Sasal poda³ siê do dymisji

Data: 2011-04-05 20:45:05
Autor: Fidelio
Sasal poda³ siê do dymisji
Data: 2011-04-05 20:48:40
Autor: Cavallino
Sasal poda³ siê do dymisji
U¿ytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:infnvj$nfp$1news.onet.pl...
http://www.sport.pl/pilka/1,70992,9383151,Korona_bez_Sasala.html

Ma facet jaja.
Jeszcze kilku powinno wzi±æ z niego przyk³ad.

Data: 2011-04-05 21:00:30
Autor: yamma
Sasal poda³ siê do dymisji
Fidelio wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,70992,9383151,Korona_bez_Sasala.html

To jeszcze zosta³o dwóch: Probierz i Skor¿a.
A Sasala jako¶ mi nie szkoda. To straszny buc.
yamma

Data: 2011-04-05 22:57:40
Autor: Mane
Sasal podał się do dymisji
W dniu 2011-04-05 21:00, yamma pisze:

To jeszcze zostało dwóch: Probierz i Skorża.

Bo co bo wcześniej osiągali wyniki ponad stan?

Data: 2011-04-05 23:00:53
Autor: Cavallino
Sasal podał się do dymisji
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:infvo7$cfb$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-05 21:00, yamma pisze:

To jeszcze zostało dwóch: Probierz i Skorża.

Bo co bo wcześniej osiągali wyniki ponad stan?

Nie, bo teraz osiągają poniżej stanu.
Grubo poniżej.

Data: 2011-04-05 23:11:46
Autor: Mane
Sasal podał się do dymisji
W dniu 2011-04-05 23:00, Cavallino pisze:

Nie, bo teraz osiągają poniżej stanu.
Grubo poniżej.

Chyba ponizej chciejstwa kibicow...
Legia kolejny sezon gra ponad stan. Kto ma tam grać, Ci śmieszni zawodnicy sprowadzani wagonami przed każdą rundą? Kto tam się sprawdził w ciągu ostatnich 2 lat? Jeśli są wyniki to ciągnął tą drezynę starzy wyjadacze (np. Kiełbowicz, Szałachowski).

Może z Hubnika będą ludzie, ale kluczowe jest słowo może, zagrał w sumie może z 1-2 poprawne mecze.

Bramkarza brak, obrona to szwajcarski ser, jak wymiatał (dosłownie) Szala, to już myślałem, że gorsi drwale nie trafią do Legii, a tu okazuję się, że tak gnembiony przez Urbana Komorowski to teraz podstawowy zawodnik :) a to co wyrabiał w ostatnim meczu szkoda komentować. Z przodu już w ogóle nie ma o czym mówić.

Data: 2011-04-06 08:33:25
Autor: Cavallino
Sasal podał się do dymisji
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:ing0il$es4$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-05 23:00, Cavallino pisze:

Nie, bo teraz osiągają poniżej stanu.
Grubo poniżej.

Chyba ponizej chciejstwa kibicow...

Znaczy dla Ciebie to normalne, co się stało z Jagą?
Ja nie dziwię się, że nie grają tego co grali jesienią, ale oni grają najgorzej od wielu lat.
I najwięcej w tym winy właśnie Probierza, który po poukładaniu zespołu postanowił zostać w nim jedyną gwiazdą.
Tak się często dzieje z trenerami którym uda się sezon czy dwa i dobrze zbudowali drużynę, dochodzą do ściany i kresu swoich możliwości.
Wtedy trzeba ich jak najszybciej pogonić, żeby nie zdążyli rozwalić drużyny którą zbudowali i dać następcy szanse na kolejny krok.
Tak było ze Smudą w WIELU przypadkach, tak IMO jest z Probierzem.

Data: 2011-04-07 20:03:29
Autor: Marcin Kasperski
Sasal podał się do dymisji
Ja nie dziwię się, że nie grają tego co grali jesienią, ale oni grają
najgorzej od wielu lat.

Słabą masz pamięć... Wiosny 2008 (a to było akurat przed przyjściem
Probierza, uwierzysz waćpan?) raczej nie powtórzą.

http://www.90minut.pl/mecze_druzyna.php?id=132&id_sezon=71

Data: 2011-04-07 20:21:52
Autor: Cavallino
Sasal podał się do dymisji
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87oc4ivszy.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Wszystko się zgadza - pisałem że od wielu lat. ;-)

Data: 2011-04-09 11:47:56
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Sasal podał się do dymisji
W dniu 2011-04-05 23:00, Cavallino pisze:
Uşytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci
W dniu 2011-04-05 21:00, yamma pisze:

To jeszcze zosta�o dwóch: Probierz i Skorşa.

