Sawicka dostala 3 lata wiezienia bo zdradzila

Data: 2012-05-18 19:32:55
Autor: pluton
Sawicka dostala 3 lata wiezienia bo zdradzila
..czym jest Polski Sejm, jeden z najwaznieszym elementow obecnej wladzy
jak
twierdzi prezydent Komorowski?

*K… mać, tyle mam układów teraz wypracowanych i to wszystko w łeb
weźmie, bo
nie problem byłby, gdybyśmy my wzięli władzę.* (wladze wzieli:)

*Zgadza się tylko wiesz mieć biznes, otwierajcie jak coś tutaj w
Warszawie,
zgram wam taką pakę ludzi, którą bym kierowała jak tra la la la, i biznes
Warszawie.

I rezyduję tutaj, na stałe przeprowadzam się i koniec i kręcimy lód, co
półtora tygodnia jestem w Sejmie* (sic !!)

*Mnie tam jest obojętne, równie dobrze mogę być panią senator, więcej
czasu
może być na biznes.*

*Ale jeżeli jest tylko za friko, to to pieprzę*.

http://niezalezna.pl/28432-kto-byl-frontmenka-sawickiej

No to zostala zapudlowana na 3 lata za zdrade tajemnicy panstwowej:)))

O tej urwy obrzydliwsi sa tylko hofman i bredzinski.

Nullification

Sawicka dostala 3 lata wiezienia bo zdradzila