Santander - odsetki maksymalne, brak informacji pisemnej

Data: 2013-04-29 11:51:09
Autor: poszukiwacz
Santander - odsetki maksymalne, brak informacji pisemnej
Witam,
Mój wujek ma w Santanderze kredyt z oproc. nominalnym 20%
a jak wiadomo od marca obowi±zuje ustawowo maksymalnie 19%
Jednak wujek nie dostał jeszcze z banku informacji pisemnej o
obniżce oproc. a niestety nie może zadzwonić ani pój¶ć do banku ponieważ jest w szpitalu w stanie ciężkim.
Ja mam tylko pełnomocnictwo pocztowe i odbieram korespondencję wujka z poczty.
Czy kto¶ z Was może potwierdzić że Santander Consumer Bank jest
obecnie w trakcie rozsyłania takich informacji do klientów?

Data: 2013-04-29 17:25:56
Autor: MarekZ
Santander - odsetki maksymalne, brak informacji pisemnej
Użytkownik "poszukiwacz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kllfpr$422$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

Czy kto¶ z Was może potwierdzić że Santander Consumer Bank jest
obecnie w trakcie rozsyłania takich informacji do klientów?

Ale po co mu taka informacja na pi¶mie? Zmiana na oprocentowanie nie wyższe niż 19% z dat± nie póĽniejsz± niż 7 marca odbywa się z mocy prawa. Jeżeli bank choćby przez jeden dzień po tym dniu naliczałby wyższe oprocentowanie, nie miałby żadnych szans w sporze.

Data: 2013-04-30 01:27:56
Autor: poszukiwacz
MarekZ wrote:
  > Ale po co mu taka informacja na pi¶mie?
Żeby znać kwotę obniżonej raty miesięcznej.

Data: 2013-04-30 18:25:08
Autor: animka
W dniu 2013-04-30 01:27, poszukiwacz pisze:
MarekZ wrote:
   > Ale po co mu taka informacja na piĹ›mie?
Żeby znać kwotę obniżonej raty miesięcznej.

To zadzwoń do tego Banku i zapytaj bezpośrednio. Odpowiedź otrzymasz od razu.

--
animka

Data: 2013-05-04 13:02:46
Autor: poszukiwacz
animka wrote:
To zadzwoń do tego Banku i zapytaj bezpośrednio. Odpowiedź otrzymasz od razu.
Klauzula tajemnicy bankowej.

Data: 2013-05-04 15:05:06
Autor: animka
W dniu 2013-05-04 13:02, poszukiwacz pisze:
animka wrote:
To zadzwoń do tego Banku i zapytaj bezpośrednio. Odpowiedź otrzymasz od
razu.
Klauzula tajemnicy bankowej.

To znaczy, ĹĽe nie podasz bankowi swojego peselu, ĹĽeby dostac konkretnÄ… odpowiedĹş w swojej sprawie?

--
animka

Data: 2013-05-06 14:54:37
Autor: poszukiwacz

animka wrote:

[...]

Nie doczytałaś pierwszego postu.
Nie w mojej sprawie tylko w sprawie mojego wuja.

Santander - odsetki maksymalne, brak informacji pisemnej