Sankcje !!!

Data: 2010-02-15 13:51:40
Autor: cyc
Sankcje !!!
Nie trwalo dluzej niz kilkanascie godzin od czasu wydarzenia do czasu wyciagniecia sankcji wobec winnych tego , ze 4 letnie dziecko , wychowanek Domu Dziecka  w niewyjasnionych okolicznosciach wyszlo sobie samowolny " na spacer " .
Leci z posady dyrektor placowki a pewnie rowniez opiekujaca sie tym dzieckem wychowawczyni. Kto wie ilu jeszcze poniesie, sluszne zreszta , konsekwencje niedopilnowania dzieciaka .
Dyrektor placowki pytany o okolicznosci zdarzenia przez dziennikarza byl pelen pokory i zrozumienia dla popelnionego w placowce bledu i nie kazal sobie pytania przedstawic na pismie a  w przeciwienstwie do dyrektor innego domu opieki prowadzonego przez "pingwina " nie byl  arogancki i bezczelny .
Czym wobec winy niedopilnowania dzieciaka , co moze zdarzyc sie kazdemu w tym rodzicowi , jest swiadome i z premedytacja znecanie sie - katowanie niepelnosprawnej dziewczyny ? a jednak w tej sprawie nie widac stanowczosci lekajacych sie kleru urzednikow , jak i hierarchii koscielnej. Dziwi to tymbardziej , ze znecanie sie nad podopiecznymi jest codzienna praktyka w prowadzonej przez "pingwiny " placowce . To nie zaskakuje nikogo , kiedy zauwazymy  , ze ciezkie pieniadze jakie biora od panstwa konsekrowani za tzw.. " opieke " to ludzie najczesciej z podstawowym wyksztalceniem , pochodzace z gluchej wsi w ktorej jedyna metoda wychowacza bylo wprawianie w ruch klonicy ? . Napatrzyly sie siostrzyczki na te " nowatorskie " metody za mlodu i same je stosuja bo innych nie znaja .
Szoda tylko , ze nikt wobec nich  nie zastosuje tych metod i nie bije je po pysku , nie szarpie za wlosy , tudziez nie opie tylko przymilnie , jak starosta ktory odpowiedzialny za prowadzone przez nie dom i ktory lozy na te darmozjady panstwowe pieniadze , lasi sie do kazdego czarnego w tym "pingwina " liczac , ze ci odwdziecza mu sie ambonowym poparciem przy kolejnych wyborach !.
Dalibog powybijalbym takiej siostrze zeby gdyby  maltretowal moje dziecko i to tylko dlatego , ze to zlapalo pingwina  " za welon " ...........tez curiozum - "welon " !! .

cyc

Data: 2010-02-15 14:33:35
Autor: mkarwan
Sankcje !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbg15$gfb$1news.onet.pl...
Dziwi to tymbardziej , ze znecanie sie nad podopiecznymi jest codzienna praktyka w prowadzonej przez "pingwiny " placowce .

Masz na to konkretne dowody?

Data: 2010-02-15 15:13:08
Autor: cyc
Sankcje !!!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlbj4o$84a$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie widziales kilka prograow w TV w ktorych " czarno " na bialym widac bylo jak pingwin zneca sie nad dzieckiem ? , jak wali ja po pysku , jak rwie jaz za wlosy ? . Nie widziles , ze na usprawieldliwienie swoich sadystycznych dizlan pingwin mowil ( a wiec niejako rzyznal sie do winy ) , ze zdenerwowal sie bo dziecko " zlapalo ja za "welon " ? .
Nie widziales tego tumanie ? .Nie widzialesw pozniejszym twrminie dwoch kolejnych relacji , tym razem dosroslej juz wychowanki , ktora rowiez opowiadalao nzecaniu sie na nia przez " sistry " , ktora teraz odwiedzily z kamerami i ktora wobec stawianych zarutow plakala mowiac , ze nie zdawala sobie sprawy z tego co robila bo byla niedoswiadcvzona i iala tylko 7 klas ? ..
Nie widziales programu o tym samym dopmu " opieki " , w ktorym zasraszona opiekunka opowiadala ,z e jest bita i ze boi sie rpzmwaiac bo znowu bedzie bita przez siostry . Zastraszona do tego stopnia , ze nie chciala rozmwiac z wlasna rodzina bez towarzystwa swojej siostry opiekunki , ktora wymusila swoja obecnosc bojac sie , ze moga wyjsc na jaw inne pingwinie swinstwa ? .

cyc

Data: 2010-02-15 15:21:44
Autor: mkarwan
Sankcje !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbkpt$vck$1news.onet.pl...
[...]

