Santander, dane karty wirtualnej.

Data: 2018-12-17 17:25:50
Autor: Venice
Santander, dane karty wirtualnej.
W aplikacji Santandera można zrobić sobie wirtualną kartę do płatności przez NFC. Czy można zdobyć dane tej karty? Chciałabym ją dodać do Google Pay, bo bardziej mi odpowiada, niż aplikacja banku.
Wiem, że normalne karty Santandera można dodać go Google Pay, ale interesuje mnie tylko karta wirtualna ze względu na to, że jest bezwarunkowo darmowa.

Data: 2018-12-17 09:59:57
Autor: Dawid Rutkowski
Santander, dane karty wirtualnej.
Do końca roku masz jeszcze promo dające bezwarunkowo bezpłatną KK MC world (a nawet platynę, jak zarabiasz ponad 10k/mc). Tylko trzeba zamawiać przez telefon.

Zaś dane karty wirtualnej możesz sobie odczytać drugim telefonem z NFC (bank nie poda), albo terminalem płatniczym, ale wg mnie na 99% nie uda się jej dodać do GP.

Santander, dane karty wirtualnej.