Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...

Data: 2011-10-22 23:14:30
Autor: Ikselka
Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:05:14 +0200, Zennon napisał(a):

...tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Pozarzynają się wkrótce wzajemnie.

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 14:38:54
Autor: Antenka
On 22 Paź, 23:14, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:05:14 +0200, Zennon napisał(a):

> ...tak zapodaje tvn. To będzie wzorcowa arabska demokracja.

Pozarzynają się wkrótce wzajemnie.<

A kto na tym skorzysta? No kto? Ja wiem, ale wam nie powiem! :-P
"Czarny lud"! : - / Resztę sobie dośpiewajcie: mi mi mi mi mi la la
la ;-).

Antenka

Sanitariusz w karetce strzelił mu w głowę...