Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!

Data: 2010-07-06 20:34:52
Autor: Tomy M.
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!
I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

Tomy M.

Data: 2010-07-06 14:40:47
Autor: zbig
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwo¶ci!
On 6 Lip, 20:34, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
I to nie jest żart. Babka otarł± się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

Tomy M.

Odjebało wam do reszty? Pineiro wręczał łapówki Kaczyńskiemu.
Napiszcie co¶ o tym.
Zajmijcie się qurwa jaq±¶ pożyteczn± robot± a nie snuciem
fantasmagorii.

Data: 2010-07-06 21:15:24
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c337750$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

Tomy M.

A raczej o bezprawie i bandytyzm PiSu... I tu masz racjÄ™...

boukun

Data: 2010-07-06 12:41:22
Autor: Antenka
On 6 Lip, 21:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisał w wiadomo¶cinews:4c337750$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

>I to nie jest żart. Babka otarł± się o prawo ... mocno się
> otarła więc zna się na rzeczy.

> Tomy M.

A raczej o bezprawie i bandytyzm PiSu... I tu masz rację...

boukun

Boukum przestań pieprzyć głupoty. A kto w parku od agenta Tomka wzi±ł
łapówkę? Mi¶ Gogo, czy Cieleb±k? Babsko poszło na cało¶ć i jak póĽniej
zeznała, będ±c w bardzo "ciężkiej sytuacji finansowej"  ( z diety
poselskiej ciężko wyżyć bhahaha)  i musiała wzi±ć tę kasę:D

A nawiasem mówi±c skoro hazardzista-aferzysta ma dzierżyć urz±d
marszałka sejmu, to wcale mnie nie zdziwi, że POlszewia ustanowi
Sawick± ministerem sprawiedliwo¶ć.

Antenka

Data: 2010-07-06 22:55:47
Autor: boukun
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwo¶ci!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:40334fbb-d9ee-4d50-9e60-cb94f6939d08g19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Boukum przestań pieprzyć głupoty. A kto w parku od agenta Tomka wzi±ł

Od gangstera. Jak by ciebie tak cały gang podjeżdżał i nękał dniami i nocami, tez by¶ uległa. Nie ma takiego co nie bierze, tylko metody podej¶cia i czas jest różny...

boukun

Data: 2010-07-06 23:25:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-06 22:55, boukun pisze:

Od gangstera. Jak by ciebie tak cały gang podjeżdżał i nękał dniami i nocami, tez by¶ uległa. Nie ma takiego co nie bierze, tylko metody podej¶cia i czas jest różny...

boukun

A więc mamy winnych.. Sa wg. ciebie ci co złodziejkę złapali.. Co j± usprawiedliwia? A jakby przyszło do niej paru normalnych ludzi z grubo wypchanymi kopertami i ja kusiło, aż w końcu by "wzięła", czy też by¶ ja usprawiedliwiał?

Data: 2010-07-06 22:44:43
Autor: raff
W dniu 2010-07-06 20:34, Tomy M. pisze:
I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

No i elektorat calkiem doswiadczony. Jest w kim wybierac.

http://lubczasopismo.salon24.pl/lazacylazarz/post/198409,wyniki-platformy-wsrod-osadzonych

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-07 10:12:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 6 Jul 2010 20:34:52 +0200, Tomy M. napisał(a):

I to nie jest żart. Babka otarł± się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

A ty to jeste¶ z tych "Tomków" czy z innych?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-07 10:22:00
Autor: Tomy M.
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwo¶ci!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:148jiki5h53t4.ifd22k6hmyf6.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 6 Jul 2010 20:34:52 +0200, Tomy M. napisał(a):

I to nie jest żart. Babka otarł± się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

A ty to jeste¶ z tych "Tomków" czy z innych?

Hehe ... jako¶ tak nie, ale Sawicka jest mi dobrze
znana i nadaje się w/g mnie na ¶mietnik, bo do burdelu
w Berlinie już jest za stara.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 01:37:26
Autor: Antenka
On 7 Lip, 10:22, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:148jiki5h53t4.ifd22k6hmyf6.dlg40tude.net...

> [...]

Hehe ... jako¶ tak nie, ale Sawicka jest mi dobrze
znana i nadaje się w/g mnie na ¶mietnik, bo do burdelu

Tomy uważaj, bo jak masz tak samo piękny u¶miech, białe zęby jak agent
Tomek, to Cieleb±k może na ciebie polecieć. :D

Antenka

Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!