Sąsiad muzyk

Data: 2012-10-23 15:50:08
Autor: witek
Sąsiad muzyk
Negatyw wrote:
Policję mogę wezwać po 22. Co w sytuacji meczących i głośnych dźwięków
do 22?

Nie.
Policję możesz wezwać zawsze. Nie ma rozróznienia do 22 czy po 22.
Szukaj kodeks wykroczen.

Ale i tak stoisz na przegranej pozycji. Bo to ani wybryk ani zakłócanie spokoju. W kazdym razie jak wezmiesz dobrego prawnika to moze cos z tego ugra.

reszte wycinam bo pachnie komuną.

Data: 2012-10-24 02:04:37
Autor: RR
Sąsiad muzyk
W dniu 2012-10-23 22:50, witek pisze:

Ale i tak stoisz na przegranej pozycji. Bo to ani wybryk ani zakłócanie
spokoju. W kazdym razie jak wezmiesz dobrego prawnika to moze cos z tego
ugra.

Ważne tez, by znalazł sprzymierzeńców wśród sąsiadów. Pierwsze uderzenie
w sądzie musi być skuteczne, bo w razie niepowodzenia, ci którym to tak mocno nie przeszkadza zaczną się wykruszać.

reszte wycinam bo pachnie komuną.

No nie wiem, to właśnie komuna przyzwyczaiła wielu do bezkarnego srania innym na głowę, a obsrywanych do niedochodzenia swoich praw.

Negatyw musisz walczyć. Po kilku-kilkunastu miesiącach zaczniesz odczuwać psychiczne, a później i fizyczne, efekty działalności typa.

--
rry

Data: 2012-10-24 21:03:00
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "RR" <mykswstawka@wstawkago2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50873095$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

Negatyw musisz walczyć. Po kilku-kilkunastu miesiącach zaczniesz odczuwać psychiczne, a później i fizyczne, efekty działalności typa.

Walczę każdego dnia.
Sęk w tym, że najbardziej ten hałas dotyka mnie. Mieszkam pod nim.
Inni sąsiedzi nie mają dzieciaków. Sami imprezują, więc sprzymierzeńców mieć raczej nie będę...

-- -- -- -
Negatyw
-- -- -- -

Data: 2012-10-24 20:58:50
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k66vu1$c97$3@dont-email.me...

W kazdym razie jak wezmiesz dobrego prawnika to moze cos z tego ugra.

Który wystawi mi rachunek, że aż zblednę?

reszte wycinam bo pachnie komuną.

Zaś to, że dzieciak przez kretyna nie może spać - pachnie Ci pewnie "nową polską demokracją", co?

-- -- -- -
Negatyw
-- -- -- -

Data: 2012-10-24 15:31:07
Autor: witek
Sąsiad muzyk
Negatyw wrote:
[...]

zgłoś to do przewdniczącego POP w swoim zakladzie pracy.

Data: 2012-10-29 19:59:00
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k69j6b$lig$2@dont-email.me...

zgłoś to do przewdniczącego POP w swoim zakladzie pracy.

Niestety nie ta epoka. Tyle widzisz potrafi pomóc "nowa polska demokracja" :)

-- -- -- -
Negatyw
-- -- -- -

Data: 2012-10-30 08:20:15
Autor: Andrzej Lawa
Sąsiad muzyk
W dniu 29.10.2012 19:59, Negatyw pisze:
[...]

To zapewne był sarkazm w odpowiedzi na twoje uroczo
archaiczne/stalinowskie podejście "wszystko jest zabronione póki nie
dostanie się pozwolenia" ;->

Data: 2012-10-25 07:11:08
Autor: Krzysztof 45
Sąsiad muzyk
W dniu 2012-10-24 20:58, Negatyw pisze:
[...]

Weź "prawnika" lub dwóch takich bez włosów i szyi.  Gwarantuję Ci że sama ich wizyta i kilka od nich słów czynią cuda.
W tym kraju z posranym debilnym prawem i debilnym jego interpretowaniem przez innych debili tylko takie metody przynoszą skutek w takich sprawach.

Policja, sanepid, pomiary dźwięku LOL co to za pomysły. Chyba nikt tego nie przerabiał że doradza takie farmazony na zasadzie byle by coś naskrobać, zwłaszcza że problem występuje po za godzinami nocnymi.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-10-29 20:02:17
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6ahlc$g1s$1@news.vectranet.pl...

Weź "prawnika" lub dwóch takich bez włosów i szyi.  Gwarantuję Ci że sama ich wizyta i kilka od nich słów czynią cuda.

Prawnik za drogi, ale dresy to dobry pomysł. Prawda jest jednak taka, że po takiej wizycie może donieść na policję (ma świadka), że go nachodzę i nękam.

-- -- -- -
Negatyw
-- -- -- -

Data: 2012-10-30 07:19:25
Autor: Krzysztof 45
Sąsiad muzyk
W dniu 2012-10-29 20:02, Negatyw pisze:

[...]

No i co Ci zrobią po za pogrożeniem palcem jak Ci oczywiście udowodnią że to Ty ich napuściłeś. Ci "adwokaci" mogą z swojej perswazji wystąpić w roli wysłanników mieszkańców a nie mieszkańca.

Miałem na myśli prawnika bez szyi i włosów :)
W tym kraju tylko takie metody przynoszą pozytywny skutek w takich
sprawach i im podobnych.

Przykład:
Strzelał z kałasznikowa do pijących na podwórku

Czy ten pan nie wie że od tego jest Straż Miejska lub policja by zgłaszać takie przypadki?
A może ten pan już dawno przekonał się że nie można liczyć na tfu Staż Miejską, policje i sądy w naszym demokratycznym i praworządnym kraju w tego typu sprawach.

cyt.
"Jak w piątek poinformowała PAP rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w
Legnicy Lilianna Łukasiewicz, powodem takiego zachowania Stanisława W.
miało być zdenerwowanie zachowaniem pijących alkohol na podwórku
kamienicy, w której mieszkał: - Mężczyzna i trzy kobiety zachowywali
się, nie pierwszy raz, głośno i wulgarnie. Nie reagowali na zwracane im
uwagi. Mężczyzna wyjął więc z szafy należący do niego karabin
automatyczny z załadowanym magazynkiem, wyszedł przed budynek i oddał w
kierunku tej grupy trzy strzały. Pijący rozbiegli się w różnych
kierunkach. Nikt nie doznał obrażeń, prawdopodobnie dlatego, że
Stanisław W. strzelał w ziemię."

Założę się że im zwieracze puściły. Tego się nie zapomina. A nie wizyta policji która w takich sprawach zachowuje się jak cipa i po ich odjeździe pijaczki wracają i dalej drą ryje.

Pani z legnickiej prokuratury mówiła PRW, że od tego czasu nie było żadnej awantury itp na tym podwórku.

W Twojej sprawie jest identycznie. Policją nic nie wskórasz.

 http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,12749440,Strzelal_z_kalasznikowa_do_pijacych_na_podworku.html

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-10-24 21:09:28
Autor: m
Sąsiad muzyk
W dniu 23.10.2012 22:50, witek pisze:
Negatyw wrote:
[...]

Dlaczego nie może to być zakłócanie spokoju?

p. m.

Sąsiad muzyk