Sawicka i syn Mędrca Europy!

Data: 2010-11-19 20:52:22
Autor: Tomy M.
Sawicka i syn Mędrca Europy!
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/310039,walesa-zabral-sawicka-na-obiad-tuz-przed-zatrzymaniem.html

Można było się tego spodziewać że rodzina W.
też jest umoczona w tym helskim gównie.

Pytany o szczegóły toczonej wówczas rozmowy, Wałęsa powiedział tylko, że obecnie pamięta, iż na jej słowa zareagował gwałtownie. "Byłem zszokowany, że opowiada rzeczy, które w moim odczuciu kojarz± się z korupcj±" - dodał.
<<<

KURWA! Lemingi! Wierzycie w to?! Naprawdę wierzycie?!

PS.Znam Sawick± osobi¶cie ... nie wierzcie w żadne jej słowo.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 12:31:32
Autor: Antenka
Sawicka i syn Mędrca Europy!
On 19 Lis, 20:52, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
[...]

Aaa bo to ty jeste¶ agentem Tomkiem! Zupełnie zapomniałam :-)

Antenka

Data: 2010-11-19 22:09:21
Autor: Tomy M.
Sawicka i syn Mędrca Europy!
W dniu 2010-11-19 21:31, Antenka pisze:

Aaa bo to ty jeste¶ agentem Tomkiem! Zupełnie zapomniałam :-)

To nie zapominaj ... bo Cię wkręcę w jak±¶ aferę ;-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 13:23:51
Autor: Antenka
Sawicka i syn Mędrca Europy!
On 19 Lis, 22:09, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Tomy M.<

Nie dasz rady - nie mam lepki r±k tak jak Cieleb±k. Nie biorę.

Antenka

P.s. A na piękne zęby też mnie nie weĽmiesz :D.

Data: 2010-11-20 07:49:02
Autor: Azor jest pedałem
Sawicka i syn Mędrca Europy!

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie dasz rady - nie mam lepki r±k tak jak Cieleb±k. Nie biorę.

"Lepki" nie masz, trans?  Ty Polak jeste¶?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potkn±ł w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowsk± i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-21 00:26:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sawicka i syn Mędrca Europy!
Antenka wrote:

[...]

Nie słuchaj go, on Cię w nic nie może wkręcić, bo jest już na emeryturze. :)

http://www.tvp.info/informacje/polska/agent-tomek-na-emeryturze/2717593
--
Pit

Data: 2010-11-21 09:14:57
Autor: cytryna
Sawicka i syn Mêdrca Europy!
On 19 Lis, 22:09, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> Tomy M.<

Nie dasz rady - nie mam lepki r&plusmn;k tak jak Cieleb&plusmn;k. Nie bior&ecirc;.

Antenka

P.s. A na pi&ecirc;kne z&ecirc;by te&iquest; mnie nie we&frac14;miesz :D.
*****

Cielebak tez demonstrowala zeby, nie brala do reki tylko wprost do geby. Tak zeznal agent Tomek, a potwierdzil syn pewnego idioty co to reklamowal
sie haslem: za prezydenta mamy idiote".

Data: 2010-11-20 11:40:21
Autor: rAzor
Sawicka i syn Mędrca Europy!
Darz bór! Użytkownik... he he - Tomy M. raczył napisać:
[...]

Zaryzykowałbym wariant, że synu¶ wodza był umoczony po pachy. Gdyby jego.. oburzenie ;-) było prawdziwe, to policja powinna zwin±ć Beatkę jeszcze przy kompocie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-21 09:28:16
Autor: u2
Sawicka i syn Mędrca Europy!
W dniu 2010-11-19 20:52, Tomy M. pisze:
KURWA! Lemingi! Wierzycie w to?! Naprawdę wierzycie?!

PS.Znam Sawick± osobi¶cie ... nie wierzcie w żadne jej słowo.

Aferę wykryto w 2007. A wymiar sprawiedliwo¶ci do dzisiaj nie może wydać
wyroku w tej sprawie. Polska nie rz±dem stoi.

Sawicka i syn Mędrca Europy!