Sara Silverman wciąż nieznana w Polsce...

Data: 2009-06-01 17:37:38
Autor: Tzva Adonai
Sara Silverman wciąż nieznana w Polsce...
... pisałem listy do dystrybutorów (Gutek, Monolith, Syrena) oraz do TVP, bez
rezultatu... Kupiłem na eBay DVD "Sarah Silverman Program, Season 1", wkrótce
dorobię do niego polskie napisy i załaduję do torrentów, choć wiem, że to
nielegalne... Sara Silverman to kwintesencja żydowskiego humoru i postrzegania
świata, o którym Polacy nie mają zielonego pojęcia... http://www.youtube.com/watch?v=dMzdL6ev0gs&feature=channel_page

Data: 2009-06-01 12:55:55
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h013l2$876$1inews.gazeta.pl...

Sara Silverman to kwintesencja żydowskiego humoru i postrzegania
świata, o którym Polacy nie mają zielonego pojęcia...

Jak ktos w Polsce chce poznac zydowski humor, to czyta brednie
w GW. Nie podniecaj sie tak Bilyk ta zydowka, w USA, ta Siara
robi w tandetnych trzecioplanowych skeczach.

Data: 2009-06-01 19:54:27
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h013l2$876$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- --
ale to chyba dobrze?
awe

Data: 2009-06-01 19:56:14
Autor: Tzva Adonai
Sara Silverman wciąż nieznana w Polsce...
ale to chyba dobrze?

Gdyby Polacy znali Żydów, to nie byliby antysemitami...

Data: 2009-06-01 13:07:14
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> wrote in message news:6069.000001b2.4a24163enewsgate.onet.pl...
ale to chyba dobrze?

Gdyby Polacy znali Żydów, to nie byliby antysemitami...

Znali i to przez cale wieki. Nie ma chyba miejsca w Europie gdzie zyd nie
jest znany i z ktorego kiedys nie zostaly wypedzony kijem. W USA was
znaja, dlatego amerykanskie witryny interentowe roja sie od setek tysiecy
artykulow i wypowiedzi na temat zydow, na Bliskim Wschodzie was znaja,
dlatego chetnie by was wyslali na 40 letnia wycieczke po pustyni. Ty Bilyk
jestes dobrym przykladem zydowskiego skurwysyna, po co dalej szukac.

Data: 2009-06-02 03:20:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Sara Silverman wciąż nieznana w Polsce...
poniedziałek, 1 czerwca 2009 20:07. carbon entity 'pp' <pp@gmail.com>

Ponownie???

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-01 20:04:01
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6069.000001b2.4a24163enewsgate.onet.pl...
ale to chyba dobrze?

Gdyby Polacy znali Żydów, to nie byliby antysemitami...
wystarczy ze poznaja ciebie i nie maja wyjscia
awe

Sara Silverman wciąż nieznana w Polsce...