Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?

Data: 2009-03-20 14:08:51
Autor: ZS
Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?
Może ktoś to kupił albo czytał czy to rzeczywiście działa? Fajnie by było na jednym nożyku cały rok się golić:) Teraz miesiąc a maksymalnie dwa jeżeli są dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało się bez bólu ogolić.

Data: 2009-03-20 07:17:03
Autor: ZbyszekZ
On 20 Mar, 14:08, "ZS" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Ja sie golę bez bólu i bez wymiany ostrza nawet półtora roku.
Ale to maszynka elektryczna :-)

Cudów nie ma, tępienie to proces uszkadzania ostrza, ostrzenie to
doprowadzanie do porządku przez usunięcie części ostrza.
Efekt ubytek materiału, nie może to trwać za długo.

--
ZZ@private

Data: 2009-03-21 11:38:21
Autor: hovat

Użytkownik "ZS" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq04m5$jq0$1news.dialog.net.pl...
[...]

kupuj orginalne nozyki

lub na allegro od osób które nie maja ich mase na sprzedaz tylko kilka sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

Data: 2009-03-21 14:47:53
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:38:21 -0000, hovat napisał(a):

sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

To cieniasy są i tyle. Brytyjczycy zatrudnieni w polskich bankach cedzą nas
z miliardów każdego roku - to są dopiero cwaniaki

T.

Data: 2009-03-22 20:34:15
Autor: Marex
hovat <hovat@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

lub na allegro od osób które nie maja ich mase na sprzedaz tylko kilka sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

     Zaraz w UK,~~~w Łodzi też produkcja Gilette na całego. Pełno nozyków, ostrzy na Allegro.Mam blisko i chcialem osobiscie odebrać.  Jakoś za kazdym razem odmowa- pełna konspiracja- więc  czyzby wstydzili się swego oblicza..??

Data: 2009-03-25 18:07:54
Autor: hovat

Użytkownik "Marex" <marksv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq67c7$5jd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

razem odmowa- pełna konspiracja- więc  czyzby wstydzili się swego oblicza..??

zapewne masz rację a druga sprawa to zapewne to ze zarabiają jeszcze na przesyłkach  : ))

Data: 2012-09-17 03:01:32
Autor: depta.przemyslaw
W dniu środa, 25 marca 2009 19:07:54 UTC+1 użytkownik hovat napisał:

> [...]
zapewne masz rację a druga sprawa to zapewne to ze zarabiają jeszcze na przesyłkach  : ))

Pracownicy Gilletta kupuja wszystko za 1/3 ceny sklepowej:P

Data: 2009-03-21 12:08:08
Autor: Adam Foton
[...]

Maszynka reczna za 15pln, do tego paczka zyletek za 4pln i masz golenie na caly rok. Nastepne lata juz tylko piana + zyletki.

AF

Data: 2009-03-21 12:19:17
Autor: Boombastic

Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:gq2hqq$mha$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wygląd twarzy - bezcenne.

Data: 2012-09-17 17:08:17
Autor: kogutek44
W dniu piątek, 20 marca 2009 14:08:51 UTC+1 użytkownik ZS napisał:
[...]

Nie wiem co masz na myśli pisząc nożyki. Żyletki daje się naostrzyć na szklance. Oczywiście przed naostrzeniem musi jeszcze trochę ciąć. Mocno to awaryjne ostrzenie, ale w sytuacji kiedy nie ma nowej żyletki a stara już prawie nie tnie niezastąpione. Pod warunkiem że ma się szklankę.

Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?