Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy

Data: 2019-09-06 14:26:48
Autor: Lord Donald
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy

PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy; ponawiamy wezwanie do polityków PO, aby przedstawili konkretne wyliczenia, sumy, projekty, a nie tylko zestaw opowie¶ci oderwanych od rzeczywisto¶ci - mówi³ w pi±tek wicepremier, pose³ PiS Jacek Sasin.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-06/sasin-po-slynie-z-tego-ze-co-kilka-tygodni-prezentuje-inny-program-wyborczy/

Data: 2019-09-06 10:56:51
Autor: Detlef Ruser
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy
Pajdak nr.2 napisa³:
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy

Dobra, ju¿ nie produkuj siê jak Pajdak czy jut.
Grupê czyta góra 15 osób, serio my¶lisz ¿e napierdalanie dzieñ w dzieñ
seriami w±tków co¶ zmieni?

Data: 2019-09-06 20:00:46
Autor: Runt
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy
W dniu 2019-09-06 o 19:56, Detlef Ruser pisze:
Pajdak nr.2 napisa³:
[...]

¯y³ka wam ju¿ pêka"? ;-)))

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Runt

Data: 2019-09-06 11:19:50
Autor: Detlef Ruser
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy
u¿ytkownik Runt napisa³:

> Dobra, ju¿ nie produkuj siê jak Pajdak czy jut.
> Grupê czyta góra 15 osób, serio my¶lisz ¿e napierdalanie dzieñ w dzieñ
> [...]

Ciebie jeszcze nie zdetronizowa³, nadal pozostajesz pacanem nr.1

¦ci±gnij swoich fumfli, mo¿e Pieprzykoski chêtny?

Data: 2019-09-06 20:31:30
Autor: Runt
Sasin s³ynie z tego, ¿e paple co mu ka żą
W dniu 2019-09-06 o 20:19, Detlef Ruser pisze:
u¿ytkownik Runt napisa³:

[...]

Pies s±siada wci±z têskni za tob±,. co¶ ty mu zrobi³? ;-)))

¦ci±gnij swoich fumfli, mo¿e Pieprzykoski chêtny?

Kto jest Pieprzykowski, to jaki¶ twój kocha¶ z dawnych lat?

W O N !!

--
Runt

Data: 2019-09-06 15:58:17
Autor: Jacek Bialy
Sasin słynie z tego, że paple co mu każą
  -- - to jaki¶ twój kocha¶ z dawnych lat?

Raczej w±tpliwe towarzyszu Kawecki - ?? ????? ?????? ????????.

_kolektyw

Data: 2019-09-07 11:59:28
Autor: Runt
Sowiecki cz³owiek - bia³y?
W dniu 2019-09-07 o 00:58, debil Jacek Bialy pisze:
   -- - to jaki¶ twój kocha¶ z dawnych lat?

Raczej w±tpliwe towarzyszu Kawecki

Kto to jest ten Kawecki? To dawna ksywa Nied¼wiedzkiego czy twoja?

- ?? ????? ?????? ????????.

Nie znam rosyjskiego, mo¿esz w jakim¶ ludzkim jêzyku?

_kolektyw

Czyli rosyjski jest ci bli¿szy! To jednak prawda, ¿e jeste¶ sowietem.

--
Runt

Data: 2019-09-07 07:25:04
Autor: Jacek Bialy
Sowiecki człowiek - biały?
   -- - Kto to jest ten Kawecki?

Taki ch.. z dwoma oczami. No chyba Kawecki ¿e macie jedno oko, to bardzo przepraszam..

Data: 2019-09-08 07:36:53
Autor: Runt
Sowiecki cz³owiek - bia³y?
W dniu 2019-09-07 o 16:25,  D E B I L Jacek Bialy pisze:
    -- - Kto to jest ten Kawecki?

Taki ch.. z dwoma oczami.

Aaaaa.... to ta cecha dziedziczna w twojej rodzinie...

No chyba Kawecki

Masz coæ z mózgiem? Jak czêsto masz te urojenia?

Kawecki w nim "mieszka"?

A mo¿e Pieprzykowski?

O! A mo¿e Napoleon? ;-)))

Id¼ ch³opino do jakiego¶ psychiatry.

¿e macie jedno oko, to bardzo przepraszam..

Nie wiem co ty tam masz na swoim fistaszku i ma³o mnie to interesuje.

--
Runt

Data: 2019-09-09 04:07:35
Autor: Jacek Bialy
Sowiecki człowiek - biały?
    -- - Kto to jest ten Kawecki?

Taki ch.. z dwoma oczami.

    -- - Aaaaa.... to ta cecha dziedziczna w twojej rodzinie...

Czy to ja siê nazywam Kawecki?

JB

Data: 2019-09-09 00:26:57
Autor: Bruno Brunowski
Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy
W dniu pi±tek, 6 wrze¶nia 2019 14:26:49 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
[...]

PiS s³ynie z tego, ¿e programu nie prezentuje. Jedynie co parê tygodni rzuca kilka hase³ pod publikê.

--
Bruno

Sasin: PO s³ynie z tego, ¿e co kilka tygodni prezentuje inny program wyborczy