Sarna vs samochód, co i jak

Data: 2011-11-07 00:49:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sarna vs samochód, co i jak
Marek 'marcus075' Karweta, Mon, 7 Nov 2011 00:31:35 +0100,
pl.misc.samochody:
 w jaki
sposób teraz (bez dzwonienia na policję, to pytanie wyżej było takie na
przyszło¶ć) udowodnić, że to sarna?

Oczywi¶cie ta sarna to skrót my¶lowy, żeby któremu¶ z Was nie przyszło do
głowy udowadniać mi, że uderzyłem jakie¶ inne zwierzę, bo do końca nie mam
pojęcia co uderzyłem (my¶lę, że sarna, bo tak sarnowato wygl±dało). W
miejsce słowa "sarna" proszę wstawić "dzikie zwierzę".

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-11-07 00:44:27
Autor: to
Sarna vs samochód, co i jak
begin Marek 'marcus075' Karweta
Oczywiście ta sarna to skrót myślowy, żeby któremuś z Was nie przyszło
do głowy udowadniać mi, że uderzyłem jakieś inne zwierzę, bo do końca
nie mam pojęcia co uderzyłem (myślę, że sarna, bo tak sarnowato
wyglądało). W miejsce słowa "sarna" proszę wstawić "dzikie zwierzę".

A może to była czyjaś matka?

Data: 2011-11-07 10:00:52
Autor: Przemysław Czaja
Sarna vs samochĂłd, co i jak

UĹĽytkownik "to"

W miejsce słowa "sarna" proszę wstawić "dzikie zwierzę".

A może to była czyjaś matka?

Masz kurna wyraźnie napisane _dzikie_zwierzę_ wieć raczej chodzi o teściową nie o matkę.

Data: 2011-11-07 12:20:59
Autor: to
Sarna vs samochód, co i jak
begin Przemysław Czaja
W miejsce słowa "sarna" proszę wstawić "dzikie zwierzę".

A może to była czyjaś matka?

Masz kurna wyraźnie napisane _dzikie_zwierzę_ wieć raczej chodzi o
teściową nie o matkę.

Nieśmiało zauważam, że teściowa pełni zwykle obie te role. ;)

Data: 2011-11-07 14:38:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sarna vs samochód, co i jak
to, 07 Nov 2011 12:20:59 GMT, pl.misc.samochody:
begin Przemysław Czaja

W miejsce słowa "sarna" proszę wstawić "dzikie zwierzę".

A może to była czyja¶ matka?

Masz kurna wyraĽnie napisane _dzikie_zwierzę_ wieć raczej chodzi o
te¶ciow± nie o matkę.

Nie¶miało zauważam, że te¶ciowa pełni zwykle obie te role. ;)

Sarny i dzikiego zwierzęcia? Bez sensu kompletnie...

Data: 2011-11-07 15:20:10
Autor: to
Sarna vs samochód, co i jak
[...]

Matki i teściowej. ;)

Data: 2011-11-07 16:24:48
Autor: Przemysław Czaja
Sarna vs samochĂłd, co i jak

UĹĽytkownik "to"

Nieśmiało zauważam, że teściowa pełni zwykle obie te role. ;)

Sarny i dzikiego zwierzęcia? Bez sensu kompletnie...

Matki i teściowej. ;)

Matka jest tylko jedna :)

Data: 2011-11-07 18:47:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Sarna vs samochĂłd, co i jak

UĹĽytkownik "to"

Nieśmiało zauważam, że teściowa pełni zwykle obie te role. ;)

Sarny i dzikiego zwierzęcia? Bez sensu kompletnie...

Matki i teściowej. ;)

Matka jest tylko jedna :)

To przynieĹ› dwie!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-11-07 22:06:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sarna vs samochód, co i jak
Przemysław Czaja, Mon, 7 Nov 2011 16:24:48 +0100, pl.misc.samochody:
Użytkownik "to"

Nie¶miało zauważam, że te¶ciowa pełni zwykle obie te role. ;)

Sarny i dzikiego zwierzęcia? Bez sensu kompletnie...

Matki i te¶ciowej. ;)

Matka jest tylko jedna :)

A siedzi z tyłu?

Data: 2011-11-07 22:41:37
Autor: Przemysław Czaja
Sarna vs samochód, co i jak

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"

[...]

Najbliższy taras widokowy jest we Wrocławiu!

Data: 2011-11-07 22:46:30
Autor: Grejon
Sarna vs samochód, co i jak

[...]

(Sprawdzić, czy nie ksi±dz)