Santo subito!

Data: 2013-06-28 17:07:37
Autor: Parvus
Santo subito!
Prezydent Lech Kaczyński tuż przed lotem do Smoleńska był u spowiedzi - ujawnił jego brat Jarosław. Były prezydent wyspowiadał się przed śmiercią ponieważ w Lesie Katyńskim, podczas oficjalnej wizyty, miała odbyć się msza święta, podczas której Kaczyński chciał przystąpić do komunii

http://www.fakt.pl/Kaczynski-wyspowiadal-sie-przed-smiercia,artykuly,217985,1.html

Ciekaw jestem kiedy Jarosław ujawni treść ostatniej rozmowy z Lechem? Czy zakończył ją słowami: "Teraz ja zostanę prezydentem!"?

--
Używam bezpatnej wersji SPAMfighter.
Jesteśmy wspólnotą 6 milionów użytkowników walczących ze spamem.

Tej wiadomości nie ma w wersji Professional

Santo subito!