Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...

Data: 2009-03-01 07:55:01
Autor: Tzva Adonai
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
Urodziła się w 1970 roku w żydowskiej rodzinie w Bedford w stanie New
Hampshire jako jedna z czterech sióstr. Jej przodkowie pochodzili ze
sztetli położonych na terenie Polski i Rosji. Tak w jednym z monologów
mówi o swoich korzeniach: - Wschodnioeuropejska wioska mojej
praprababki została kiedyś najechana przez Mongołów. Czyli płynie we
mnie krew mongolskiego gwałciciela. Moja praprababka, kiedy była
gwałcona, musiała czuć, że pewnego dnia będzie to zabawne.

Większość ludzi za śmierć Jezusa obwinia Żydów. Żydzi zwalają na
Rzymian. Ja należę do tej wąskiej grupy, która uważa, że winni są
czarni - mówi Sarah Silverman, 38-letnia amerykańska Żydówka, podczas
jednego ze swoich komediowych monologów. Publiczność nie wie, jak
zareagować. Część klaszcze, inni chichoczą, ktoś głośno buczy. Czy
Silverman żartuje, czy sądzi tak naprawdę? A jeśli nawet udaje, to czy
może mówić takie rzeczy na głos? I czy wypada się z nich śmiać?

- Sądzę, że gdyby w III Rzeszy byli czarni, Holocaust by się nie
wydarzył. A przynajmniej nie Żydom - dodaje zaraz Silverman, dobijając
tych, którzy już czuli się zniesmaczeni. Jakby tego było mało,
Silverman powraca do tematu ukrzyżowania: - Tak, ja to zrobiłam! I
moja rodzina! Nie dość, że zabiliśmy Jezusa, to gdy powtórnie
przyjdzie na ziemię, znów go zabijemy!

http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53662,6309766,Depresja_komediantki.html

Data: 2009-03-01 16:57:18
Autor: konserwator
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:b040ac71-212f-4b0d-8969-99198b4928a8j35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

czym sie ekscytujesz?
w gazecie dla idiotow opisuja idiotke - to jest normalne...

rym

Data: 2009-03-01 18:05:48
Autor: mkarwan
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...

Czemu karmisz tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Data: 2009-03-01 17:06:42
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

Chyba cala horda Mongolow. Wlacznie z ich koniami.

Dlatego taka brzydka.

R.

Data: 2009-03-01 08:09:49
Autor: Tzva Adonai
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
On 1 Mar, 17:06, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

 Wlacznie z ich koniami.

Pisze się "końmi", etniczny analfabeto ze Śląska...

Data: 2009-03-01 17:12:00
Autor: raff
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
 Wlacznie z ich koniami.

Pisze się "końmi", etniczny analfabeto ze Śląska...

Cokolwiek to bylo, to Sara ma to w genach.

R.

Data: 2009-03-01 17:15:55
Autor: Tzva Adonai
On 1 Mar, 17:12, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Cokolwiek to bylo, to Sara ma to w genach.

Ona jest śliczna, to ty chamie masz problemy z rzetelną oceną kobiecego piękna,
boś się wychował wśród grubych, wielkocycych, ślunskich Bert...

Data: 2009-03-01 17:20:37
Autor: raff
[...]

Ma twarz Konia Przewalskiego. Zaiste, sliczna.

R.

Data: 2009-03-01 17:22:15
Autor: Tzva Adonai
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
Ma twarz Konia Przewalskiego. Zaiste, sliczna.

Pokaż zdjęcie swojej mamy, powiem ci do jakiej odmiany świni jest podobna...

Data: 2009-03-01 17:43:03
Autor: Ensitherum
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
Ona jest śliczna

jak na Żydówkę może i śliczna

Data: 2009-03-01 17:47:10
Autor: raff
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...
Ona jest śliczna

jak na Żydówkę może i śliczna

No i niewymagajaca.

Starczy troche chlebka i kostka cukru.

R.

Data: 2009-03-01 18:07:19
Autor: cytryna4
Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...

No i niewymagajaca.

Starczy troche chlebka i kostka cukru.

R.

I mongolski kucyk do towarzystwa - to przez pamięć erotycznych sukcesów prababci. A co z dziadziem, też był w wehrmachcie jak taki jeden, który
zadręcza nas wnusiem-debilem. Kupa uwielbia pastować takie głupoty z tej koszernej gazety.

Data: 2009-03-01 18:21:47
Autor: konserwator

Użytkownik <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:43b9.00000010.49aac0c7newsgate.onet.pl...

> [...]

prababci. A co z dziadziem, też był w wehrmachcie jak taki jeden, który
zadręcza nas wnusiem-debilem. Kupa uwielbia pastować takie głupoty z tej

trzeba miec niezle nasrane we lbie by sie z tym gwaltem na babce obnosic...
pewnie to jakis holo-gen

rym

Data: 2009-03-01 21:40:58
Autor: kefirh
Użytkownik Tzva Adonai napisał:

[...]

Nie jest tragiczna to fakt.
Ale pierwsze co mnie udzerza u tej cipencji (jing)
to jej chory glos.
Jestem przekonany, ze orgazm przezywa tylko "intelektualnie".
Nie sadze zebys wiedzial o co mi chodzi.
Jest ladna ale medialna zdzira nie moze byc 100% kobieta.

pa

Sarah Silverman w Gazecie Wyborczej...