Sarna vs samochód, co i jak

Data: 2011-11-07 09:02:38
Autor: K
Sarna vs samochód, co i jak
Witam!

Wiem, że to częste kłamstwo na grupach, ale: szukałem i nie znalazłem
konkretnej informacji w kwestii kolejności działań bezpośrednio po fakcie i
trochę później po uderzeniu sarny. Czy sarnę potrąciwszy miałem zadzwonić
na policję? Mnie się nic nie stało, sarna koniec końców się podniosła i
uciekła w swoją stronę (więc ciała ofiary nie ma, nie ma też jedynego
świadka, który bynajmniej nie byłby bezstronny) samochód tylko lekko
walnięty, ale wygląda na to, że nic poważnego (odkształcony zderzak, lampy
sprawne). Od kogo mogę się w takiej sytuacji domagać odszkodowania? Droga
jest gminna, nie ma znaku ostrzegającego o dzikich zwierzętach, ale w jaki
sposób teraz (bez dzwonienia na policję, to pytanie wyżej było takie na
przyszłość) udowodnić, że to sarna?

lata temu moja matka potracila i zabila sarne. szukala co i gdzie, ale jedyne czego sie dowiedziala, to ze zarzad lasow (czy jak to sie tam nazywa) moglby ja pociagnac za ta sarne.

Sarna vs samochód, co i jak