Sawicka już się leczy

Data: 2009-02-24 20:17:13
Autor: matador
Sawicka już się leczy
#
Szpital MSWiA przy ulicy Wołoskiej w Warszawie wprowadził srebrne i złote karty pacjenta w formie abonamentu. Złota karta kosztuje 700 złotych miesięcznie, ale pacjent ma nieodpłatny dostęp m.in.: do badań diagnostycznych i laboratoryjnych, konsultacji lekarskich, pogotowia ratunkowego, pobytu w szpitalu do pięciu dni.
#

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zlote-karty-pacjenta-w-warszawskim-szpitalu-MSWiA,wid,10883213,wiadomosc.html?ticaid=17905

matador.

Data: 2009-02-24 20:41:24
Autor: KatonStarszy
Sawicka juĹĽ siÄ™ leczy
matador pisze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zlote-karty-pacjenta-w-warszawskim-szpitalu-MSWiA,wid,10883213,wiadomosc.html?ticaid=17905 matador.

A srebrna za ile? Jak tak do 350 to mnie stać, jestem za!!! ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-24 21:01:33
Autor: Jerzyn
Sawicka już się leczy

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go1j10$9bs$2mx1.internetia.pl...
matador pisze:
matador.

A srebrna za ile? Jak tak do 350 to mnie stać, jestem za!!! ;-)

Za 350 to ci jedynie wagry wicisna .

Data: 2009-02-24 21:03:39
Autor: KatonStarszy
Sawicka juĹĽ siÄ™ leczy
Jerzyn pisze:
Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomości news:go1j10$9bs$2mx1.internetia.pl...
matador pisze:
matador.

A srebrna za ile? Jak tak do 350 to mnie stać, jestem za!!! ;-)

Za 350 to ci jedynie wagry wicisna .
na logikę srebrna powinna być tańsza ;-) BTW: ostatnio mocno chorowałem i leżałem parę razy w szpitalu. PRYWATNYM szpitalu. Nie płacąc ani złotówki ( wszystko z NFZ) .

Data: 2009-02-25 20:15:55
Autor: naprany jak kruk!
Sawicka już się lec zy
Tue, 24 Feb 2009 21:03:39 +0100, w <go1kao$9bs$11@mx1.internetia.pl>,
KatonStarszy <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał(-a):

na logikę srebrna powinna być tańsza ;-) BTW: ostatnio mocno chorowałem i leżałem parę razy w szpitalu. PRYWATNYM szpitalu. Nie płac±c ani złotówki ( wszystko z NFZ) .

opisz pisdzielcom jakie miales skandaliczne warunki :DDD

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel u¶więca ¶rodki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborcz±<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-25 21:33:00
Autor: Adam
Sawicka już się leczy
Ja też chrowałem i leżałem dwa razy po 3 tygodnie w prywatnym szpitalu. Warunki niezłe, ale mam jredycik 25 tys, teraz do spłacenia (zasady jak w filmie: "kroimy pana za ¶rodki NFZ czyli na żywca, czy też w narkozie za pieni±dze wpłacone na nasze konto?").
AC

Data: 2009-02-26 09:21:18
Autor: KatonStarszy
Sawicka juĹĽ siÄ™ leczy
Adam pisze:
Ja też chrowałem i leżałem dwa razy po 3 tygodnie w prywatnym szpitalu. Warunki niezłe, ale mam jredycik 25 tys, teraz do spłacenia (zasady jak w filmie: "kroimy pana za środki NFZ czyli na żywca, czy też w narkozie za pieniądze wpłacone na nasze konto?").
AC
A czemu sie zgodziłeś? NFZ płaci za narkozę. Wykonane = zapłacone. Tak było ze mną , a to był udar , więc drogie leczenie i jeszcze rehabilitacja. Moze sie źle wyrazilem , temn mój szpital to spólka zorganizowana tak jak chciał tusk. Warunki znakomite, arcymiła i kompetentna obsługa i opieka, najlepsi lekarze w powiecie. Czego chciec?
Najlepsze że do niedawna państwowego szpitala powiatowego wszyscy unikaja jak mogą bo ma opinie umieralni . A ten mój pęka w szwach.

Data: 2009-02-24 22:41:31
Autor: raff
Sawicka już się leczy
A srebrna za ile? Jak tak do 350 to mnie stać, jestem za!!! ;-)

Za 350 to ci jedynie wagry wicisna .

To na waciki.

R.

Data: 2009-02-24 23:02:22
Autor: sofu
Sawicka już się leczy

Użytkownik "Jerzyn" <jurko_bohun@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> A srebrna za ile? Jak tak do 350 to mnie stać, jestem za!!! ;-)

Za 350 to ci jedynie wagry wicisna .

-- -- -- -- -- --

Nie tylko! Jeszcze w tej opcji jest leczenie syfa za pomoca serii zastrzykow
z rteci w kutasa.

sofu

Data: 2009-02-24 23:50:16
Autor: MH
Sawicka jużsię leczy

> [...]
-- -- -- -- -- --

Nie tylko! Jeszcze w tej opcji jest leczenie syfa za pomoca serii zastrzykow
z rteci w utasa.

... i w bonusie lewatywa ..

MH

Data: 2009-02-25 08:49:41
Autor: sofu
Sawicka jużsię leczy

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
> >
> -- -- -- -- -- --
>
> Nie tylko! Jeszcze w tej opcji jest leczenie syfa za pomoca serii

.. i w bonusie lewatywa ..

======

Tak! Ale tylko dla tych, którzy sie o ni± upomn±.

sofu

Data: 2009-02-25 14:21:08
Autor: raff
Sawicka jużsię leczy
[...]

Odwrotnie. Ci, ktorzy sie upomna, jej nie dostana.

R.

Data: 2009-02-25 19:33:58
Autor: KatonStarszy
Sawicka juĹĽsiÄ™ leczy
sofu pisze:

======

Tak! Ale tylko dla tych, ktĂłrzy sie o niÄ… upomnÄ….
Chwalic Boga jeszcze nie potrzebujÄ™ ;-)