Satyryk z PiS

Data: 2009-10-30 09:53:46
Autor: wekon
Satyryk z PiS
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:hce63c$8gp$1news.task.gda.pl...
Niby człowiek cienia a taki dowcipny. Przeczytałem sobie wywiad z Adamem Lipińskim. Niezły kabaret. Był taki film z Jimem Carreyem - "Człowiek z księżyca" o bardzo "nieszablonowym" komiku amerykańskim. Mam w rażenie, że większość polityków z PiS przybyła do nas z księżyca.

no co chcesz od niego, przecież prawdę mówi: "pełzająca destrukcja po" hehe

wekon

Data: 2009-10-30 10:14:10
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości news:hce9nb$bhk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tyle w tym stwierdzeniu sensu, co w oświadczeniu pani Jakubiak po eurowyborach, ze w tych wyborach PO poniosła traumatyczną porażkę (dla przypomnienia 50%).
PO raczej się konsoliduje. Tak zazwyczaj jest z partiami , które sa u władzy i mają perspektywy na dalsze rządzenie. Działacze drugiego szeregu po zmianie barw nie nają na co liczyć. Inaczej bywa z politykami prominentnymi. Ci sa zawsze łakomem kąskeim dla przecwników politycznych. Zwykle też po zmianie barw ich rola nie maleje.

Data: 2009-10-30 10:54:50
Autor: mkarwan
Satyryk z PiS
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hceapb$ims$1news.task.gda.pl...
Tyle w tym stwierdzeniu sensu, co w oświadczeniu pani Jakubiak po eurowyborach, ze w tych wyborach PO poniosła traumatyczną porażkę (dla przypomnienia 50%).

Ciekawe jaki byłby wynik gdby nie kłamano w sprawch stpczni?

Data: 2009-10-30 13:41:19
Autor: zbig
Satyryk z PiS

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcedp6$ij6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ciekawe jaki byłby wynik gdby nie kłamano w sprawch stoczni?
Kłamstwa żadnego nie było, wadium zostało wpłacone. A wynik byłby zapewne podobny, bo w sondażach jeszcze przed informacją o sprzedaży stoczni sondaże dawały PO nawet ponad 50%

Data: 2009-10-30 16:56:18
Autor: mkarwan
Satyryk z PiS
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcemto$8m5$1news.task.gda.pl...
[...]