Santander chce mi zrobić dobrze

Data: 2019-12-03 11:36:53
Autor: J.F.
Santander chce mi zrobić dobrze
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a5a95783-c2db-444f-a009-91279093c8a3@googlegroups.com...
Dzwoni panienka z okienka do mnie i chce mi dać kredyt. Gadu gadu,
rata taka i śmaka, pytam o RRSO. Musiałem spytać ze 3 razy zanim
mi odpowiedziała. Otóż 43% :] Obśmiałem się trochę i powiedziałem
że niespecjalnie mnie to interesuje. Pani powiedziała, że pierwszą ratę
mogą mi odłożyć nawet o miesiąc i wobec tak wspaniałej oferty kiedy
mogę przyjść do oddziału. Musiałem powiedzieć, że postaram się przyjść
w wolnej chwili bo nie chciała odpuścić, a ja za miętki jestem żeby tak
w pół słowa uciąć rozmowę.

"ze tez chce sie pani tak kurwic za te 1500" :-)

albo bylo zapytac - do ktorego oddzialu, w jakich godzinach otwarte, czy jest parking, jakie dokumenty trzeba zabrac ...

Ktoś z branży wie co to za akcje z dziadowskimi kredytami? Do tej pory
tak kuriozalna propozycja mi się nie trafiła :]

Premia na swieta ?
Babka cos pomylila ?

https://www.santander.pl/klient-indywidualny/kredyty

Hm, czy mi dobrze chodzi po glowie, ze Santander chcial postawic na male kredyty, z wyzsza stopa zwrotu ?
To moze ktos chce wykonac plan ... ale to musi jakis czlowiek z zarzadu, jesli mysli, ze tak zdobedzie klientow :-)

J.

Santander chce mi zrobić dobrze