Sarkozy nie jest prawowitym władcą Francji

Data: 2009-10-13 18:53:26
Autor: abc
Sarkozy nie jest prawowitym władcą Francji
Syn węgierskiego emigranta i Żydówki z Grecji jest we Francji demokratycznym
uzurpatorem.  Prawowitym następcą tronu francuskiego jest książe Jan, który
stosunkowo niedawno (w marcu 2007) złożył wizytę w Warszawie.

Książę Jan jest synem Jego Królewskiej Wysokości Księcia Henryka z Orleanu,
hrabiego de Paris, głowy Maison de France i Jej Królewskiej Wysokości
Księżnej Marii-Teresy z Orleanu, księżnej de Montpensier, urodzonej jako
księżna de Wurttemberg.

Następca tronu francuskiego książę Jan jest potomkiem Ludwika Filipa I,
ostatniego króla panującego we Francji w latach 1830 - 1848 z książęcej
linii orleańskiej Burbonów. W Amboise w 1987r, który jest rokiem uroczystych
obchodów tysiąclecia dynastii Kapetyngów, książę Jan otrzymał tytuł hrabiego
de Vendôme od swojego dziadka hrabiego de Paris.

Data: 2009-10-13 10:07:19
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 18:53, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Syn węgierskiego emigranta i Żydówki z Grecji jest we Francji demokratycznym
uzurpatorem.  Prawowitym następcą tronu francuskiego jest książe Jan, który

Sarkozy ma tę przewagę nad księciem Janem, że nie jest
kryptopederastą...

Data: 2009-10-13 10:44:39
Autor: Antenka
On 13 Paź, 19:07, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

> uzurpatorem.  Prawowitym następcą tronu francuskiego jest książe Jan, który

Sarkozy ma tę przewagę nad księciem Janem, że nie jest

Abecadło, dlaczego ten głupielkowaty Grześ stale kasuje, czyjeś
tematy? Myślę, że od każdego skasowanego wątku bierze 5 euro. To jest
szakal!

Antenka

Data: 2009-10-13 20:19:20
Autor: abc
Sarkozy nie jest prawowitym władcą Francji
Abecadło, dlaczego ten głupielkowaty Grześ stale kasuje, czyjeś
tematy?

Bo nie chce, aby przez powtórzenia utrwaliły się one w świadomości
czytelników.

Data: 2009-10-13 19:10:53
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest kasownik?

Data: 2009-10-13 19:20:27
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14otrm441zenw$.qg44jlkcz1vm$.dlg40tude.net...
Gdzie jest kasownik?

Na emeryturze. :)

--
stevep

Sarkozy nie jest prawowitym władcą Francji