Sankcje i ich skutki kursowe.

Data: 2015-01-16 07:00:22
Autor: Michał Szatański
Sankcje i ich skutki kursowe.
   Rubel traci na sankcjach około 100 % (!). Kłopot w tym, że s± one chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara.

Data: 2015-01-16 10:06:02
Autor: husar

"Michał Szatański" <micszat@gmail.com> wrote in message news:446a4822-b59c-4dc0-91e4-a9540e069b8fgooglegroups.com...

 Rubel traci na sankcjach około 100 % (!). Kłopot w tym, że s± one chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara.

Osz Quuur..a !!
Popatrzcie!!

http://www.money.pl/pieniadze/kurs/usd,787.html

DOLAR MOCNIEJE !!!!

Data: 2015-01-16 17:59:48
Autor: Budzik
Sankcje i ich skutki kursowe.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

   Rubel traci na sankcjach około 100 % (!). Kłopot w tym, że s± one
  chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara.
Alb wroc do podstawowki i przerób jeszcze raz procenty albo udowodnij, ze nie kłamiesz i przyslij mi miliard rubli. Skoro s± za darmo...

Data: 2015-01-16 16:32:29
Autor: Michał Szatański
W dniu pi±tek, 16 stycznia 2015 18:59:50 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

>  >   Rubel traci na sankcjach około 100 % (!). Kłopot w tym, że s± one
>   chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara. > Alb wroc do podstawowki i przerób jeszcze raz procenty albo udowodnij, ze nie kłamiesz i przyslij mi miliard rubli. Skoro s± za darmo...

 Jak tak lubisz liczyć procenty to powiedz mi ile to jest strata z warto¶ci 35 rubla za dolara do 70 rubli za dolara?

Data: 2015-01-17 03:59:47
Autor: Budzik
> [...]

 Jak tak lubisz liczyć procenty to powiedz mi ile to jest strata z
 warto¶ci 35 rubla za dolara do 70 rubli za dolara?
Ale jaja...
A gdybys miał sam zgadn±ć?

Data: 2015-01-16 17:21:21
Autor: Michał Szatański
> [...]

>   chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara. > Alb wroc do podstawowki i przerób jeszcze raz procenty albo udowodnij, ze nie kłamiesz i przyslij mi miliard rubli. Skoro s± za darmo...

 Cena rubla z 35 centów za 1 spadła do 70 centów.

Data: 2015-01-17 03:59:48
Autor: Budzik
> [...]

darmo...

 Cena rubla z 35 centów za 1 spadła do 70 centów.

Spadek wartosci 100%, teraz cena spada z 35 do 70... Jaja jak berety.

Data: 2015-01-16 17:39:25
Autor: Michał Szatański
> [...]

>   chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara. > Alb wroc do podstawowki i przerób jeszcze raz procenty albo udowodnij, ze nie kłamiesz i przyslij mi miliard rubli. Skoro s± za darmo...

 Za dolar zapłacisz 2 razy tyle rubel, kapujesz?

Data: 2015-01-17 03:59:46
Autor: Budzik
> [...]

darmo...

 Za dolar zapłacisz 2 razy tyle rubel, kapujesz?

Alez oczywiscie ze kapuje.
A teraz wróc do tego co napisałes o spadku wartosci 100% i sie zastanów.

Jak to sam napisałes - myslenie nie boli...

Data: 2015-01-17 01:59:10
Autor: Michał Szatański
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 04:59:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> Alez oczywiscie ze kapuje.
A teraz wróc do tego co napisałes o spadku wartosci 100% i sie zastanów.

Jak to sam napisałes - myslenie nie boli...

 Gadasz jakby¶ tępy był. Nad czym mam się zastanawiać?

Data: 2015-01-17 15:59:46
Autor: Budzik
> [...]

Jak to sam napisałes - myslenie nie boli...

 Gadasz jakby¶ tępy był. Nad czym mam się zastanawiać?

Jak moze cos stracic 100% warto¶ci i nadal być cos warte...

Data: 2015-01-17 08:57:23
Autor: Michał Szatański
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 16:59:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

> Jak moze cos stracic 100% warto¶ci i nadal być cos warte...

 Znasz z Arystotelesa: " Cało¶ć to więcej niż suma czę¶ci." ? Arystoteles to filozof chyba był.

Data: 2015-01-17 17:59:43
Autor: Budzik
> [...]

> Jak moze cos stracic 100% warto¶ci i nadal być cos warte...

 Znasz z Arystotelesa: " Cało¶ć to więcej niż suma czę¶ci." ?

I to sie do matematyki odnosi?

Data: 2015-01-17 10:07:02
Autor: Lord Donald
Sankcje i ich skutki kursowe.
W dniu 16.01.2015 o 16:00, Michał Szatański pisze:

   Rubel traci na sankcjach okoĹ‚o 100 % (!). KĹ‚opot w tym, ĹĽe sÄ… one chyba za mocne, bo traci przy okazji zĹ‚oty i euro do dolara.

Oj to Ruscy mają przesrane, paliwo im zdrożeje 2 razy, chyba że maja w dupie cenę dolara na rynku światowym bo maja swoje paliwo i swoje towary, i jeszcze dolary jakie im zapłacimy za paliwo.

Co ma wartość waluty do jakoĹ›ci ĹĽycia? NiektĂłrym siÄ™ wydaje ĹĽe jak nie zarabia 1000$ to zdycha z gĹ‚odu, a faktem jest, ĹĽe te 1000$ to  nÄ™dza w stanach w porĂłwnaniu do cen, a u Ruskich ceny w sklepach jakie byĹ‚y w rublach nadal sÄ… takie same w rublach, niska cena waluty wrÄ™cz napÄ™dza gospodarkÄ™, blokuje napĹ‚yw obcych konkurencyjnych towarĂłw zmuszajÄ…c do wĹ‚asnej produkcji.

Data: 2015-01-17 01:58:13
Autor: Michał Szatański
W dniu sobota, 17 stycznia 2015 10:07:05 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 16.01.2015 o 16:00, Michał Szatański pisze:

>    Rubel traci na sankcjach około 100 % (!). Kłopot w tym, że s± one chyba za mocne, bo traci przy okazji złoty i euro do dolara.

Oj to Ruscy maj± przesrane, paliwo im zdrożeje 2 razy, chyba że maja w dupie cenę dolara na rynku ¶wiatowym bo maja swoje paliwo i swoje towary, i jeszcze dolary jakie im zapłacimy za paliwo.

Co ma warto¶ć waluty do jako¶ci życia? Niektórym się wydaje że jak nie zarabia 1000$ to zdycha z głodu, a faktem jest, że te 1000$ to  nędza w stanach w porównaniu do cen, a u Ruskich ceny w sklepach jakie były w rublach nadal s± takie same w rublach, niska cena waluty wręcz napędza gospodarkę, blokuje napływ obcych konkurencyjnych towarów zmuszaj±c do własnej produkcji.

 Wychodzi z tego izolacja.

Data: 2015-01-17 10:12:07
Autor: Lord Donald
[...]

Ciepło jest u nas bo ktoś naciągnął ludzi na franki, a złotówka wali na łeb, ale brali zazwyczaj wyznawcy POsrańców, jak ci im obiecali że za kilka lat Polska w należała do Gx z silną złotówką, kto wierzył POsrańcom to sam teraz POsrał się po pachy tymi obietnicami, przyjdzie im jeszcze domek babci po PRL zastawić jak się chciało luksusową 30m² kawalerkę za RP.

Sankcje i ich skutki kursowe.