Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?

Data: 2009-03-21 12:08:08
Autor: Adam Foton
Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?
Może ktoś to kupił albo czytał czy to rzeczywiście działa? Fajnie by było na jednym nożyku cały rok się golić:) Teraz miesiąc a maksymalnie dwa jeżeli są dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało się bez bólu ogolić.

Maszynka reczna za 15pln, do tego paczka zyletek za 4pln i masz golenie na caly rok. Nastepne lata juz tylko piana + zyletki.

AF

Data: 2009-03-21 12:19:17
Autor: Boombastic

Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:gq2hqq$mha$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wygląd twarzy - bezcenne.

Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?