Santa Cruz Heckler

Data: 2011-01-20 15:40:12
Autor: kosik
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 14:17, bans pisze:
Krótkie pytanie ze zdrożnej ciekawości:

http://allegro.pl/santa-cruz-heckler-rozm-m-i1417127090.html

Warto? Ktoś tu chyba na tym jeździł.

Przynajmniej kilku kumpli jeździ. Rama jest bardzo udaną konstrukcją do Enduro/AM czy jak tam zwał jazdę po górach :) Cena troche zawyżona, w sezonie gołe Hecklery chodzą po ok 1400-1700, a stery i damper nie rekompensują tak dużej różnicy. Zwłaszcza gdy się weźmie pod uwagę, ze do tej ramy dobrze mieć damper z platformą. Jeśli faktycznie jest w tak dobrym stanie jak twierdzi sprzedawca to do 1900 można zapłacić ew troszkę więcej.

kosik

Data: 2011-01-20 10:36:55
Autor: pHarry
Santa Cruz Heckler
On 20 Sty, 15:40, kosik <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Zwłaszcza gdy się weźmie pod uwagę, ze
do tej ramy dobrze mieć damper z platformą.

A ja uwazam na odwrot.

Sam mam Propheta, czyli to praktycznie to samo pod wzgledem zawiechy.
A w nim RP23 i naprawde poza asfaltami nie chce mi sie korzystac z
wajchy od pro-pedala, choc mam do niej latwy dostep. W dodatku
mieszkam w gorach i staram sie wszystko podjezdzac. Zanim zaczna sie
scianki to lubie na stojaco.

Wlasnie za wade tej oferty z allegro uwazam fakt, ze damper Float R ma
na stale wbudowane lekkie zamulenie, ktorego zapewne nie mozna
wylaczyc!

Data: 2011-01-20 19:41:19
Autor: solar
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 19:36, pHarry pisze:

[...]

Dokładnie. Mam właśnie RP23 w Hecklerze i też włączam PP jedynie na dłuższych asfaltach. Ja mieszkam w mieście i jadąc do roboty też nie włączam. :)

"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
                                     ks. Michał Klepacz

Data: 2011-01-20 21:26:01
Autor: kosik
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 19:36, pHarry pisze:
Sam mam Propheta, czyli to praktycznie to samo pod wzgledem zawiechy.

A ja Rush'a :)

[...]

Miałem Superlight'a i przez chwile jeździłem na pożyczonym Hecklerze, bez platformy bym się załamał chyba :) Ale to była przesiadka o paru latach ze sztywniaka więc pewnie miałem całkiem inne oczekiwania. Teraz jak nie mam czasu jeździć i wyskakuje raptem pare razy w roku w teren, mniej mi przeszkadza bujanie. Liczy się flow :)

kosik

Data: 2011-01-21 09:23:18
Autor: pHarry
Santa Cruz Heckler
On 20 Sty, 21:26, kosik <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Teraz
jak nie mam czasu jeździć i wyskakuje raptem pare razy w roku w teren,
mniej mi przeszkadza bujanie. Liczy się flow :)

No wiec gdybys go ogladal, to zwroc uwage jaki ma wbudowany poziom Pro-
Pedal. Powinny tam byc narysowane takie beleczki w ilosci 1-3 blisko
tloka. Na zdjeciach nie widze. Tylko nie pomyl z tlumieniem :)

Data: 2011-01-20 15:47:36
Autor: bans
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 15:40, kosik pisze:

Przynajmniej kilku kumpli jeździ. Rama jest bardzo udaną konstrukcją do
Enduro/AM czy jak tam zwał jazdę po górach :)

Do tego też mi potrzebna, tak jakoś mnie naszło, żeby rozbebeszyć HT.

Jeśli faktycznie jest w tak
dobrym stanie jak twierdzi sprzedawca to do 1900 można zapłacić ew
troszkę więcej.

Dzięuję. Poluję na giantowską Trance, ale to rzadki ptak, dlatego zwracam tez uwagę na inne ramy.

--
bans

Data: 2011-01-20 15:49:02
Autor: kosik
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 15:47, bans pisze:
Dzięuję. Poluję na giantowską Trance, ale to rzadki ptak, dlatego
zwracam tez uwagę na inne ramy.

Trance to podobno dobra rama ale na korzyść Hecklera przemawia prostota konstrukcji co cieszy jak przychdzi pora serwisu :)

kosik

Data: 2011-01-20 10:38:26
Autor: pHarry
Santa Cruz Heckler
On 20 Sty, 15:49, kosik <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
na korzyść Hecklera przemawia prostota
konstrukcji co cieszy jak przychdzi pora serwisu :)

A to akurat prawda. Nie dosc ze tanszy serwis, to duzo rzadszy.

Data: 2011-01-20 16:50:33
Autor: Legut
Santa Cruz Heckler

Dzięuję. Poluję na giantowską Trance, ale to rzadki ptak, dlatego
zwracam tez uwagę na inne ramy.

a to?

http://allegro.pl/rama-giant-trance-x-2010-m-17-5-jak-nowa-i1419989177.html

pozdrawiam
Legut

Data: 2011-01-21 07:49:46
Autor: bans
Santa Cruz Heckler
W dniu 2011-01-20 16:50, Legut pisze:

a to?

http://allegro.pl/rama-giant-trance-x-2010-m-17-5-jak-nowa-i1419989177.html

A, widziałem, ale zapomniałem napisać, że ramę muszę pomacac i dokładnie obejrzeć, więc szukam czego blisko. Po prostu na razie badam rynek ;)

--
bans

Data: 2011-01-21 00:43:00
Autor: Maciek
Santa Cruz Heckler
On 20 Sty, 15:40, kosik <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Zwłaszcza gdy się weźmie pod uwagę, ze
do tej ramy dobrze mieć damper z platformą.

Ale ten damper chyba jest z platformą...
Fox Float R ma ProPedal ustawiany fabrycznie na jednym z trzech
poziomów (czy da się zmienić to ustawienie w serwisie to nie wiem). W
moim Tranc'ie jest ustawiony na poziom środkowy.
Float RL - ProPedal ustawiany fabrycznie + blokada.
Float RP23 - pokrętło do zmiany poziomu ProPedal (3 pozycje) +
blokada.

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2011-01-21 05:49:37
Autor: jpogoda
Santa Cruz Heckler
On 21 Sty, 09:43, Maciek <macie...@gmail.com> wrote:

[...]

Jest jeszcze float RP2 - ProPedal on/off, bez blokady.
Mam takiego w Anthemie i... prawie nigdy nie włączam PP, bo spokojnie
przy zawieszeniu Maestro (VPP) da się jeździć bez tego nawet na
długich i płaskich asfaltowych odcinkach.

Pozdro,

--
Jarek Pogoda

Santa Cruz Heckler