewne problemy ze stopami)
A wczoraj mierzy豉m chi雟kie sanda趾i damskie za 29,99 kt鏎e s leciutkie i mi璚iutkie w 鈔odku (za to jak s康z rozsypi si po 10 dniach chodzenia).

Mam te stare, kupione ze 4 lata temu za ok 100 z i p瘯ni皻e na podeszwie sanda造 sk鏎zane (no-name), do imentu starty jest w nich protektor, za to s bardzo wygodne.
Rozwa瘸m zabranie ich a potem wyrzucenie.

Czy rzeczywiscie warto za sanda造 p豉ci 10 razy wi璚ej ?

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-24 12:24:18
Autor: Pelos
[Lekki OT] Sanda造

U篡tkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:h4bump$205k$1news2.ipartners.pl...
[...]

Hej Basia :)
Moja zonke namowilem na terre fi - wersja kobieca.
Kupione w USA na wyprzedazy w zeszlym roku - wychodzily cos kolo 100zl.
Zapomnialem o czyms waznym - Teva ma rozmiar 42.
Generalnie ciezko o jakis sensowny kobiecy but/sandal w tym rozmiarze :)
I bardzo sobie chwali.
Jesli chodzi o podeszwe to terra fi jest duzo wygodniejsza od Raptora (tego nie polecam, ceny u nas ponad 300zl i po dwoch sezonach oderwana sprzaczka). Dodatkowo Raptor ma dziurki w podeszwie i potrafia one mocno szczypac w stope i trzeba sie dosyc dlugo do tego przyzwyczajac :D
Jesli Twoim priorytetem jest wygoda (moim jest trwalosc :) ) - sprawdz te chinskie. Choc te terra fi sa bardzo wygodne i trwale :)

Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

Data: 2009-07-24 13:11:39
Autor: Basia Z.
[Lekki OT] Sanda造

U篡tkownik "Pelos" :

Jesli Twoim priorytetem jest wygoda (moim jest trwalosc :) ) - sprawdz te chinskie. Choc te terra fi sa bardzo wygodne i trwale :)

W tym wypadku _zdecydowanym_ priorytetem jest wygoda.
Nie chc mie zepsutych wakacji, przez b鏊 nogi, lub p璚herze na nogach, a sanda造 w cenie 30 z ostatecznie mo積a potem wyrzuci.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-07-24 13:22:46
Autor: Michal Jankowski
[Lekki OT] Sanda造
"Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> writes:

W tym wypadku _zdecydowanym_ priorytetem jest wygoda.
Nie chc mie zepsutych wakacji, przez b鏊 nogi, lub p璚herze na nogach, a sanda造 w cenie 30 z ostatecznie mo積a potem wyrzuci.

Gorzej jesli sie rozleca w polowie wycieczki.

Ja chodze w jakichs Jack Wolfskin, wydaja sie dosc trwale, wygodne do
chodzenia bardzo, do prowadzenia samochodu juz nie, slady zapaszku
niestety bywaja... Tanie nie sa.

  MJ

Data: 2009-07-24 12:33:02
Autor: Bocian
[Lekki OT] Sanda造

"Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> wrote in message news:h4bump$205k$1news2.ipartners.pl...
Napiszcie czy wn皻rze tych super - sanda堯w z Tevy jest mi瘯kie ?

Cze嗆.
Ostatnio naby貫m w Activie w Gliwicach - model Mavrik Tevy (180z po przecenie) - sanda趾i s super - cho nie mia貫m okazji jeszcze jako maltretowa. Wcze郾iej mia貫m Bufo - po 5 latach - rozsypa造 sie totalnie no i ten smrodek brrr...
Co do mi瘯o軼i Tevy to dla mnie super - nie czuje si w og鏊e 瞠 ma sie co na nogach - nawet je郵i po pierwszymn "obmacaniu" wydaje sie ze sa twarde. Najlepiej p鎩嗆 i przymierzy.

Ale tak generalnie mam 2 pary sanda堯w  - takie w豉snie jak te, kt鏎e kupi貫m - s逝膨 mi na r霩nego rodzaju wyjazdy w kt鏎ych traktowane s ostro k徙anie, 豉瞠nie w mokrym, po kamieniach itp, itd. Oraz nie鄉iertelne sanda造 sk鏎zane z firmy Lesta - mam kilka lat (6? 7?)  i sa to najwygodniejsze sanda造 jakie mia貫m (穎na ma takie same tylko damski model) .. Dla mnie osobi軼ie perfekcyjne do chodzenia po mie軼ie, na codzie  itp. - po prostu co sk鏎a to sk鏎a - noga sie w tym nie poci, dobrze oddycha i po ca造m dniu chodzenia jest wszystko ok. Wszystkie te "sztuczczyzny" jednak mnie zawsze "parz" w stopy. No ale w sk鏎zanych sanda趾ach w Adriatyku to ju ciezko si wyk徙a.

Pozdrawiam.
Bociek.

Data: 2009-07-24 12:44:30
Autor: Tomasz S鎩ka
[Lekki OT] Sanda造
Dnia Fri, 24 Jul 2009 11:22:40 +0200, Basia Z. napisa(a):

[...]

Z tym to jest r騜nie - te stare Hurricane wygl康aj jakby mia造 to samo pod
spodem i na wierzchu :) Z kolei Pretty Rugged maj w 鈔odku taka fajn
g帳k/piank. Wiem 瞠 s modele ze sk鏎k. Terra-Fi to jakby co
po鈔edniego, ale g這wy nie dam, musia豚ym rzuci okiem. Co do cen - no niestety nie ma tak 瞠by p鎩嗆 do sklepu i tanio naby.
Trzeba polowa. Aktualnie jest sporo na Allegro - ok. 240 z przesy趾,
wspomniana przecena w 8a - Terra-Fi za 249, w USA jakie przeceny - rz璠u
30$. Je郵i si kogo tam ma kto wraca - wtedy bardzo warto. Je郵i nie to
tak sobie - przesy趾a zazwyczaj kilkadziesi徠 $, c這 na buty 17%, VAT
22%... Czy warto - 350 (tyle "normalnie" kosztuj) to bym nie da, dla mnie pr鏬
op豉calno軼i to jakie dwie st闚ki. I wtedy my郵 jak Doczu :)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-08-09 13:13:24
Autor: S豉womir Szysz這
[Lekki OT] Sanda造
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:20:15 +0200, "R." <news@r156.malpa.o2.pl> wklepa(-a):

[...]

A ja niezmiennie polecam Asolo Scrambler:
http://ngt.pl/675,asolo-scrambler.html

Co do zapaszku to w moich nic takiego si nie dzieje, ale te nigdy ich nie
przemoczy貫m. Trwa這嗆 bardzo dobra, bo po 6 latach podeszwa jest troch wytarta
i wy軼i馧ka wybrudzona; ale nic nie odpad這, nie p瘯這. Poniewa rzep闚 u篡wa
si tylko przy regulacji pask闚, wi璚 te dobrze trzymaj (g堯wny pasek jest
zapinany na klamerk).
--
S豉womir Szysz這
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV