[Lekki OT] Sanda³y

Data: 2009-08-09 13:13:24
Autor: S³awomir Szysz³o
[Lekki OT] Sanda³y
Dnia Thu, 23 Jul 2009 22:20:15 +0200, "R." <news@r156.malpa.o2.pl> wklepa³(-a):

Hej!

Piszê tu, bo inne miejsce do g³owy mi nie przychodzi, a taki sprzêt kupujê w sklepach "górskich" :)

Ale do rzeczy - powoli dobiega kres ¿ycia moich obecnych sanda³ów. Drugi raz z rzêdu mam Bufo Inca, i patrz±c na te wszystkie Lizardy i inne wynalazki to chêtnie bym i trzeci raz te Bufo kupi³. Potrzebujê max. proste sanda³y - wygodna lekka podeszwa + 3 rzepy :)
No ale czy kupiê Bufo to nie wiem, bo moje obecne id± do kosza bynajmniej nie dlatego, ¿e siê rozpad³y, ale ich aromat i jego wp³yw na moje stopy jest hmm... niezno¶ny.

A ja niezmiennie polecam Asolo Scrambler:
http://ngt.pl/675,asolo-scrambler.html

Co do zapaszku to w moich nic takiego siê nie dzieje, ale te¿ nigdy ich nie
przemoczy³em. Trwa³o¶æ bardzo dobra, bo po 6 latach podeszwa jest trochê wytarta
i wy¶ció³ka wybrudzona; ale nic nie odpad³o, nie pêk³o. Poniewa¿ rzepów u¿ywa
siê tylko przy regulacji pasków, wiêc te¿ dobrze trzymaj± (g³ówny pasek jest
zapinany na klamerkê).
--
S³awomir Szysz³o
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV