[market] Santi BZ400

Data: 2010-05-26 14:24:47
Autor: amorgos
[market] Santi BZ400
Witam mam do sprzedania ocieplacz jak wyżej . stan idealny po 20 nurkowaniach.
zmiany wprowadzone do ocieplacza wedlug opini Doroty i Wojtka z forum nuras   cena 650 zł
tel 791 544 311   zdjecia na maila Pozdrawiam.

Data: 2010-05-26 11:19:36
Autor: maran
Santi BZ400
On 26 Maj, 14:24, "amorgos" <lor...@op.pl> wrote:
Witam mam do sprzedania ocieplacz jak wyżej . stan idealny po 20 nurkowaniach.
zmiany wprowadzone do ocieplacza wedlug opini Doroty i Wojtka z forum nuras
cena 650 zł

A rozmiar?

Data: 2010-05-27 07:47:39
Autor: lord27
Santi BZ400
> [...]
> zmiany wprowadzone do ocieplacza wedlug opini Doroty i Wojtka z forum nuras

A rozmiar?

Witam rozmiar 182/105/97

--

[market] Santi BZ400