[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)

Data: 2014-09-17 05:49:52
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
Witajcie, mam dzialke budowlana pod miastem i przymierzam sie zeby postawic tam dom do mieszkania. Wystepuje tam niestety powazny smierdzacy problem: wszyscy (niemal) przyszli sasiedzi wylewaja SCIEKI wprost do rowu przydroznego (zeby zaosczedzic na oproznianiu szamba)!
Sama dzialka miesci sie w przepieknej przyrodniczo okolicy, w poblizu las i ladne widoki - ale te scieki i FETOR od nich DYSKWALIFIKUJA pomysly budowania sie tam w przedbiegach.
Czy naprawde nie da sie z tym NIC zrobic?
Podpytujac coniektorych otrzymalem nieformalne ostrzezenie: "ludzie nie maja pieniedzy, przeda jak moga, robia tam tak WSZYSCY (wlaczajac rodzine WOJTA) i SOLIDARNIE "wygryza intruza" ktoremu to nie podoba sie"!
Co robic? Zalamka!

Data: 2014-09-17 14:51:46
Autor: HIKI
W dniu 17.09.2014 14:49, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
[...]

Sprzedac dzialke i kupic w innym miejscu :(

--

Fug the Sigstem!

Data: 2014-09-17 08:28:26
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu ¶roda, 17 wrze¶nia 2014 14:51:46 UTC+2 u¿ytkownik HIKI napisa³:
Sprzedac dzialke i kupic w innym miejscu :(
 Kpisz?

Poza tym: w jakim innym miejscu? Wlasnie dowiaduje sie, ze w prawie KAZDEJ wiosce ludzie tak robia!

Data: 2014-09-17 18:17:13
Autor: Marek
On Wed, 17 Sep 2014 08:28:26 -0700 (PDT), tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:
Poza tym: w jakim innym miejscu? Wlasnie dowiaduje sie, ze w prawie
KAZDEJ =
wiosce ludzie tak robia!

Wydawało mi się, że wylewanie ścieków jest penalizowane.

--
Marek

Data: 2014-09-17 10:18:25
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu ¶roda, 17 wrze¶nia 2014 18:17:13 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
Wydawa³o mi siê, ¿e wylewanie ¶cieków jest penalizowane.

Hmm, mnie tez tak wydawalo sie, az do momentu kiedy nie zobaczylem tego w praktyce

Wioskowy miejscowy uklad wraz z lokalnymi wladzami jeszcze tego bronia! (acz nieoficjalnie, lecz skutecznie)

Jakis pomysl jak to wyegzekwowac nie narazajac sie na sroga zemste lokalnej spolecznosci (mowiac bardzo eufemistycznie)?

Data: 2014-09-17 23:58:46
Autor: Marek
On Wed, 17 Sep 2014 10:18:25 -0700 (PDT), tttrrraaaiiinnn@gmail.com wrote:
Jakis pomysl jak to wyegzekwowac nie narazajac sie na sroga zemste
lokalnej=
 spolecznosci (mowiac bardzo eufemistycznie)?

Eufemistycznie co Ci mogą zrobić?

--
Marek

Data: 2014-09-17 22:01:20
Autor: adam
W dniu 2014-09-17 18:17, Marek pisze:
[...]

Racja jest po Twojej stronie, ale niestety nic więcej. Powszechne postępowanie. Dopóki nie będzie obowiązkowej umowy taki jak na śmieci, to szambo idzie w ziemię.

Data: 2014-09-17 22:57:11
Autor: HIKI
W dniu 17.09.2014 22:01, adam pisze:
Dopóki nie będzie obowiązkowej umowy taki jak na śmieci,
to szambo idzie w ziemiÄ™.

Ale niedawno pisano, ze małopolskie firmy wyworza segregowane smieci na dzikie wysypiska do lasow.

Wiec co im broni wylewac to cowyciagna z szamba gdzies w pole czy do rzeki?

Mentalnosc musi sie zmienic, a nie ustawa.

--

Fug the Sigstem!

Data: 2014-09-18 02:42:08
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu ¶roda, 17 wrze¶nia 2014 22:57:11 UTC+2 u¿ytkownik HIKI napisa³:
Ale niedawno pisano, ze ma³opolskie firmy wyworza segregowane smieci na dzikie wysypiska do lasow.
Wiec co im broni wylewac to cowyciagna z szamba gdzies w pole czy do rzeki?
Mentalnosc musi sie zmienic, a nie ustawa.

W tej sytuacji Drogie Panie i Panowie ja juz nie mam NIC A NIC przeciwko aby osiedlili sie tutaj Niemcy!
A najlepiej zeby POL WSI wykupili i zbudowali tu swoje domy i ogrody i... WYMOGLI na lokalnych wladzach tzw. KULTURE (zeby nie rzecz: CYWILIZACJE)

Data: 2014-09-18 15:39:21
Autor: HIKI
W dniu 18.09.2014 11:42, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
[...]

Chwilowo to Ruscy raczej co¶ tupi± ni¿ Niemcy ;)

--

Fug the Sigstem!

Data: 2014-09-18 08:18:40
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu czwartek, 18 wrze¶nia 2014 15:39:21 UTC+2 u¿ytkownik HIKI napisa³:

> [...]

