Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/

Data: 2011-03-30 13:02:18
Autor: Antenka
Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/
Polecam, bo bezczelno¶æ ¶wiatowego ¿ydostwa osi±gnê³a apogeum..

¦wiatowy Kongres ¯ydów wzywa do bojkotu Polski:
======================================
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Swiatowy-Kongres-Zydow-wzywa-do-bojkotu-Polski,wid,13273713,wiadomosc.html?ticaid=1c0a5&_ticrsn=3

Ale jeszcze bardziej polecam komentarze do tego artyku³u :D. Widaæ, ¿e
jeszcze Polska nie zginê³a! ;-))

Antenka

Data: 2011-03-30 22:06:00
Autor: Zennon
Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:31834e50-74cb-4852-a30e-b94c7ebb6b41t13g2000vbo.googlegroups.com...

=======================================

[...]

Ju¿ widzê ten bojkot ;) Za du¿o kasy w Polsce zainwestowali, ¿eby siê z tego wycofywaæ. A te 30 wycieczek mniej rozwydrzonej m³odzie¿y izraelskiej w Krakowie na Kaziemierzu i w Auschwitz nie powali polskiej turystyki na kolana. Wrêcz przeciwnie. Krakowscy hotelarze nie przepadaj±, za tymi grupami "turystów"

Zennon

Data: 2011-03-30 22:10:02
Autor: jadrys
Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/
W dniu 2011-03-30 22:02, Antenka pisze:
Polecam, bo bezczelność światowego żydostwa osiągnęła apogeum.

Światowy Kongres Żydów wzywa do bojkotu Polski:
=======================================

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Swiatowy-Kongres-Zydow-wzywa-do-bojkotu-Polski,wid,13273713,wiadomosc.html?ticaid=1c0a5&_ticrsn=3

Ale jeszcze bardziej polecam komentarze do tego artykułu :D. Widać, że
jeszcze Polska nie zginęła! ;-))

Antenka

Wiesz Antenko, jeżeli oni tak to widzÄ… to należaÅ‚oby przede wszystkim przestać traktować ich jako Polaków... A zrobić mniejszoÅ›ciÄ… narodowÄ…,-  z 3 miejscami w parlamencie.

Data: 2011-03-30 13:22:08
Autor: Antenka
Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/
On 30 Mar, 22:10, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Wiesz Antenko, je¿eli oni tak to widz± to nale¿a³oby przede wszystkim przestaæ traktowaæ ich jako Polaków... A zrobiæ mniejszo¶ci± narodow±,-   z 3 miejscami w parlamencie.<

Ale kto mia³by to zrobiæ? Oni nie zredukuj± siê sami do trzech
sztuk! :D

;-)

Antenka

Data: 2011-03-30 22:26:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-30 22:22, Antenka pisze:
[...]

Ale kto miałby to zrobić? Oni nie zredukują się sami do trzech
sztuk! :D

;-)

Antenka

No fakt.. Nie widać takich nawet na horyzoncie..:-(

Data: 2011-03-31 09:06:38
Autor: Grzegorz Z.
Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/
Antenka napisa³:

[...]

Nacjonalizmy s³uszne - wolski, palestyñski.

Nacjonalizmy nies³uszne - litewski, ¿ydowski.

Data: 2011-03-31 09:51:44
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

To jak to jest?
Ponoæ ¿ydzi rz±dz± Polsk±, a nie mog± sobie za³atwiæ zwrotu maj±tków?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-03-31 16:05:26
Autor: jadrys

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:31834e50-74cb-4852-a30e-b94c7ebb6b41t13g2000vbo.googlegroups.com...
Polecam, bo bezczelność światowego żydostwa osiągnęła apogeum.

Światowy Kongres Żydów wzywa do bojkotu Polski:
=======================================

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Swiatowy-Kongres-Zydow-wzywa-do-bojkotu-Polski,wid,13273713,wiadomosc.html?ticaid=1c0a5&_ticrsn=3 Ale jeszcze bardziej polecam komentarze do tego artykułu :D. Widać, że
jeszcze Polska nie zginęła! ;-))

Antenka

To jak to jest?
Ponoć żydzi rządzą Polską, a nie mogą sobie załatwić zwrotu majątków?

I nie zwrócą, ich celem jest zrobienie na wieki z Polski i Polaków dłużników. Tak żeby Polacy cały czas czuli się winni.. Jeszcze raz postuluję żeby Żydom dać w Polsce pełne prawa jako dla mniejszości narodowej.

Data: 2011-03-31 16:31:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in21na$h7r$1news.onet.pl...

[...]

To ile tych żydów jest w Polsce?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-01 16:04:05
Autor: jadrys
[...]

Bo ja wiem.. Pewnie z 5% ogółu mieszkaÅ„ców, albo i  mniej.

Data: 2011-04-01 16:09:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:in4m37$9p9$1news.onet.pl...

[...]

Dwa miliony? To musieli być płodni jak króliki od czasów holokaustu. To jest fizycznie niemożliwe. Czyli g. wiesz!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-06-28 18:54:50
Autor: jadrys
[...]

Przecież napisałem - "albo i mniej".

Sanhedryn pluje Polakom w twarz?! :-/