Sandecja i co dalej

Data: 2010-04-30 19:13:51
Autor: PawelC
Sandecja i co dalej
Co prawda do zakończenia rozgrywek jeszcze trochę czasu, ale na razie beniaminek z Nowego Sącza idzie jak burza i wiele wskazuje na to, że ma poważną szansę gry w ekstraklasie, od następnego sezonu.
Pomijając ewidentny sukces sportowy interesuje mnie tylko jedno, jak oni w przypadku awansu, dostaną licencje, nawet jeśli miała by być przyznana, "warunkowo", jak to się u nas czasami robi.
Przejeżdżając niedawno obok tego stadionu, nie bardzo widziałem możliwości jego rozbudowy (z jednej strony rzeka, z drugiej droga).
Nowy Sącz choć miasto wydaje się dynamicznie rozwijać wątpię czy stać by ich było na wybudowanie stadionu spełniającego wymogi licencyjne od zera... no ciekaw jestem jak to się wszystko skończy.

Data: 2010-04-30 19:25:16
Autor: AJK
Sandecja i co dalej
30-04-2010  o godz. 19:13 PawelC napisał:

[...]

Plany były takie
http://ligapolska.info/pages/posts/sandecja-bedzie-miala-nowy-stadion-907.php

A co z tego jest/będzie realizowane - tego mni wiem, bo nie przejeżdżam
obok :-)

--
AJK

Data: 2010-05-01 12:01:24
Autor: Koriat
Sandecja i co dalej
Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4bdb0fd0$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Do awansu jest jeszcze wciąż daleko. A co do stadionu, którego nie znam, czy naprawdę jest mu daleko do stadionu Piasta Gliwice?

Data: 2010-05-01 18:09:07
Autor: PawelC
Sandecja i co dalej
Koriat pisze:

Do awansu jest jeszcze wciąż daleko. A co do stadionu, którego nie znam, czy naprawdę jest mu daleko do stadionu Piasta Gliwice?
No właśnie, do awansu jeszcze daleko, i dlatego w tym kontekście zastanawiam się czy z braku możliwości dopuszczenia do gry w ekstraklasie, nie odpuszczą ostatnich meczy.
Na samym stadionie przyznam nie byłem, ale przejeżdżając obok niego, nie zrobił na mnie zbyt imponującego wrażenia. Widziałem większe w 3 lidze.

Data: 2010-05-02 11:46:15
Autor: Koriat
Sandecja i co dalej
Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4bdc5225$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Koriat pisze:

[...]
Gdyby założyć spiskową teorię dziejów i odpuszczanie końcówki przez Sandecję to jako przyczynę wskazałbym raczej kalkulację zawodników, że bardziej im się będzie  kalkulowało grać w I lidze niż w Ex ze względu na premie, mniejsze wymagania, etc. Co do infrastruktury to pamiętać należy, że o ile pamiętam w S. jeszcze jakieś 2 lata temu był jakiś kurator, a w ogóle klubowi bliżej było do likwidacji niż do jakiejkolwiek logicznej gry. Przy czym dla S.norma to II liga. Dla nich już gra w I lidze to wydarzenie.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-02 15:22:34
Autor: Marcin Kasperski
Sandecja i co dalej

Mi jakoś się przypomniały przypominające dzisiejsze dyskusje o Sandecji
rozwaĹźania prowadzone rok temu na temat Znicza PruszkĂłw. Polecam uwadze
aktualną sytuację tego klubu.

Z kolei parę lat temu dyskutowano tak o Polonii Bytom, której sytuacja
takĹźe jest znamienna.

Data: 2010-05-03 12:32:58
Autor: Koriat
Sandecja i co dalej

Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87fx2a8mlh.fsfplaton.mekk.waw.pl...

Mi jakoś się przypomniały przypominające dzisiejsze dyskusje o Sandecji
rozważania prowadzone rok temu na temat Znicza Pruszków. Polecam uwadze
aktualną sytuację tego klubu.

Z kolei parę lat temu dyskutowano tak o Polonii Bytom, której sytuacja
także jest znamienna.
Z Pruszkowem to chyba nie do końca można porównywać. Ja się co prawda nie znam na mazowieckich regionalizmach, ale Pruszków to chyba coś takiego jak u nas Wieliczka lub Skawina, czyli nawet jeżeli Pruszkowianie kibicują Zniczowi w rozgrywkach regionalnych to i tak kibicują Legii w rozgrywkach krajowych. Poza tym chyba Pruszków nie ma takiego potencjału jak Nowy Sącz. To już bardziej porównanie z Bytomiem wydaje się być bardziej trafione. Ale żeby była sprawa jasna zdecydowanie oceniam obecną postawę Sandecji jako postawę powyżej jej możliwości sportowych i organizacyjnych.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-05-03 17:16:47
Autor: Marcin Kasperski
Sandecja i co dalej
Z Pruszkowem to chyba nie do końca można porównywać. (...)

Potencjał-potencjałem (choć przypomnę, że w koszykówce był czas gdy na
Znicz/Mazowszankę jeździło się z Warszawy), bardziej chodziło mi
o nastawienie "lepiej nie awansować bo to tylko kłopot"...

Sandecja i co dalej