Chwilowo to Ruscy raczej co� tupi� ni� Niemcy ;)

A coz Ty mieszasz do tego Ruskich? Oni tu sie nie osiedlaja, nie wykupuja ziemi, a z tego co wiem to w Rosji badz co badz panuje lepsza organizacja niz u nas oraz w ogole jakas spojna wewnetrzna gospodarka... W przeciwienstwie do Rosji w Polsce teraz mamy NAJSTAJASZCZIJ kraj III Swiata!
I jeszcze ta cwokowata mentalnosc typu: goowno do rowu, smieci do lasu, chop PANEM i basta!

Data: 2014-09-18 21:14:47
Autor: HIKI
W dniu 18.09.2014 17:18, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:

I jeszcze ta cwokowata mentalnosc typu: goowno do rowu, smieci do lasu, chop PANEM i basta!

"wolnoc Tomku w swoim domku" ;)

--

Fug the Sigstem!

Data: 2014-09-19 02:05:48
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu czwartek, 18 wrze¶nia 2014 21:14:47 UTC+2 u¿ytkownik HIKI napisa³:
> I jeszcze ta cwokowata mentalnosc typu: goowno do rowu, smieci do lasu, > chop PANEM i basta!

"wolnoc Tomku w swoim domku" ;)

Wlasnie caly problem ze ludzie nie utozsamiaja sie ze ich KRAJ jest ich domem, zero odpowiedzialnosci za sprawy spolecznosci, spoleczenstwa, przyrody, potem dziwia sie ze inne kraje robia z Polski neokolonie a z mieszkancow niewolnikow do taniej sily roboczej...

Data: 2014-09-18 10:29:42
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-09-17 22:57, Użytkownik HIKI napisał:

[...]

Przez stulecia wywożono szamba na pola czy ogródki i działo się
to z pożytkiem dla ludzi jak i środowiska. Ale skoro banda
idiotów nie mających pojęcia o rolnictwie tak jak ty namieszała
w przepisach to nie dziwie się że część ludzi woli to wylać do rowu.
Dla wątkotwórcy, mądrą radę ktoś już napisał, poszukaj działki
w miejscowości już skanalizowanej, będzie drożej ale nie będzie
tak śmierdziało.
Bo jak zadrzesz z całą wiochą to zamiast domku bunkier będziesz
musiał wybudować i otoczyć się płotami, zasiekami, strażnikami
i monitoringiem. Zdecydowanie odradzam nawet jeśli cię na to stać.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-18 02:38:35
Autor: tttrrraaaiiinnn
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu czwartek, 18 wrze¶nia 2014 10:29:42 UTC+2 u¿ytkownik RadoslawF napisa³:
Przez stulecia wywo¿ono szamba na pola czy ogródki i dzia³o siê
to z po¿ytkiem dla ludzi jak i ¶rodowiska.

Pewnie nie zauwazyles ze od tych "stuleci" liczba ludzi zwiekszyla sie KILKUNASTOKROTNIE - a wiec i tylez razy wiecej sra... o przepraszam: wydalaja, ale oprocz zwyklych odpadow organicznych teraz wylewaja takze moc roznych detergentow, ultra-enzymow, odplamiaczy, zmiekczaczy do tkanin, i diabelson jeden wie ilez jeszcze tego syfu chemicznego!

Data: 2014-09-18 13:14:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-09-18 11:38, Użytkownik tttrrraaaiiinnn@gmail.com napisał:
W dniu czwartek, 18 września 2014 10:29:42 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
[...]

I dlatego w miastach stosuje się kanalizację a w małych wioskach
niekoniecznie. Co więcej sam widziałem w wioskach przy chałupach
podwójne szamba, bo z tych bez detergentów czy innej chemii dalej
się wywozi na pola. Ale tam gdzie zadziałali tacy jak ty na pola
się nie wywozi więc opcją najtańszą pozostaje przydrożny rów.
Taki jest efekt jak rządzą głupcy którym się wydaje ze wiedzą
o co chodzi.

Pozdrawiam

Data: 2014-09-18 00:32:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
W dniu 2014-09-17 14:49, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:

Co robic? Zalamka!

Poczekać aż z kranów zacznie się lać bakteria coca coli.
W tzw międzyczasie - filmować z wyraźnym uchwyceniem mordy jak, kto, kiedy i gdzie leje gówno w ziemię.

Jak bakteria zacznie lać się kranami - z czystym sumieniem podpierdolić wroga do prokuratury, i ew złożyć wniosek o wyłączenie lokalnych prokuratorów z powodu kumoterstwa.

Jeśli brak czasu i sił na w/w - zastosować się do rady PT sprzedać działkę, kupić inną.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-09-18 09:14:41
Autor: Marek
On Thu, 18 Sep 2014 00:32:23 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"<usenet@motopower.pl> wrote:
Poczekać aż z kranów zacznie się lać bakteria coca coli.

E. coli nie jest zanieczyszczeniem tylko jego miarÄ….

--
Marek

Data: 2014-09-18 10:24:29
Autor: Miroo
W dniu 2014-09-17 o 14:49, tttrrraaaiiinnn@gmail.com pisze:
[...]

Skoro tak się dzieje w miejscowości* turystyczno-wypoczynkowej w Bieszczadach i nikt z tym nic nie robi ("strumyczek" spływa do Soliny), to dlaczego w "zwykłej" wsi miałby ktoś się tym zająć?
Pewnie sam sołtys daje taki przykład.

Pozdrawiam

*byłem tam raz i nigdy więcej do tego syfu nie pojadę

[SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)