Satyra o katastrofie pod Smoleńskiem

Data: 2011-05-02 21:09:33
Autor: boukun
Satyra o katastrofie pod Smoleńskiem
Data: 2011-05-02 22:59:40
Autor: Kaczysta
Satyra o katastrofie pod Smoleńskiem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipn019$s16$1mx1.internetia.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=XfteYIsFnNA&feature=related

boukun
W tej chwili za wszelka cenę idzie o to, aby ukryć fakt, iż to był zamach.
Podobnie było po mordzie Katyńskim - tzw. nasi zachodni "sojusznicy" przez dziesiątki lat robili wszystko, aby prawda o tym mordzie nie wyszła na jaw, bo to groziło załamaniem sojuszu ze Stalinem w walce z Hitlerem. Teraz gra idzue o inna stawką - zachód boi się, że gdy wyjdzie prawda o tym zamachu - Polska może stać się źródłem poważnego konfliktu w Europie, który może nawet doprowadzić do wojny.
W tej chwili jeszcze na topie sa własnie szyderstwa i chichoty na temat Smoleńska, ale gdyby pojawiły się bezdyskusyjne dowody udziału Rosjan - to jednak w Polsce nastroje by się diamentralnie zradykalizowały. Tego panicznie boją się Niemcy - i jak myślę - Francja i Anglia - nasi "niezawodni" sojusznicy z września 1938 roku.
Gen. Sikorski (orędownik dobrych stosunków ze Stalinem w obliczu walki z Niemcami) zginął dlatego, że nawet on nie mógł zdzieżyć faktu, iż polskich oficerów zamordowali Sowieci.
AZ

Data: 2011-05-03 12:21:08
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4dbf1b40$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nikt nic nie ukrywa, już 10 kwietnia 2010 roku było wiadomo, że Kaczyński zrobił lot nad kukułczym gdniazdem i dokonał tym samym zamachu. Przecież co do tego wariackiego lotu to nikt rozsądny nie miał od samego mpoczątku wątpliwości, ba, ja już wcześniej przewidziałem z psycholami katastrofę, była zaprogramowana jak tylko PiS doszedł do władzy...

boukun

Satyra o katastrofie pod Smoleńskiem