Santander tlomaczy guglem?

Data: 2018-11-22 11:29:56
Autor: n
Santander tlomaczy guglem?
Klient wpłatoamatuje xxx zł (śmieszne jest wpisanie błednego pin, sprawdzcie sobie dla rozrywki, ale ja nie o tym).
Klient dostaje maila "Twoje saldo rachunku wzrosło o xxx zł"
Po jakimś czasie klient dostaje kolejnego maila "W związku ze wpłatą xxx zł na Twoje karcie yyyy została zablokowana kwota +xxx zł".
Powodzenia u emerytek!

Data: 2018-11-22 11:45:54
Autor: Piotr Gałka
Santander tlomaczy guglem?
W dniu 2018-11-22 o 11:29, n pisze:
[...]

A emerytki odbierają maile?

Data: 2018-11-22 03:48:54
Autor: Dawid Rutkowski
Santander tlomaczy guglem?
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 11:45:51 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> Powodzenia u emerytek!

A emerytki odbierają maile?

Wypraszam sobie, moja mama odbiera, a od dziś jest już w 100% emerytką (wcześniej była 200%, bo miała i emeryturę i dalej w tym samym miejscu pracowała).
Ale twardo siedzi w PKO, nie da się jej stamtąd ruszyć, choć kiedyś na db jako drugie dała się namówić oraz na simplicity z telefonem w promo ;>

Data: 2018-11-22 13:29:10
Autor: n
Santander tlomaczy guglem?
Do emerytek dzwoni automat i czyta "W związku z wpłatą xxx zł na Twojej karcie yyyy została zablokowana kwota +xxx zł".
Karetka nie dojedzie i ZUS podziękuje...

-- -- -
A emerytki odbierają maile?

Data: 2018-11-22 04:39:16
Autor: Dawid Rutkowski
Santander tlomaczy guglem?
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 13:29:17 UTC+1 użytkownik n napisał:
Do emerytek dzwoni automat i czyta "W związku z wpłatą xxx zł na Twojej karcie yyyy została zablokowana kwota +xxx zł"..

No dobra, ale z jakiego tekstu w jakim języku miało to niby zostać błędnie (tzn. góglowo ;) przetłumaczone?

Karetka nie dojedzie i ZUS podziękuje...

Hmmm, a może to jakiś tajny protokół do porozumienia państwa z bankami, jak w pakcie R-M - z wierzchu pięknie i ładnie, proste wnioski 500+, 300+, ePUAP itp. - a pod spodem program eutanazji emerytów takimi komunikatami...

Santander tlomaczy guglem?