Sąsiad muzyk

Data: 2012-10-24 14:20:34
Autor: sTav
Sąsiad muzyk
Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@interia.pl> napisał w wiadomości news:k66t5m$hms$1usenet.news.interia.pl...
Witam
Mieszkam w ramach Wspólnoty Mieszkaniowej w bloku.
Około 2 lata temu, do mieszkania nade mną wprowadził się nowy lokator. Sęk w tym, że kupił fortepian i często ćwiczy. Gra praktycznie cały dzień.
Oczywiście poza ciszą nocną. Od czasu do czasu korzysta też z saksofonu. Spotyka się również z kolegami i wspólnie muzykują.

Poziom hałasu jest dla mnie nie do zniesienia, ale przede wszystkim nie pozwala spokojnie spać mojej niespełna 3-letniej córce.

Może pomyśl co będzie jak twoja córka objawi talenty muzyczne i zacznie naukę w tym kierunku :-)

sTav

Data: 2012-10-24 21:16:10
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5087dd16$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

Może pomyśl co będzie jak twoja córka objawi talenty muzyczne i zacznie naukę w tym kierunku :-)

Wtedy kupię Jej wiosło, a sąsiad będzie (jak ja teraz) usypiał swoje dziecko.
I wtedy mu się oczy otworzą.
No chyba, że do tego czasu oszaleję.

Sęk w tym, że decybelomierzem niewiele bym tutaj zdziałał. Fortepian atakuje uszy w dość szerokim paśmie. Dźwięk ma bardzo zmienną dynamikę, ale jest męczący. No bo gość ćwiczy i często fałszuje. A do tego gra (jak dla mnie) kocią muzykę...

Negatyw

Sąsiad muzyk