Santander Consumer Bank

Data: 2009-08-02 08:24:18
Autor: Edel
Santander Consumer Bank
Miłej lektury:
http://chuj.pozycja.69.mu

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-02 12:00:40
Autor: *piotr'ek*
Santander Consumer Bank
Miłej lektury:
http://chuj.pozycja.69.mu

Trza być twardym, a nie miętkim - wtedy 50-35=15!

Inż.prawa

Data: 2009-08-02 13:10:31
Autor: PlaMa
Santander Consumer Bank
W dniu 2009-08-02 12:00, *piotr'ek* pisze:
Trza być twardym, a nie miętkim - wtedy 50-35=15!

możesz mi wyja¶nić ocb? Bo ja z tej strony nic a nic nie zrozumiałem (tak, głupio mi) :(

Data: 2009-08-03 16:51:09
Autor: ±ćęłń󶼿
Santander Consumer Bank
Internet dotarł wła¶nie pod wiejskie strzechy i jaki¶ małolat robi z siebie schetyna.
JaC

-- -- -

możesz mi wyja¶nić ocb?

Data: 2009-08-03 22:41:14
Autor: Edel
Santander Consumer Bank
Schetyna.. hm - sugerujesz, ze to obecny rzad jest napedem bankow do przewalania naiwnych? A jesli okaze sie, ze glownym udzialowcem Santander Consumer Banku jest nijaki Alojzy Orszulik? Znasz takiego? Taki to przynajmniej ze wstydu nie spali opon...

Pzdr
Edel

Santander Consumer Bank