Bo co bo wcze�niej osi�gali wyniki ponad stan?

Nie, bo teraz osi�gaj� ponişej stanu.
Grubo poniĹźej.

Skorża to powinien z Legii wylecieć, ale jako ostatni. Od Miklasa i Jóźwiaka bym zaczął, przeleciał przez zespół a na Skorzy zakończył. W tych trzech ostatnich meczach widać było jak na dłoni że grajki ostentacyjnie pokazują, że grę i wyniki mają w dupie. Konflikt z jesieni trwa i jak widać nie Iwański był jego jądrem.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-04-09 22:50:28
Autor: Cavallino
Sasal podał się do dymisji
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ok, ale rok temu śpiewka była ta sama, a grajki były inne, trener inny, więc co?
Może powietrze złe, ale ciężko będzie je wymienić.

Data: 2011-04-10 00:54:05
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Sasal podał się do dymisji
W dniu 2011-04-09 22:50, Cavallino pisze:
Ok, ale rok temu �piewka by�a ta sama, a grajki by�y inne, trener
inny, wi�c co?

Cholera wie. Z zakupów letnich przebił się tylko Vrdoljak i na siłę Manu. Z zimowych Kelhar głównie ława a i Hubnik wtopił się w tło. Poza tym mamy non stop powroty bumerangów a gry jak nie było tak nie ma. Możliwości dwie - albo ktoś się nie zna i sprowadził szrot albo grajki mają w dupie klub, trenera i kibiców. Obydwu opcjom nie jest winien Skorża dlatego winien lecieć jako ostatni.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-04-10 01:01:20
Autor: Cavallino
Sasal podał się do dymisji
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:inqo2e$bnh$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-09 22:50, Cavallino pisze:
Ok, ale rok temu �piewka by�a ta sama, a grajki by�y inne, trener
inny, wi�c co?

Cholera wie. Z zakupów letnich przebił się tylko Vrdoljak i na siłę Manu.

Plus Kucharczyk i bramkarz, nie ważne czy był rok temu w rezerwie czy nie.

Obydwu opcjom nie jest winien Skorża dlatego winien lecieć jako ostatni.

Tu się zgadzam, pytanie tylko co chcecie osiągnąć i jak to zrobić?
Wymiana trenerea nie pomogła, piłkarzy też nie, stadionu też nie, a nawet i próba wymiany kibiców.
Może warto zmienić nazwę klubu, albo i wręcz klub któremu się kibicuje? ;-)

Data: 2011-04-10 01:03:38
Autor: tester
Sasal podał się do dymisji
Może warto zmienić nazwę klubu, albo i wręcz klub któremu się kibicuje? ;-)

Warta Warszawa? Bez sensu...

Data: 2011-04-10 10:33:22
Autor: Mane
Sasal podał się do dymisji
W dniu 2011-04-10 01:01, Cavallino pisze:

Plus Kucharczyk

To tylko pokazuje mierność transferów, skoro do 1 składu przebija się młody zawodnik, który nie był do tego w ogóle przewidziany, bo inaczej nie można rozpatrywać jego transferu w kontekscie całego zagranicznego zaciągu na który wydano parę ładnych baniek.

Data: 2011-04-05 23:01:16
Autor: wauek
Sasal poda³ siê do dymisji
Fidelio wrote:

> http://www.sport.pl/pilka/1,70992,9383151,Korona_bez_Sasala.html

To jeszcze zosta³o dwóch: Probierz i Skor¿a.

A Sasala jako¶ mi nie szkoda. To straszny buc.

yamma

Przy Bartoszku z Be³chatowa Sasal to sympatyczny mi³y mi¶. Podobnie jak Sasal i Probierz jest przekonany o swojej wielko¶ci co sie jako¶ nie przek³ada na grê GKS-u, który gra ohydn± drewnian± pi³kê na któr± siê nie da patrzeæ, chyba tylko Górnik Zabrze gra paskudniej ni¿ GKS Be³chatów. Popis bufonady Bartoszek da³ jesieni± w Lidze Plus Ekstra gdzie mia³em wra¿enie Twarowski i Smokowski mieli serdecznie go dosyæ.

Data: 2011-04-07 20:05:05
Autor: Marcin Kasperski
Sasal podał się do dymisji
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> writes:

http://www.sport.pl/pilka/1,70992,9383151,Korona_bez_Sasala.html

Było wygrać jesienią ze dwa mecze *mniej*, pracowałby spokojnie. Gościu
ma z grubsza ten sam skład, który przed jego przyjściem wyraźnie zbierał
się zlecieć z ligi.

PS Ktoś w Koronie otrzeźwiał, Sasal zostaje, przynajmniej na razie.

Sasal poda³ siê do dymisji