Sandra Ann Lauer....

Data: 2009-07-22 09:24:35
Autor: Tzva Adonai
Sandra Ann Lauer....
.... przedstawicielka nurtu w muzyce pop z lat 90tych znanego pod nazwę
eurodisco...

Z wyglądu bardzo przypomina moją mamę... ;}

***

Maria Magdalena (1985) Stereo - http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs&feature=related

"Dlaczego nie dostrzegasz, kim jestem?
 Wyostrz zmysły, skieruj ostrze noża w moją stronę
 Wyrządź mi krzywdę, a wtedy zrozumiesz, że
 Nigdy nie będę Marią Magdaleną"

Data: 2009-07-22 09:30:22
Autor: Tzva Adonai
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 18:24, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

 lat 90tych

Ups, cyferówka.... Z lat 80tych, rzecz jasna...

Data: 2009-07-22 10:01:55
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
Ale kicz hehehe...żenada :- I

Antenka

Data: 2009-07-22 20:49:07
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
U Cfela bałagan w głowie, raz Metallica, raz Sandra i to podlane Pulp Fiction.
J.T.

Data: 2009-07-22 20:50:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
Ale kicz hehehe...żenada :- I

Zapomniałem, ciekawy jestem kiedy mkarwan pojedzie do Ciebie per śmieciu za gadanie z Cfelem :)

Data: 2009-07-22 12:50:26
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 20:50, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:
> Ale kicz hehehe...żenada :- I

Zapomniałem, ciekawy jestem kiedy mkarwan pojedzie do Ciebie per śmieciu
za gadanie z Cfelem :)

Nie interesuje mnie to. Nikt nie będzie mną sterował i mówił mi co mam
robić. Nie  jestem małą dziewczynką, którą można stawiać po kątach. A
Tzvelek, no cóż w dalszym ciągu podtrzymuję - to biedny, mały,
pryszczaty chłopczyk ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 21:57:03
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
[...]

Mylisz się jak sądzę, to nie "biedny, mały,pryszczaty chłopczyk".
To całkiem wyrośnięty, cyniczny i zakompleksiały 30 paroletni odpychający satyr. Jego erotyczne jazdy są projekcja jego niespełnionych marzeń :)
J.T.

Data: 2009-07-22 13:23:10
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 21:57, Jerzy Tabortowski
> [...]

To całkiem wyrośnięty, cyniczny i zakompleksiały 30 paroletni
odpychający satyr. Jego erotyczne jazdy są projekcja jego niespełnionych

Ola la...to muszę się trzymać z daleka, jak taki z niego satyr :). On
ma 25 lat. Można to sprawdzić, bo stale podrzuca linki z youtube,
gdzie ma swój profil.

Data: 2009-07-22 22:27:00
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
Ola la...to muszę się trzymać z daleka, jak taki z niego satyr :). On
ma 25 lat. Można to sprawdzić, bo stale podrzuca linki z youtube,
gdzie ma swój profil.

Stawiam że to fake :)

Data: 2009-07-23 10:23:33
Autor: Vic
Sandra Ann Lauer....
Antenka wrote:
Ale kicz hehehe...żenada :- I

Rzekla wielbicielka Garou...
He, he :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-23 09:31:17
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
Rzekla wielbicielka Garou...
He, he :)

Ano rzekła i co z tego? Garou nie dość, że przystojny, słodki to
potrafi śpiewać. A to- to "zjawisko",  co mi tutaj Tzvelek podrzucił
wydaje z siebie jakieś dziwne piski :).

Antenka

P.s. Rozumiem, zazdrość o te piękne, duże, niebieskie oczy
Garou...Vicek, zawsze możesz sobie pomóc idąc w ślady Kwaśniewskiego -
ten też zmienił sobie kolor tęczówek na niebieskie podczas kampanii
prezydenckiej. Zamów sobie niebieskie szkła kontaktowe...hihi Gorzej z
głosem będzie... :)

Data: 2009-07-23 19:03:48
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
[...]