Zamiast tyle pisać trzeba było dać linki do tych informacji.
Gdzie te linki?

Data: 2010-02-15 16:37:37
Autor: Jadrys
Sankcje !!!
W dniu 2010-02-15 15:21, mkarwan pisze:

Zamiast tyle pisać trzeba było dać linki do tych informacji.
Gdzie te linki?

Tu się dyskutuje a nie wkleja linki, spamerze..

Data: 2010-02-15 16:53:36
Autor: mkarwan
Sankcje !!!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbpnu$e0u$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-15 15:21, mkarwan pisze:

Zamiast tyle pisać trzeba było dać linki do tych informacji.
Gdzie te linki?

Tu się dyskutuje a nie wkleja linki, spamerze..

Tu sie dyskutuje o faktach a nie o tym co sie komu wydaje.

Data: 2010-02-15 17:12:40
Autor: Jadrys
Sankcje !!!
W dniu 2010-02-15 16:53, mkarwan pisze:

[...]

I ty bierzesz za fakty link do wypocin jakiegoś może nawet płatnego autora??

Bo dla mnie więcej faktów i prawdy jest w tym co napisze na psp cyc niż w wypocinach np. p.  Michalkiewicza..

Data: 2010-02-16 09:57:24
Autor: cyc
Sankcje !!!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbrpr$ko8$1news.onet.pl...
[...]

Michalkiewicz ? Starasz sie mnie obrazic przyrownujac do tego czlowieka ? .
Nie spodziewalem sie tego po Tobie ! :) a pozastym ja pisze tylko o faktach ...........powiem to inaczej aby byc precyzyjniejszym . Pisze wylacznie o tym co przeczytam lub u slysze w mediach i jesli zdarzy sie w moich postach nie[prawda to tylko dlatego , ze zostalem przez media wprowadzony w blad . Dlatego m. innymi nie powoluje sie do  ND i tub Rydzyka bo tam sa same klamstwa ....poza ta religijna czescia do ktorej nie mam zastrzezen .

cyc

Data: 2010-02-16 12:01:42
Autor: Jadrys
Sankcje !!!
W dniu 2010-02-16 09:57, cyc pisze:
[...]

Ależ nie było moim zamiarem obrażenie Ciebie, ten Michalkiewicz to tylko jest przykładem na bzdety jakie można wyczytywać na stronach internetowych. A wybrałem właśnie jego ponieważ dla wielu na psp jest on nieomal jakimś bóstwem..
Ty cycu należysz do nielicznego grona (na psp) ludzi myślącego samodzielnie, choć muszę powiedzieć że w wielu przypadkach się mylisz (choćby w ocenie Antenki), to jednak nikt nie może Ci zarzucić braku zdroworozsądkowego myślenia.

I nie piszę tego żeby Ci się podlizywać.. -  to jest po prostu rzeczowa ocena stanu faktycznego.

Data: 2010-02-16 10:32:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Sankcje !!!
> Tu się dyskutuje a nie wkleja linki, spamerze..

Tu sie dyskutuje o faktach a nie o tym co sie komu wydaje.

No ŁOCYWISTAŁOCYWISTOść, zesiem ino ło faktach godo ty MUTAńCIE...!!!

- ruwniez to łokrutne pierdoły som:

http://fakty.interia.pl/religia/news/beatyfikacja-ks-popieluszki-6-czerwca,1439271,5930

WYDOWO im siem zego wtosik zamordowoł...!!!

- a fakty, jakiesik linki, cycuś...!?

Data: 2010-02-15 16:45:44
Autor: cyc
Sankcje !!!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlblv2$a18$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No nie wiem jak Ci odpisac aby usatysfakcjonowac .
Powiadasz mam podac Ci linki do programow telewizyjnych , ktore mialy miejsce pare miesiecy  tygodni i dni temu ? .
No , no .!! nie za duzo odemnie wymagasz ? . Takie sztuki potrafi robic tylko Rydzyk !.
Nie napisze za Toba , ze " znowu robisz z siebie idiote " , bo to tak oczywiste , ze kazdo przypominanie o tym traci stechlizna !.

cyc

Data: 2010-02-15 16:54:47
Autor: mkarwan
Sankcje !!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbq87$g4i$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli nie potrafisz przedstawić dowodów to nie pisz o tym.