Sarkozy: ubrane baby mają zrujnowaną godność

Data: 2009-06-22 20:22:11
Autor: abc
Sarkozy: ubrane baby mają zrujnowaną godność
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8112821.stm

To znaczy, że gołe baby są pełne godności?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-22 20:52:37
Autor: pulsar
abc napisał(a):
>To znaczy, że gołe baby są pełne godności?

Sarkozy miał chyba na myśli 'chłopów'
ubranych 'jak baby', w te czarne kiece...

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Bo w państwie Watykan wszystko jest inaczej...
--
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-06-22 21:03:53
Autor: abc
Sarkozy: ubrane baby mają zrujnowaną godność
Sarkozy'emu chodziło o burkę. Mężczyźni nie noszą burki.

Data: 2009-06-22 21:34:19
Autor: pulsar
abc napisał(a):
Sarkozy'emu chodziło o burkę. Mężczyźni nie noszą burki.

No proszę, a ja sądziłem, że o sutannę...
Niektórzy mężczyźni noszą sutanny.

Data: 2009-06-22 21:43:07
Autor: abc
Sarkozy: ubrane baby mają zrujnowaną godność
Sarkozy'emu chodziło o burkę. Mężczyźni nie noszą burki.

No proszę, a ja sądziłem, że o sutannę...
Niektórzy mężczyźni noszą sutanny.

Sarkozy'ego meżczyźni nie interesują.

Data: 2009-06-23 00:10:29
Autor: Lorn
abc pisze:
Sarkozy'emu chodziło o burkę. Mężczyźni nie noszą burki.

No proszę, a ja sądziłem, że o sutannę...
Niektórzy mężczyźni noszą sutanny.

Sarkozy'ego meżczyźni nie interesują.

Dał Ci kosza? :> Uu biedaku. Przeżyjesz. Nie przesadzaj z alkoholem. :>

Sarkozy: ubrane baby mają zrujnowaną godność