O gustach się nie dyskutuje, wolę jednakże Iana Gillana tudzież Roberta Planta, jeśli o śpiewających chodzi :)
I Bruce'a Dickinsona :)

Data: 2009-07-24 08:58:56
Autor: Vic
Sandra Ann Lauer....
Jerzy Tabortowski wrote:
O gustach się nie dyskutuje, wolę jednakże Iana Gillana tudzież Roberta Planta, jeśli o śpiewających chodzi :)
I Bruce'a Dickinsona :)

Dickinson fajny koles. Ale Antence, jak przypuszczam, nazwisko to nawet nie obilo sie o uszy. Uszy wypelnione zitanami Garou, Celine Dion, Whitney Houston i innych wielkich artystow, co to trzeba im napisac muzyke, slowa, wymyslic jak maja wygladac, jak sie ubierac i co mowic w mediach...

Data: 2009-07-22 09:55:58
Autor: Tzva Adonai
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 18:49, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Tez kurwa byla?

Sam jesteś kurwa, peerelowska w dodatku...

Data: 2009-07-22 10:29:36
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 18:55, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
On 22 Lip, 18:49, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

> Tez kurwa byla?

Sam jesteś kurwa, peerelowska w dodatku...

Powiedz mi Tzvelek, a co twoja mamcia w peerelu robiła? Bo coś mi się
zdaje, że pracowała w PGR-ach w chlewni..:))) Tylko mi nie mów, że w
Izraelu siedziała, bo w taką bajkę naprawdę nie uwierzę ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 20:27:15
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Antenka pisze:
[...]

A chociażby nawet i w chlewni - to co?  Czy ktoś pracujący w chlewni jest gorszy od skurwy. na- mordercy Pinocheta?  Albo śmierdzącego zbrodniarza Franco?

Data: 2009-07-22 20:42:52
Autor: raff
Sandra Ann Lauer....
[...]

A jakos ci najwiecej oni przeszkadzaja. Hitler i Stalin juz nie. To ciekawe.

Widac duzo dobrego zrobili.

R.

Data: 2009-07-22 20:53:26
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
raff pisze:
[...]

Przeszkadzają mi wszyscy mordercy.. Wymieniam tylko tych dwóch ponieważ  niektóre oszołomy próbują ich gloryfikować, robić z nich bohaterów.
Pogarda dla kogoś pracującego w chlewni, a podziwianie zbrodniarza który zamordował kilkanaście tysięcy ludzi..  Naprawdę ktoś powinien się tu leczyć..

Data: 2009-07-22 12:44:05
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
On 22 Lip, 20:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
raff pisze:

> [...]

Pogarda dla kogoś pracującego w chlewni, a podziwianie zbrodniarza który
zamordował kilkanaście tysięcy ludzi..  Naprawdę ktoś powinien się tu

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A morderca Lenin, Stalin, Wolińska, Morel, Michnik, Tito to już nieee?
Och Jędrek:-(( Tylko zpaytałam, czym  trudniła się  w okresie tego
brzydkiego peerelu mamcia Tzvelka, bo chyba coś musiała robić...
Praca jak każda inna - jeśli ktoś lubi to robić i jest rzetelny to
ok. :-)

Antenka

Data: 2009-07-22 22:15:58
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Antenka pisze:

[...]

Przede wszystkim - Lenin i Tito nie byli mordercami.  Pozostałych wymienionych przez Ciebie szumowin nie staram się nawet usprawiedliwiać..
Ty natomiast nie dość że usprawiedliwiasz Pinocheta i Franco, to jeszcze wychwalasz ich zbrodnie..

Data: 2009-07-22 22:24:27
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
Przede wszystkim - Lenin i Tito nie byli mordercami.  Pozostałych wymienionych przez Ciebie szumowin nie staram się nawet usprawiedliwiać..

Przeczytaj Ossendowskiego. Potem pogadamy.

Data: 2009-07-22 22:39:20
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Jerzy Tabortowski pisze:
Przede wszystkim - Lenin i Tito nie byli mordercami.  Pozostałych wymienionych przez Ciebie szumowin nie staram się nawet usprawiedliwiać..

Przeczytaj Ossendowskiego. Potem pogadamy.

A kimże jest ten Ossendowski? Jakoś kolejny prawicowy oszołom który z samouwielbieniem  próbuje skrzywić historię.. Wybielić mordercę za którym były wysłane listy gończe..

Data: 2009-07-23 09:12:47
Autor: Chiron
Sandra Ann Lauer....

