Sąsiad muzyk

Data: 2012-10-25 01:12:44
Autor: Sierp
Sąsiad muzyk
W dniu 2012-10-23 22:02, Negatyw pisze:
Mieszkam w ramach Wspólnoty Mieszkaniowej w bloku.
Około 2 lata temu, do mieszkania nade mną wprowadził się nowy lokator.
Sęk w tym, że kupił fortepian i często ćwiczy. Gra praktycznie cały dzień.
Oczywiście poza ciszą nocną. Od czasu do czasu korzysta też z saksofonu.
Spotyka się również z kolegami i wspólnie muzykują.

zadzwoń do sanepidu - oni mierzą hałas, określają czy przekracza normy czy nie
Co prawda nie wiem, czy sąsiad podpada pod to, ale zawsze można zadzwonić i zapytać

Sierp

Data: 2012-10-29 20:13:00
Autor: Negatyw
Sąsiad muzyk
Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k69sld$22s$1@ochlapek.sierp.net...

zadzwoń do sanepidu - oni mierzą hałas, określają czy przekracza normy czy nie

Musieliby się do mnie wprowadzić i czatować :) Poza tym najczęściej gra poza godzinami ich pracy.

Negatyw

Sąsiad muzyk