Santander - brak duplikatów

Data: 2020-01-04 05:02:07
Autor: Dawid Rutkowski
Santander - brak duplikatów
Dzisiaj dowiedziałem się o tym specyficznym pomyśle (przy okazji tego, że żonie już na drugiej kredytówce 1-2-3 popsuł się po kilku transakcjach pikacz - terminal ani tablet w ogóle na kartę nie reagują, chyba jakaś felerna seria - a pani na czacie chce pikacza zresetować, chyba to jakiś import z mLinii - oczywiście nic to nie dało - co ciekawe, moja dodatkowa wciąź przez tablet widziana, ale leży w szafie, chyba nawet jeszcze nią nie płaciłem).

Jest tak jeszcze w jakimś innym banku?

Bo to kiszka - jak pikacz popsuł się po raz pierwszy, to kartę zastrzegli i przyszła nowa z nowym numerem (nie wiem, czy z nową datą ważności, nie spojrzałem, a źona karty niszczy - ale ta nowa też ma 11/23, tak jak moja dodatkowa, choć przyszła w grudniu - ciekawe, jaką datę będzie miała ta trzecia? Bo dodatkowe zawsze mają taką ważność jak główna, nawet jeśli zamawia się je rok czy dwa później - więc może i zastrzeżona główna musi być spójna z wydanymi dodatkowymi... Ciekawe, co by było, gdyby nie było dodatkowej? I może ma to związek z tym, że za odnowienie co 4 lata chcą 15zł?) - i przez ponad tydzień nie było karty, mógł przepadnąć moneyback oraz problem z wyrobieniem warunków bezpłatności mógł powstać.
Myślałem, że żona się z infolinką nie dogadała, bo kazałem prosić o duplikat - a tu się okazuje, że może tak miało być!

Ciekawie duplikaty traktuje też mBąk - to na przykładzie kart MC WOŚP - jak się zamawia z kolejnym wzorem (a są co pół roku, na finał i na woodstock) to przychodzi z tym samym numerem, ale nową datą ważności (oraz CVC2) - woodstock miał 07/24, teraz finał 12/24 - więc tak jak przy odnawieniu karty. A sami piszą "wydajemy bezpłatny duplikat".

Data: 2020-01-04 14:23:57
Autor: J.F.
Santander - brak duplikatów
Dnia Sat, 4 Jan 2020 05:02:07 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

[...]

Jesli masz racje co do serii - to chyba bedzie. Ale niekoniecznie w
Polsce.
No chyba, ze felerna seria krotka, i w calosci trafila do BZ.

Albo to jednak BZ jakos zdalnie pikacza wylacza - oczywiscie omylkowo.

Bo to kiszka - jak pikacz popsuł się po raz pierwszy, to kartę
zastrzegli i przyszła nowa z nowym numerem (nie wiem, czy z nową
datą ważności, nie spojrzałem, a źona karty niszczy

No coz, jak pisalem poprzednio - jak karta ulegla zagubieniu, to
zmiana nr ma sens. A to pewnie wiekszosc przypadkow, a uszkodzenie
karty na tyle rzadkie, ze nie oplaca sie procedury na duplikaty robic.

Zmiana nr przecietnemu klientowi nie przeszkadza, albo niewiele
przeszkadza.

- ale ta nowa
też ma 11/23, tak jak moja dodatkowa, choć przyszła w grudniu -
ciekawe, jaką datę będzie miała ta trzecia?

No ale jakby sie uszkodzila np 3m przed koncem okresu ... chyba nie ma
sensu starej daty ...

[...]

O to to to. I pobiora oplate za nowa :-)

J.

Data: 2020-01-04 13:07:45
Autor: Dawid Rutkowski
Santander - brak duplikatów
W dniu sobota, 4 stycznia 2020 14:23:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

> reagują, chyba jakaś felerna seria -

> Jest tak jeszcze w jakimś innym banku?

Jesli masz racje co do serii - to chyba bedzie. Ale niekoniecznie w

Nie pytałem o to, czy gdzjeś indziej psują się karty, tylko o to, czy można dostać duplikat - darmowy albo nawet płatny - czy też bardziej o to, czy gdzieś nie można, nawet płatnego.

No chyba, ze felerna seria krotka, i w calosci trafila do BZ.

No raczej karty krefytowe z nadrukuem santander 1-2-3 nie trafiły gdzie indziej.

No coz, jak pisalem poprzednio - jak karta ulegla zagubieniu, to
zmiana nr ma sens. A to pewnie wiekszosc przypadkow, a uszkodzenie
karty na tyle rzadkie, ze nie oplaca sie procedury na duplikaty robic.

Ale procedura na duplikaty była (mam na piśmie z 25 listopada) - i z jakiegoś debilnego powodu ją wycofali.

Zmiana nr przecietnemu klientowi nie przeszkadza, albo niewiele
przeszkadza.

Nie tyle o numer chodzi, co o to, że jak się pikacz zepsuje, to do czasu otrzymania duplikatu możesz płacić chipem. A jak zastrzegą to płacić nie możesz - google pay też nie.
A i numer po co zmieniać, to też może być kłopot.

> - ale ta nowa
> też ma 11/23, tak jak moja dodatkowa, choć przyszła w grudniu -
> ciekawe, jaką datę będzie miała ta trzecia? No ale jakby sie uszkodzila np 3m przed koncem okresu ... chyba nie ma
sensu starej daty ...

Cóż, sens czy bezsens - procedura jest.
Jak w citku zmieniałem gold na platynę, to przysłali obie platyny - a za miesiąc drugi taki sam zestaw, bo akurat 3 lata mijało.
A za następny miesiąc znów zestaw, bo zmieniałem MC na visę.
Hmmm, nie pamiętam, co wtedy było z datami ważności - musiałbym poszukać tych platyn MC.

Data: 2020-01-04 22:49:00
Autor: J.F.
Santander - brak duplikatów
Dnia Sat, 4 Jan 2020 13:07:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
[...]

A mnie ta seria interesuje :-)

No chyba, ze felerna seria krotka, i w calosci trafila do BZ.

No raczej karty krefytowe z nadrukuem santander 1-2-3 nie trafiły gdzie indziej.

Od czerwonej farby karta sie raczej nie psuje.
Wiec to karta bazowa byla kiepska.

J.

Data: 2020-01-05 01:26:30
Autor: Dawid Rutkowski
Santander - brak duplikatów
W dniu sobota, 4 stycznia 2020 22:49:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Od czerwonej farby karta sie raczej nie psuje.
Wiec to karta bazowa byla kiepska.

Ew. może być jeszcze kwestia imienia i nazwiska - u żony 9+9, a przy głównych KK santandera 9+9 oraz 9 w drugiej linii.
Ale tak samo ma na platynie (i chyba wcześniej miała też na pajacyku), a ta się nie psuje.

Santander - brak duplikatów