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h47tdt$8pu$1news.onet.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Czy z Tobą da się rozsądnie dyskutować? Bój się Boga- z Allende, Che i Lenina robisz bohaterów, z ludzi poniewieranych przez komunę- morderców...Dlaczego w Tobie komunizm pozostawił takie piętno? Co w nim takiego atrakcyjnego dla Ciebie?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Każde widły gnoju rzucone na pole PGR to cios w imperializm:-)

pozdrawiam

Chiron

Data: 2009-07-23 10:55:24
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Oczywiście..

Bój się Boga- z Allende, Che i Lenina robisz bohaterów

Bo to byli bohaterowie.. Najbardziej mi imponowali swoją bezinteresownością. Walczyli nie o swoje przywileje, ale o lepsze jutro dla innych (biednych).

, z ludzi poniewieranych przez komunę- morderców...

Nigdy bym się nie ważył kogoś nazwać mordercą o ile ten nie mordował.

Dlaczego w Tobie komunizm pozostawił takie piętno?

Raczej trzeźwe spojrzenie na kapitalizm.

Co w nim takiego atrakcyjnego dla Ciebie?

Dużo by opisywać, więc powiem krótko - miałem szczęście żyć przez pewien okres życia w prawdziwym komunizmie.

Data: 2009-07-23 17:50:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
A kimże jest ten Ossendowski? Jakoś kolejny prawicowy oszołom który z samouwielbieniem  próbuje skrzywić historię.. Wybielić mordercę za którym były wysłane listy gończe..

Nawet nie wiesz kto to jest a plujesz. Ossendowski napisał przed wojną książkę o Leninie, nie ma nic wspólnego z gen. Pinochetem, niedouczony lewaku.
Wiesz jadrys co major Zub-Zdanowicz kazał robić z takimi komunistami jak Ty ?? No :)

Data: 2009-07-23 23:35:54
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Co to znaczy - "niedouczony"? Czy bazgranina  Ossendowskiego  jest obowiązkowa w jakichś szkołach?

Wiesz jadrys co major Zub-Zdanowicz kazał robić z takimi komunistami jak Ty ?? No :)

Tylko nie komunista.. Co najwyżej skromny sympatyk..  Domyślam sie że ten bandyta nie kazałby, a sam własnoręcznie by mnie zastrzelił.

Data: 2009-07-22 20:56:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
[...]

A który z nich tyle zamordował ??

Data: 2009-07-22 21:42:04
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Wszyscy, jedna kanalia gorsza od drugiej..

Data: 2009-07-22 21:46:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
Wszyscy, jedna kanalia gorsza od drugiej..

Ehh, political corretnes ...

Data: 2009-07-22 20:47:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
A chociażby nawet i w chlewni - to co?  Czy ktoś pracujący w chlewni jest gorszy od skurwy. na- mordercy Pinocheta?  Albo śmierdzącego zbrodniarza Franco?

Jadrys, skurwysyn jak raczyłeś sie wyrazić Pinochet powstrzymał marsz czerwonej kremlowskiej swołoczy przez Amerykę Łacińska. Zbrodniarz Franco robił to samo, w bonusie pokazał wała socjaliście Hitlerowi i nie wydał na rzeź niemieckich bydlaków kilkaset tysięcy hiszpańskich Żydów.
Tacy zwyrodnialcy byli obaj, straszni.

Data: 2009-07-22 21:05:05
Autor: jadrys
Sandra Ann Lauer....
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Pokazał wała Hitlerowi? Ten trzęsący chudą dupą pachołek Adolfa był na jego każde skinięcie.. Czy wiesz ilu Hiszpanów zginęło na frontach walcząc za Hitlera sprawę?

Data: 2009-07-22 21:37:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Sandra Ann Lauer....
Pokazał wała Hitlerowi? Ten trzęsący chudą dupą pachołek Adolfa był na jego każde skinięcie.. Czy wiesz ilu Hiszpanów zginęło na frontach walcząc za Hitlera sprawę?

Niewielu, porównując do Francuzów, Holendrów, Belgów ...
Bredzisz jak potłuczony, Franco nie trząsł dupę przed komunistą Hitlerem. Zdecydowanie zablokował deportacje Żydów z Hiszpanii, taki straszny pachoł komunisty Hitlera.

Data: 2009-07-22 10:00:18
Autor: Antenka
Sandra Ann Lauer....
Z wyglądu bardzo przypomina moją mamę... ;}

***
Tez kurwa byla?

Łahaha...:DDD

Antenka