Sapwanie plastiku

Data: 2011-07-23 09:38:40
Autor: Przemysław Czaja
Sapwanie plastiku

Użytkownik "frulik"

Z góry przepraszam za post w tym miejscu, ale nie znalazłem innego odpowiedniego.
Zastanawiam się jak połączyć/naprawić elementy plastikowe. To co znalazłem odnosi się do zderzaków i tym podobnych.
Nie prowadzę żadnego warsztatu, a miałbym do łączenia jedynie takie rzeczy jak: krzesło ogrodowe, mała (plastikowa) konewka, zabawki dziecięce (takie małe dla 2-latka), pęknięta pokrywka kosza łazienkowego na bieliznę, itp.
Czy coś takiego da się naprawić spawarką i czy ma to większy sens ?

krzesło ogrodowe - 14 zł
konewka - 3 zł
zabawka dziecięca - 3 zł
pokrywa kosza na bieliznę - bezcenna

tak, spawanie tych elementów ma głęboki sens

Sapwanie plastiku