Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...

Data: 2011-10-22 23:05:14
Autor: Zennon
Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...
....tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Zennon

Data: 2011-10-22 23:14:30
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:05:14 +0200, Zennon napisał(a):

...tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Pozarzynają się wkrótce wzajemnie.

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 14:38:54
Autor: Antenka
On 22 Paź, 23:14, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:05:14 +0200, Zennon napisał(a):

> ...tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Pozarzynają się wkrótce wzajemnie.<

A kto na tym skorzysta? No kto? Ja wiem, ale wam nie powiem! :-P
"Czarny lud"! : - / Resztę sobie dośpiewajcie: mi mi mi mi mi la la
la ;-).

Antenka

Data: 2011-10-23 14:19:32
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201110222106.UTC.j7vb9d$c8g$1tioat.net...
...tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Mowisz ze u nich takie samo ŁÓdzkie Pogotowie jak u nas ?

A to ci dopiero. No ale czego sie spodziewac od lekarzy.

R.

Data: 2011-10-23 19:52:14
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j810or$900$1news.onet.pl...

[...]

To dzicz cholerna!
Tak się właśnie dzieje jak nie ma w karetce Pavulonu......

sofu

Data: 2011-10-23 20:43:09
Autor: raff
[...]

Pewnie w łapę nie dał...

R.

Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...