Satyryk z PiS

Data: 2009-10-30 08:54:11
Autor: zbig
Satyryk z PiS
Niby człowiek cienia a taki dowcipny. Przeczytałem sobie wywiad z Adamem Lipińskim. Niezły kabaret. Był taki film z Jimem Carreyem - "Człowiek z księżyca" o bardzo "nieszablonowym" komiku amerykańskim. Mam w rażenie, że większość polityków z PiS przybyła do nas z księżyca.

Data: 2009-10-30 09:53:46
Autor: wekon
Satyryk z PiS
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:hce63c$8gp$1news.task.gda.pl...
[...]

no co chcesz od niego, przecież prawdę mówi: "pełzająca destrukcja po" hehe

wekon

Data: 2009-10-30 10:14:10
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:hce9nb$bhk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tyle w tym stwierdzeniu sensu, co w oświadczeniu pani Jakubiak po eurowyborach, ze w tych wyborach PO poniosła traumatyczną porażkę (dla przypomnienia 50%).
PO raczej się konsoliduje. Tak zazwyczaj jest z partiami , które sa u władzy i mają perspektywy na dalsze rządzenie. Działacze drugiego szeregu po zmianie barw nie nają na co liczyć. Inaczej bywa z politykami prominentnymi. Ci sa zawsze łakomem kąskeim dla przecwników politycznych. Zwykle też po zmianie barw ich rola nie maleje.

Data: 2009-10-30 10:54:50
Autor: mkarwan
Satyryk z PiS
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hceapb$ims$1news.task.gda.pl...
Tyle w tym stwierdzeniu sensu, co w oświadczeniu pani Jakubiak po eurowyborach, ze w tych wyborach PO poniosła traumatyczną porażkę (dla przypomnienia 50%).

Ciekawe jaki byłby wynik gdby nie kłamano w sprawch stpczni?

Data: 2009-10-30 13:41:19
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcedp6$ij6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ciekawe jaki byłby wynik gdby nie kłamano w sprawch stoczni?
Kłamstwa żadnego nie było, wadium zostało wpłacone. A wynik byłby zapewne podobny, bo w sondażach jeszcze przed informacją o sprzedaży stoczni sondaże dawały PO nawet ponad 50%

Data: 2009-10-30 16:56:18
Autor: mkarwan
Satyryk z PiS
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcemto$8m5$1news.task.gda.pl...
[...]

Zdumiewa mnie twoja naiwność.

Data: 2009-10-30 10:00:00
Autor: cytryna
Satyryk z PiS
[...]

Tego rodzaju wrażenia (odczucia) wymagaja pilnej interwencji psychiatry oraz sporej dawki psychotropów. Powodzenia księżycowy cwaniaczku.

Data: 2009-10-30 10:24:23
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:03fa.0000005a.4aeaab10newsgate.onet.pl...

Tego rodzaju wrażenia (odczucia) wymagaja pilnej interwencji psychiatry oraz
sporej dawki psychotropów. Powodzenia księżycowy cwaniaczku.

Ty też jesteś zdania, że PiS jest "naturalnym sojusznikiem inteligencji".
Jak to sie więc dzieje, że na PiS głosuja głównie niewykształcone przygłupy z różnego rodzaju zadupiów.

Data: 2009-10-30 14:20:06
Autor: konserwator
Satyryk z PiS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcebcg$jih$1news.task.gda.pl...

[...]

mowisz o tych angielskich zadupiach w ktorych mieszkaja ci, ktorym tusk kazal wracac do Polszy?

Data: 2009-10-30 10:26:00
Autor: awe
Satyryk z PiS

[...]

-- -- -- -- -- -
bo on mysli ze popiera NORME. Czego to ludziom sie nie da wmowic. Ufoludkowie zwijaja sie ze smiechu
awe

Data: 2009-10-30 10:27:37
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hceb2b$edr$1news.onet.pl...

bo on mysli ze popiera NORME. Czego to ludziom sie nie da wmowic. Ufoludkowie zwijaja sie ze smiechu

Ja też ROTFL.
Na przykład jak słyszę, że Lech Kaczyński ma szansę na reelekcję. Sam Lipiński raczej w to nie wierzy, ale inni owszem.

Data: 2009-10-30 12:15:42
Autor: awe
Satyryk z PiS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcebii$k0l$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ty w ogole cos odbierasz? jestes gluchy, slepy i durny. polaczenie nerwu wzrokowego z dupa jest u ciebie anormalnie rozwiniete.
awe

Data: 2009-10-30 13:39:34
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcehgt$166$1news.onet.pl...

[...]

A tak konkretnie. powtarzam, konkretnie o co się ciebie rozchodzi?

Data: 2009-10-30 14:16:55
Autor: awe
Satyryk z PiS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcemqe$8eg$1news.task.gda.pl...

[...]

nie wiesz? no z jednej strony dupa - czyli twoj wlasny zasrany interes a z drugiej rzeczywistosc ktorej nie zauwazasz jesli narusza to twoja dupe...stad niedowiedzisz i niedoslyszysz. tak wiec dupa - nerw wzrokowy. proste nie?
awe

Satyryk z PiS